globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
 
14.12.2008 v 21:16
četl jsem tady jeden zajimavý dotaz. Když prý bude jezdit v chladném podnebí jak pozná a nebo jak se dá chránit nezahřátému motoru v zimě např. když Burák jezdí až do Německa v unoru.Při takových chladných podmínkách při jízdě tepoměr neukáže ani těch 60 stupnů. Tak se ptám je dobré dát před chladič nějaký štít, na zvýšení teploty? Jaké máte zkušenosti?
Anketa: tak jak
dát
26%
5
nedát
74%
14

1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

28.10.2009 v 02:11 | Nahoru | #1
jj, taky myslim, že silniční motorky nikdo neprojektuje na ježdění v mrazu a termostat se podle mě otevírá s rezervou radši dřív než by bylo ideální.

Já CBR 600F, když je chladno (třeba 7 st. C) zahřeju jen na 1.čárku na budíku, kde končí "Cold", když dám na chladič karton (zakreju necelou polovinu chladiče, samozřejmě v místech kde neni z druhý strany ventilátor), tak se zahřeje na normální provozní teplotu (třetina pole mezi "cold" a "hot")...tak proč tam ten karton nedat?...

Teplotní čidlo mám přímo u termostatu, takže budík ukazuje teplotu vody přímo v motoru a ne v chladiči.

Naposledy editováno 28.10.2009 02:30:24

(reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

28.10.2009 v 08:52 | Nahoru | #2

cbr765>jj, taky myslim, že silniční motorky nikdo neprojektuje na ježdění v mrazu a termostat se podle mě otevírá s rezervou radši dřív než by bylo ideální.

Já CBR 600F, když je chladno (třeba 7 st. C) zahřeju jen na 1.čárku na budíku, kde končí "Cold", když dám na chladič karton (zakreju necelou polovinu chladiče, samozřejmě v místech kde neni z druhý strany ventilátor), tak se zahřeje na normální provozní teplotu (třetina pole mezi "cold" a "hot")...tak proč tam ten karton nedat?...

Teplotní čidlo mám přímo u termostatu, takže budík ukazuje teplotu vody přímo v motoru a ne v chladiči.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist