Téma: Zkusili jste se zamyslet
 
19.12.2008 v 17:45
Kde berou motorky jako je třeba nabízená Kawasaki KLX 450 R a hlavně desítky čínskejch dvoukolovejch i čtyřkolovejch životu nebezpečnejch vraků homologaci ?? Kdo a za jakých podmínek jí vystavuje? Jak je možný, že oficiální dovozce homologaci nemá ale "šedý dovoz" ano?

KLX 450

1 reakcí na tento příspěvek Zkusili jste se zamyslet

19.12.2008 v 17:49 | Nahoru | #1
co jee? dyt KLX je jako DRZ a nebezpecne si na ni nepripadam

Zkusili jste se zamyslet

19.12.2008 v 17:52 | Nahoru | #2
Netusim! a ted trochu odbocim... Ale je to stejne jako se vsim ostatnim, a proto to ani neresim. Homologace, overeni, razitka, schvaleni a kdo vi co vsechno, davaji lidi, z masa a kosti, stejne jako ja,.. kteri si mysli, ze maji 'patent na pravdu'..jenze ja jim tu jejich pravdu nezeru a verim te sve... protoze neni nad zdravy rozum a vlastni usudek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusili jste se zamyslet

20.12.2008 v 16:25 | Nahoru | #3
Cobra357> Tak to nevim co stoji. A ani nevim jestli tahle Kawa je v nabice Kawasaki CR nebo ne. Protoze jestli ma homologaci treba jinde v EU jako CRFX tak to nemusi byt takovy boj ne?
Ale to jen spekuluju.

Kazdopadne by mi to bylo tak nejak jedno, chci SPZ a je jedno jak to zaridi. Teda pokud mi ji pak nevemou jak u tech quadu

Zkusili jste se zamyslet

20.12.2008 v 17:42 | Nahoru | #4

Zkusili jste se zamyslet

20.12.2008 v 18:03 | Nahoru | #5
Dřív jsi Borro uměl víc gůůglit. Homologace neboli COC list jde buď udělat na jeden kus nebo hromadně. Takhle se třeba v Německu postavilo na značky pár CRF, nebo u nás se tak staví většina japonskejch quadů. Od výrobce koupíš v sadě homologovaná světla, blinkry, držák spz - u quad ještě uškrtit na zákonné maximum
15kW a většinou sdružit brzdové okruhy. Po absolvování homologační kontroly do TP jako výrobce zapíšou Tebe a číslo COC listu by mělo být vyražené místo původního VIN. Tenhle COC list právě firmy falšovali a VIN nechávali původní čímž ne ně kápli. Zabavené stroje jsou jen kuli zkoumání, co svým počínáním krom podvodu a padělání veřejné listiny tihle ptáčci porušili. Stroje se pak vrátí majitelům ale bez TP.
Homologace čín je většinou tzv evropská (nový stroj má povinnost jít na TK už po dvou letech) a dělá se často v Polsku, kde se neprovádí třeba zkouška tuhosti rámu. Navíc by bylo naivní myslet si, že stroj na tenhle test je náhodně vybraná neupravená serie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist