bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění
 
14.12.2008 v 21:16
četl jsem tady jeden zajimavý dotaz. Když prý bude jezdit v chladném podnebí jak pozná a nebo jak se dá chránit nezahřátému motoru v zimě např. když Burák jezdí až do Německa v unoru.Při takových chladných podmínkách při jízdě tepoměr neukáže ani těch 60 stupnů. Tak se ptám je dobré dát před chladič nějaký štít, na zvýšení teploty? Jaké máte zkušenosti?
Anketa: tak jak
dát
26%
5
nedát
74%
14
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 21:25 | Nahoru | #1
Co jsem tu tak čet, tak spousta enduráků si dává před chladič nějaký papundekl.

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 21:31 | Nahoru | #2
na škodovkách je ve velký zimě vidět hadr přes chladič

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 21:35 | Nahoru | #3
a co na vzduchacu jednovalcu enduru?

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 21:43 | Nahoru | #4
folii na potraviny

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 21:48 | Nahoru | #5
Asi takhle . Motorku necham o 3 minuty dyl na sytici a neresim to . Driv jsem to delal tak ,ze jsem ji vytahl ven i s vecma ,nastartoval a po obleceni odjel . Ted to delam tak ,ze ji nastartuju ,dojdu si dovnitr pro veci a pak du ven ,kde se oblecu a pak odjizdim . Ale tohle nedelam ,prijde mi to zbytecny ...

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 21:53 | Nahoru | #6
nastartuju, jdu se oblict, nasednu a jedu ...

1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 21:53 | Nahoru | #7
zaděláš kus chladiča

(reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:07 | Nahoru | #8
Dolík ....> Taky bych byl toho názoru.

1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:09 | Nahoru | #9
Akorát škoda že na motu nejsou žaluzie,ale kterej blb by jezdil v zimě že. Na to ty šikmoocí nepamatujou.

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:15 | Nahoru | #10
to jo já zítra jedu do školy je tu 7 stupnu ještě ted večer

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:16 | Nahoru | #11
state> žaluzie To mi připomíná menší motorový letadla

1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:20 | Nahoru | #12
A co když mám vzducháč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:24 | Nahoru | #13

RomanSS>A co když mám vzducháč?



toš to si f prdeli. možeš ho tak max zabalit do deky.

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:25 | Nahoru | #14
mě to ukazuje kolem 80 stupnů normálně jak ted jedu, ve městě přes devadesát,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:26 | Nahoru | #15

Dolík ....>RomanSS>A co když mám vzducháč?

toš to si f prdeli. možeš ho tak max zabalit do deky.


Do ní se zabalím já.

1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:34 | Nahoru | #16
vodník z fungujícím termostatem si to pohlídá

(reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:43 | Nahoru | #17

Mirek12>vodník z fungujícím termostatem si to pohlídá



jj moje řeč a kdo chce ať si ho zakryje, ale jen částečně, kdyby náhodou mu bylo moc teplo .

PS: Kdybych zakrýval na své motorce, mám chladiče dva, jeden i s vrtulí, tak bych zakryl ten bez vrtule...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

14.12.2008 v 22:55 | Nahoru | #18
RomanSS> To máš děvče špatný musíš jak U trabanta zabalit motor a obrátit sání k motoru

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

15.12.2008 v 00:47 | Nahoru | #19
Ja to neresil, neni treba. Dle manualu se termostat otvira pri 58st, tj. 58 je v pohode, v zime mivam kolem 58-60, pri normalni jizde, v zacpe nebo na miste se to samozrejme ohreje vic, i na 100. Ale treba 65 st sem mel i pri venkovnich +15st pri dalnicnim rychlejsim presunu.

Zjisti si teda, kdy se otvira termostat a jestli teplota dosahne aspon toho bodu. Zakryti chladice ti stejne nepomuze, kdyz se ani termostat neotevre a do chladice to nepusti.

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

15.12.2008 v 01:26 | Nahoru | #20
Myslím , že když se teplota dostane do bodu kdy otevírá termostat, tak je to v pohodě Já v nízkých teplotách prostě jen delší dobu po startu jedu pohodu. Nebude náhodou důležitější, aby byl dostatečně ohřátej olej ? Nevím jaké jsou rozdíly teploty vody a oleje , jen me to tak napadlo

1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

15.12.2008 v 07:14 | Nahoru | #21
Já u vzducháču v zimě překryju spodní díl válce. Většinou lepenkou. Hlavu nechám odkrytou. Pomáhá to. Tplo se samo rozmístní,takže nehrozí,že by se hlava podchlazovala,a válec přehřál.

(reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

15.12.2008 v 09:25 | Nahoru | #22

state>RomanSS> To máš děvče špatný musíš jak U trabanta zabalit motor a obrátit sání k motoru



počkej počkej, jak obrátit sání? jako udělat z toho fén? deku mám na motoru furt, ani v chorvatech jsem jí nesundaval, ale se sáním jsem nikdy nic nedělal..

jóó, ty myslíš ten dekl od vzduch. filtru, už vim zbytečný..

třeba u guzzi kluci co maj místo olejovýho špuntu teploměr říkaj že pod cca 10 nad nulou se to ohřeje jen ve městě, jinak ten motor funguje permanentně podchlazenej kolem 60 C, ale dnešní oleje při těhle teplotách mažou stopro, takže bych to neřešil.. a aspoň na to pade se to musí ohřát vždycky..

(reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

15.12.2008 v 09:30 | Nahoru | #23

state>Akorát škoda že na motu nejsou žaluzie,ale kterej blb by jezdil v zimě že. Na to ty šikmoocí nepamatujou.


italáci s timhle počítaj, muj ex chrchloj mel plastovou clonu

1 reakcí na tento příspěvek Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

20.10.2009 v 18:25 | Nahoru | #24
Zakrytí chladiče moc nepomůže, většina vodníků má dva okruhy, takže když se nastartuje moto, tak přes chladič nic neteče, až po zahřátí motoru se voda pustí do chladiče a to zas potřebujem chladit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

20.10.2009 v 18:26 | Nahoru | #25

Pechyjo>Zakrytí chladiče moc nepomůže, většina vodníků má dva okruhy, takže když se nastartuje moto, tak přes chladič nic neteče, až po zahřátí motoru se voda pustí do chladiče a to zas potřebujem chladit


to teda pomůže. U auta i motorky,vždy něco protíká,i zavřeným termostatem.

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

20.10.2009 v 18:42 | Nahoru | #26
ser na papundekl, správnej motorkář vypustí vodu z chladiče

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

21.10.2009 v 09:06 | Nahoru | #27
prackarr> tak si to sprav

(reakce na) Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

21.10.2009 v 09:23 | Nahoru | #28

Pechyjo>prackarr> tak si to sprav


Každým termostatem kolego musí protíkat i v zavřeném stavu nějaká kapalina,protože jinak by ten termostat těžko "zjistil",jaká je teplota vody v motoru a neotevřel by se.
Pokud je teplota v motoru 80,a v chladiči -10,tak není přeci problém chladič překrýt,aby v něm bylo třeba +30,nemyslíš? Navíc u motorky je výhodou překrytí chladiče i to,že se ti tolik nedělá na chladiči námraza.

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

21.10.2009 v 09:39 | Nahoru | #29
no oni endura maj cesto jednookruhovej obeh.. takze tam je zakryti na miste.. motorky co maj dva okruhy vetsinou na motoru udelaj ok teplotu i v zime... problem s tim ze to ukazuje 60a min stupnu je v tom ze cidlo teploty je v chaldici.. tzn meri venkovni okruh kterej casto bejva privrenej a voda bezi jen ve vnitrni smycce pres motor... treba moje 97TL to tak melo.. v zime sem mel na budiku 45stupnu... predelal sem to na verzi 98TLka kde je cidlo teploty v telese termostatu a mam trvale 81stupnu.....

Zvětšení teploty motoru při zimním ježdění

21.10.2009 v 18:21 | Nahoru | #30
no a má teda smysl teplotu oleje kolem 60 stupňů řešit nebo nemá?
mám teploměr místo měrky, počítám měří přímo teplotu oleje a jak je pod nulou, tak nad 60 nedostanu, na těch 60 to trvá tomu vzducháči kolem 10-15km.
říkal jsem si, když píšou ideální teplota oleje přes 80 stupňů, jestli těch 60 motoru nějak vadí nebo ne.. ?

na zkoušku sem odizoloval celou vanu, ale kolem nuly nebyl výsledek nijak výraznej - blok motoru ztrácí teplotu jako celek, přijde mi že tou malou vanou toho zase tolik nejde..
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist