globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)

Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.11.2012 v 20:35 | Nahoru | #1
dj_hroch> a nebude to moc o dva zuby ? nechci pak ject 100za hodinu aby to žralo 7 litrů :D

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.11.2012 v 23:03 | Nahoru | #2
Sindisekk>No Dejf to myslím potvrdí,asi se zalek králíčka stejně jako já ale dva zuby by neměli vadit ničem ikdyž u GSka to bude dost znat na sile ale maximálka jde dolu.Tudiž pokud budeš jezdit normálně teoreticky by měla vic "trhat asfalt" při menším zatížení motoru .Byly tu kdysi videa poláků s upraveným GSkem bez problému po zadním.Zkus,to kolečko čerta nestojí

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.11.2012 v 00:25 | Nahoru | #3

Sindisekk píše: dj_hroch> a nebude to moc o dva zuby ? nechci pak ject 100za hodinu aby to žralo 7 litrů :D



Proč? Vyzkoušej, pamatuju si v gearing commanderu dávalo jen nějakých 15% nebo podobný rozdíl, plus by měla i vyjít délka řeťazu a celé se poskládat, navíc to ctí sudá - lichá v převodu. GS samotné moc rozežrané není, toho bych se nebál. Maximálka klesne o nějakých 20, 30 km a točíš plus minus o tisíc víc. Je tak na sprinty a blbnutí v relativně nizkých rychlostech, na ježdění to určitě nebude, ale zase minimální úprava. Už záleží co s tím chceš dělat, origo převod je dost kompromis mezi cestováním a blbnutím, potřeboval bys rozšířit na obě strany, ale pak nebude optimum ani jedno. Ať se snažíš jak se snažíš - víc univerzální ten převod fakt nenamyslíš.

Jestli ale potřebuješ aby bylo živé a zároveň i jelo rychle, jakože rychlosti nad 100 ještě v pohodlných otáčkách, tak je problém jinde - na to mašina není dělaná, pořiď buď větší objem nebo vysokootáčkový 4 válec, fyziku neojebeš. Potřeboval bys totiž origo převod, ale větší výkon - tak 2, 3 kW plus vyrovnání křivky dáš když zrušíš airbox, laďákem a naladěním relativně levně (plus se ani moc nezvedne spotřeba, s laďákem a teda vložkovým KN jezdím plus minus za 4.5 pořád) pak už ale s jednoduchýma úpravama co se oplatí končíš.

Plantážníci... tak reálné možnosti co může vzniknout jsou jen dvě, ne? Buď z toho vyroste hebká těžká koule s vobrovskýma ušiskama nebo subtilní roztomilý zajačík vylepšený o praktické a nezavazející drobné ušiska a s odolnou tlustou kůží

Tajak tak, určitě si to bude libovat v bahně od hlavy


k patě


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist