globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)

Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.1.2009 v 22:03 | Nahoru | #1
Ja uz taky tlacil. Reezerva je resena jak na kazdy motorce, mas polohu ON a RES, melo by se jezdit na ON, kdyz se hladina dostane pod nejakou uroven musis prepnout na RES. Ja jezdim porad ne RES a hlidam kilometry, vetsionu tankuju po 220-240km. Je dost neprijemny kdyz pri predjizdeni ti to najednou zacne chcipat a hledas pod nadrzi kohout.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.1.2009 v 22:11 | Nahoru | #2
Boda-No ještě si z Geesky pamatuju že to za jízdy nebyla šance přepnout,ten kohout byl jednak blbě umístěný a ještě strašně malý Napadlo mě,nemáš přehozené ty dvě hadice pod nádrží,pak by ti tam zbyla celá rezerva a vlezlo asi 14 litrú.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.1.2009 v 12:57 | Nahoru | #3

otas1>Ja uz taky tlacil. Reezerva je resena jak na kazdy motorce, mas polohu ON a RES, melo by se jezdit na ON, kdyz se hladina dostane pod nejakou uroven musis prepnout na RES. Ja jezdim porad ne RES a hlidam kilometry, vetsionu tankuju po 220-240km. Je dost neprijemny kdyz pri predjizdeni ti to najednou zacne chcipat a hledas pod nadrzi kohout.



Ano je to nepříjemný, ale každej trošku vypočítavej člověk, si nádrž hlídá a čeká to.
Samozřejmě si nechci hrát na nějakýho boha, mně to občas také překvapí a nejvíc mne GSo naštve, když se to stává v 130km rychlosti, kdy musím ihned pustit plyn, přepnout kohout, sekundu počkat a pak teprve zase plnej. Je to nepříjemné zpomalení kor když za mnou jedou auta nebo jak píšeš předjíždění. Podobně zákeřné je to, když se sunu pomale v koloně, všechno ok a když se mám rozjet více a zařadit, začne kuckat a v té malé rychlosti nejde zašátrat narychlo pro kohout aby to nechcíplo. To se mi jedno málem stalo, naštěstí o pár metrů, uprostřed frekventované křižovatky .
Jinak mi problém přepínání kohoutu vůbec nedělá. :)
Jsem zvědavá jaké to bdue na FZ, kde je hladový oko.
To bdue zase nezvyk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.10.2009 v 13:29 | Nahoru | #4

otas1>Ja uz taky tlacil. Reezerva je resena jak na kazdy motorce, mas polohu ON a RES, melo by se jezdit na ON, kdyz se hladina dostane pod nejakou uroven musis prepnout na RES. Ja jezdim porad ne RES a hlidam kilometry, vetsionu tankuju po 220-240km. Je dost neprijemny kdyz pri predjizdeni ti to najednou zacne chcipat a hledas pod nadrzi kohout.



Tak to se mi stava pravidelne. Na dalnici chci predjizdet, hodim levej, dostanu se na uroven predjizdenyho autobusu a skyt skyt skyt, hledam jednou rukou ve 150 km/h kohout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist