globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ladak versus privera
 
16.12.2008 v 16:19
Cau mam vyfuk s priverou (kawasaki z 750 08)a chtel bych davat ladak nepojede to hur hlavne od spodu a ve strednich? KN filtr uz tam mam.

1 reakcí na tento příspěvek Ladak versus privera

16.12.2008 v 16:22 | Nahoru | #1
jo bez privery to pojede hur dole, lip nahore.. ale zalezi i na naladeni.. s dobrym full vyfukem a dobrou mapou v PC(powercommander) by nemusel zadnej uhyn koni bejt znat...

pokud "ladak" beres jen jako koncovky tak bych asi vybral naky u kterejch zustane privera.. ale ona se kazda motorka chova dost specificky, nekde delaj vyfuky znatelnej rozdil, jinde zadnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 16:46 | Nahoru | #2
Nechal jsem si poslat graf od ixilu primo na moje moto i rok vyroby,ale graf zacina az od 6000ot/min a tam ten ladak dava kolem 3 koni navic tak do 9 tisic.Pak se to drzi v maximu kolem 1-2koni.Ale me by vic zajimalo spodni pasmo.Budu davat jenom koncovku s napojenim na puvodni svod.Powercomander davat nebudu. je to nahac tak spis spodek nez vrsek,ale taky zvuk

Ladak versus privera

16.12.2008 v 17:37 | Nahoru | #3
Já:
Originálu s přívěrou vs. laďák Devil Master bez přívěry, s laďákem v celém spektru otáček jede lépe než originál. Změřeno na brzdě a porovnány grafy!
Ale může se to lišit a taky záleží na výfuku jak je dobře udělaný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 17:38 | Nahoru | #4

zadna>Nechal jsem si poslat graf od ixilu primo na moje moto i rok vyroby,ale graf zacina az od 6000ot/min a tam ten ladak dava kolem 3 koni navic tak do 9 tisic.Pak se to drzi v maximu kolem 1-2koni.Ale me by vic zajimalo spodni pasmo.Budu davat jenom koncovku s napojenim na puvodni svod.Powercomander davat nebudu. je to nahac tak spis spodek nez vrsek,ale taky zvuk


Ten graf nemůžeš brát věrohodně, každá brzda měří trochu jinak a můžou tam být rozdíly i 10% třeba.
Bys musel změřit s originálem a s ixilem na stejné brzdě abys poznal rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 17:59 | Nahoru | #5
Indigo> Dik za info.Aspon nekomu to jede lip s ladakem bez privery.Privera tam ma smysl,ale u originalu ktery ma prepazky tak to asi pomuze,ale ladak to vynahradi protoze ho nic nebrzdi.

2 reakcí na tento příspěvek Ladak versus privera

16.12.2008 v 18:04 | Nahoru | #6
Já řešil to samí a nakonec sem žádnou přívěru nepřipojoval a nechal to nefunkční. Jestli přídu o nějakejch 5 koní nebo možná víc možná míň tak to stejně není poznat nebo aspoň já to nepoznal a to je to všechno v originále krom koncovky. Jediný co tě bude srát je blikající kontrolka, ale to se dá taky vypojit, ale nedoporučuju vzhledem k tomu, že motorku budeš prodávat a až si to nikdo koupí a bude mít problém tak ti asi moc nepoděkuje při hledání závady. Navíc sám sem si řekl, že na žádný závodní použití motorku nemám jen klasicky na silnici tak je mi to fuk. Jak píše assasin dělají se přímo koncovky s přívěrou nebo odladěné přímo na danou motorku, ale to seš penězma úplně nikde jinde.

(reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 18:08 | Nahoru | #7
Mě žádná kontrolka nesvítí..nechal jsem tam lanka co vedou od motorku přívěry, jen jsem je smotal a schoval a nechal tam ty lanka volně jezdit.

Naposledy editováno 16.12.2008 18:09:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 18:11 | Nahoru | #8
madmarty> Ta kontrolka bude blikat,kdyz vypojim jenom lanka a elektromotor pujde jak ma? Je tam nejaky cidlo u klapky ze to ridici jednotka pozna?

Ladak versus privera

16.12.2008 v 18:12 | Nahoru | #9
indigo: u gsxr se musi jeste odpojit jeden drat od ridici jednotky... nechat servo nestaci...

(reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 18:12 | Nahoru | #10

zadna>madmarty> Ta kontrolka bude blikat,kdyz vypojim jenom lanka a elektromotor pujde jak ma? Je tam nejaky cidlo u klapky ze to ridici jednotka pozna?



zalezi co je to za motorku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 18:14 | Nahoru | #11

zadna>Indigo> Dik za info.Aspon nekomu to jede lip s ladakem bez privery.Privera tam ma smysl,ale u originalu ktery ma prepazky tak to asi pomuze,ale ladak to vynahradi protoze ho nic nebrzdi.



no omyl... privera jak uz nazev napovida, ten prurez v mensich otackach privira... tzn dela odpor... kdyz mas "ladenou" koncovku kde plyny nic nebrzdi tak je absence privery o to vic znat....

(reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 19:00 | Nahoru | #12
zadna> Tohle je jen otázka značky a typu motorky. U mí K6 je nutnost odpojit ještě ten drátek. V případě že ti nic blikat nebude nebo ti to vadit nebude tak to nemusíš vypojovat. Stačí jen vyvlíknout lanka a nechat servomotorek pracovat. Já osobně lanka vyndal. Nevím, vyvlíknout se ten váleček asi nemůže, ale to je spíš jen pro sichr.

Naposledy editováno 16.12.2008 19:06:52

(reakce na) Ladak versus privera

16.12.2008 v 19:05 | Nahoru | #13
assassin> Ale zase když máš volnější a kratší cestu výfukovým potrubím dochází k lepšímu vyprazdnovaní a výměně ve válci, ale zase třeba když se koukneš na závodní auto jak má zatočený výfuk.potrubí jako žížalu tak nevím nevím. Jen se potřebuju zeptat, protože mi to tak úplně není jasný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist