1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
Já CBR 600F, když je chladno (třeba 7 st. C) zahřeju jen na 1.čárku na budíku, kde končí "Cold", když dám na chladič karton (zakreju necelou polovinu chladiče, samozřejmě v místech kde neni z druhý strany ventilátor), tak se zahřeje na normální provozní teplotu (třetina pole mezi "cold" a "hot")...tak proč tam ten karton nedat?...
Teplotní čidlo mám přímo u termostatu, takže budík ukazuje teplotu vody přímo v motoru a ne v chladiči.
Naposledy editováno 28.10.2009 02:30:24
cbr765>jj, taky myslim, že silniční motorky nikdo neprojektuje na ježdění v mrazu a termostat se podle mě otevírá s rezervou radši dřív než by bylo ideální.
Já CBR 600F, když je chladno (třeba 7 st. C) zahřeju jen na 1.čárku na budíku, kde končí "Cold", když dám na chladič karton (zakreju necelou polovinu chladiče, samozřejmě v místech kde neni z druhý strany ventilátor), tak se zahřeje na normální provozní teplotu (třetina pole mezi "cold" a "hot")...tak proč tam ten karton nedat?...
Teplotní čidlo mám přímo u termostatu, takže budík ukazuje teplotu vody přímo v motoru a ne v chladiči.