budu pomalu zazimovávat motorku a myslím, že by bylo dobré nechat v nádrži benzín aby nerezavěla. Ale četl jsem, že si spousta lidí stěžovala na to, že když tam nechaly NAT 95 tak pak našly v karbecích bordel v podobě zeleného svinstva. Říkal jsem si, že bych tam teda načerpal Shell V-Power Racing Extra myslíte, že to bude mít nějaký efekt a nebo je to jedno ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký benzín nechat v nádrži přes zimu
134Chris2>pokuď tankuješ na normalni benzince neměl by být problem, no name pumpy objižděj velkým obloukem.
A to jako proč objíždět velkým obloukem? Testoval jsi kvalitu a složení několika benzínek ať už name nebo no name? Pokud ne a tak proč tak soudíš?
OT: třeba jak každej říká jak se super Shell, tak jsem četl test nezávislé asociace pro výzkum kvality pohonýh hmot a testovali Naftu v DE, SK a CR a dosli k zaveru ze Shell je podle treba nemecka sracka a ze by si ju u nich v česku nekoupili. Tak nevím no, každej chválí chválí, někdo říká že to přidá "koník" .. ale je to podle mě pičovina!
Zkus mě přesvědčit, že to tak není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký benzín nechat v nádrži přes zimu
Benja>134Chris2>pokuď tankuješ na normalni benzince neměl by být problem, no name pumpy objižděj velkým obloukem.
A to jako proč objíždět velkým obloukem? Testoval jsi kvalitu a složení několika benzínek ať už name nebo no name? Pokud ne a tak proč tak soudíš?
OT: třeba jak každej říká jak se super Shell, tak jsem četl test nezávislé asociace pro výzkum kvality pohonýh hmot a testovali Naftu v DE, SK a CR a dosli k zaveru ze Shell je podle treba nemecka sracka a ze by si ju u nich v česku nekoupili. Tak nevím no, každej chválí chválí, někdo říká že to přidá "koník" .. ale je to podle mě pičovina!
Zkus mě přesvědčit, že to tak není
Jak se říká, blbce najdeš v každý skupině. Ale myslím, že pravděpodobnost natankování blbýho benzínu na NOname pumpách je větší.
Dosti dlouhou dobu jsem bojkotoval Slovnaft, při cestě na UA jsem nabral v Sobrancích plnou do Avie a cesta vypadala asi takto - 3-5km. jízda a pak ruční čerpáni do filtru, a to celou noc při -20C. Na zpáteční cestě jsem napsal přáni a odpověď byla v tom smyslu, že kvalita paliv slovnavtu předči kvalitu EU.
Do te avie jsem nabral naftu ( atest -25C )
Když se vratim k motce, tankuji shell Vpower, spotřeba o 0,2-0,4l menši a klidnější chod, letos jsme byli na GG a je pravdou že na západ je i na Shellce kvalitnější benzin ( mnohdy levnější - kaprun )
Naposledy editováno 23.12.2008 16:43:47