1 reakcí na tento příspěvek Ladak versus privera
pokud "ladak" beres jen jako koncovky tak bych asi vybral naky u kterejch zustane privera.. ale ona se kazda motorka chova dost specificky, nekde delaj vyfuky znatelnej rozdil, jinde zadnej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera
zadna>Nechal jsem si poslat graf od ixilu primo na moje moto i rok vyroby,ale graf zacina az od 6000ot/min a tam ten ladak dava kolem 3 koni navic tak do 9 tisic.Pak se to drzi v maximu kolem 1-2koni.Ale me by vic zajimalo spodni pasmo.Budu davat jenom koncovku s napojenim na puvodni svod.Powercomander davat nebudu. je to nahac tak spis spodek nez vrsek,ale taky zvuk
Ten graf nemůžeš brát věrohodně, každá brzda měří trochu jinak a můžou tam být rozdíly i 10% třeba.
Bys musel změřit s originálem a s ixilem na stejné brzdě abys poznal rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera
2 reakcí na tento příspěvek Ladak versus privera
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladak versus privera
zadna>Indigo> Dik za info.Aspon nekomu to jede lip s ladakem bez privery.Privera tam ma smysl,ale u originalu ktery ma prepazky tak to asi pomuze,ale ladak to vynahradi protoze ho nic nebrzdi.
no omyl... privera jak uz nazev napovida, ten prurez v mensich otackach privira... tzn dela odpor... kdyz mas "ladenou" koncovku kde plyny nic nebrzdi tak je absence privery o to vic znat....
Naposledy editováno 16.12.2008 19:06:52