globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Loziska ZKL
 
10.12.2008 v 20:08
zdravim vas mam dalsi dotaz mam cagiva mito toci kolem 13000 maximalne a ja koupil na kliku nove loziska od firmy ZKL ale nemaji plastovou klec ale zeleznou a ja se bojim aby se mi to nerozletelo myslite ze to bude dobre predem diky za odpovedi com vic lid odpovi tim lepe predem dekuji
Předchozí
1 2
Následující

Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:16 | Nahoru | #1
Záleží jaké jsi koupil ZKL, resp. , ale na Mito bych šel asi do FAG,NSK apod, v tabulkách lze najít únosnosti ložisek,jaká je třída přesnosti a další parametry..

ZKL na kliku tak na pincka, JAWU 250 apod (samo C3)

Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:17 | Nahoru | #2
Loziska na kluke musia byt otvorene kvoli mazaniu.Ked tam das zatvorene dlho ti nevidrzia.

Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:19 | Nahoru | #3
Taketo maju ist na kluku cele otvorene.

1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:21 | Nahoru | #4
mam tam otevrene loziska od ZKL se zeleznou kleci skupiny C3 pry jsou dobra ale moc tomu neverim a jeste premyslim jestli jeste nemam udelat GO motru a vymenit je

Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:23 | Nahoru | #5
Ked ti motor neklepe ani nezvoni racej to nerozoberaj.
Ked ti zacne klepat alebo nieco podobne potom to pozri ale kym ide netreba do toho ripat

Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:27 | Nahoru | #6
koukni do tabulek (i na netu) a uvidíš
C3 (laicky znamená přesnost,resp vůle ložisek - vlivem teploty se vůle zmenšuje) na DRka se dávaj tuším i C4.
Tady zaleži na kvalitě ložisek, takže co doporučují výrobci
ZKL stojí cca 160kč, FAG,NSK tak 500kč, takže asi někde bude rozdíl

Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:28 | Nahoru | #7
ja to jeste ani nenastartoval jsou tam nova gufera a ty loziska na klice tak sjem zvedavej uvidime az to nastartuju a vytocim snad se to nerozsype

1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:29 | Nahoru | #8
jo jo rozdil je ve znacce a ve vyrobci ale rika se ze cesky loziska jsou na svete nejlepsi nebo aspon se to rikalo

(reakce na) Loziska ZKL

10.12.2008 v 20:58 | Nahoru | #9

martin-n>jo jo rozdil je ve znacce a ve vyrobci ale rika se ze cesky loziska jsou na svete nejlepsi nebo aspon se to rikalo



jj, za doby bolševika
vždyť naše ložiska skoro nikde neznaj :\

1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL

10.12.2008 v 21:00 | Nahoru | #10
to sice ne ale ja si myslim ze CR je porad dobra v loziskach a ne jen za komancu akorat moje mtorka by nemusela bejt pokusnej kralik

Loziska ZKL

10.12.2008 v 21:03 | Nahoru | #11
vždyť je to stejně všechno Made in China

(reakce na) Loziska ZKL

10.12.2008 v 21:06 | Nahoru | #12

martin-n> to sice ne ale ja si myslim ze CR je porad dobra v loziskach a ne jen za komancu akorat moje mtorka by nemusela bejt pokusnej kralik



Legrace
ZKL techto mensich rozmeru jsou vyrabena v Cine

Loziska ZKL

10.12.2008 v 23:11 | Nahoru | #13
tyto ložiska jsem také používal a nevím o tom že by motor měl nějakej problém , ty plastové klece se tam dávají kvůli hlučnosti a taky je to dáno vyrobcem a jeho technologii....

Loziska ZKL

10.12.2008 v 23:32 | Nahoru | #14
dat ZKLka na kliku na mito,bych se bal,přece jenom 13 000 za minutu je už nějakej fofr,tady bych nešetřil a koupil origo

1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL

11.12.2008 v 08:35 | Nahoru | #15
O cem spekulujeje? Vyrobce uvadi jaka specifikace tam ma prijit a kdyz takove lozisko koupim tak je jedno jake znacky . Maximalni otacky loziska jsou taky uvedene v katalogu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 08:48 | Nahoru | #16

PetrVTR_new>O cem spekulujeje? Vyrobce uvadi jaka specifikace tam ma prijit a kdyz takove lozisko koupim tak je jedno jake znacky . Maximalni otacky loziska jsou taky uvedene v katalogu..


Taky prodavač v obchodě povídal, že zkl můžou až 25000ot.
V motoru, co točí kolem 10tis. se vysypaly klece po pár stovkách. Dokonce mám kámoše, kde klece povolili i na ČZ 175..
No a co udělá taková klec když se dostame do motoru???

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 09:05 | Nahoru | #17
alesmoto: Ale ony se klece většinou sypou při nedodržení C-éčkové specifikace. Ložisko se teplem roztahuje, některé kuličky se chytí věnců a klec to pak roztrhne.
Svého času jsem někde četl, že ZKL dělá i ložiska pro některého renomovaného výrobce (SKF? Nepamatuju si přesně), který na ně jen razí vlastní značení a vesele je prodává pod svou značkou. Outsourcing

(reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 10:40 | Nahoru | #18
[quote]1100Virago>....ZKL dělá i ložiska pro některého renomovaného výrobce (SKF....

dovolim si par komentaru:

ZKL nedela loziska pro SKF

o vyrobe ZKL v cine nevim, ale cinsky neznamena nutne spatny. dneska je v cine rada fabrik na loziska, ktery maj stejny standardy pro kvalitu jako fabriky kdekoliv jinde

k posouzeni jestli je dany lozisko vhodny pro nejaky otacky by bylo dobry napsat oznaceni, ale nerek bych ze tady bude problem , vono u Cagivy nebudou uplny pitomci

plechovy lisovany klece bych se nebal, je treba v Yamaha XT a funguje bez problemu

C3 - zvetsena radialni vule se pouziva ponevadz hridel se v provozu ohreje (a teda zvetsi) vic nez vnejsi krouzek (sedi v telese, ktery je zvenku chlazeny), a tim se zmensi ta radialni vule. Pri vyvoji motyky tohle konstrukter 100% zkoumal, takze bych doporucil dodrzet puvodni specifikaci

to ze lozisko zdechne po par kilometrech bejva nejcasteji spatnou montazi. efektivne zabit lozisko muze treba kdyz je vnitrni krouzek ulozenej s presahem a je treba ho nalisovat, tak narazenim pres vnejsi krouzek. par rad se najde tady:
www.skf.com/mount

(reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 12:25 | Nahoru | #19
martin-n> ZKL tam nedávej,dej tam SKF.

(reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 12:27 | Nahoru | #20

1100Virago>alesmoto: Ale ony se klece většinou sypou při nedodržení C-éčkové specifikace. Ložisko se teplem roztahuje, některé kuličky se chytí věnců a klec to pak roztrhne.
Svého času jsem někde četl, že ZKL dělá i ložiska pro některého renomovaného výrobce (SKF? Nepamatuju si přesně), který na ně jen razí vlastní značení a vesele je prodává pod svou značkou. Outsourcing



ZKL dělá možná ložiska pro ZVL,ne pro SKF.

Loziska ZKL

11.12.2008 v 12:44 | Nahoru | #21
No jako konstrukter s loziskama pracuju casto. Predcasne mi jeste neodeslo nikdy zadne, ani ZKL, ani SKF, pouze NSK do kterych se ale dostala voda kvuli vadnemu guferu. 99% havarii lozisek je zpusobeno chybnou montazi nebo pouzitim lozisek nevhodne rady.

Loziska ZKL

11.12.2008 v 13:03 | Nahoru | #22
má to jeden problém,u ZKL nekoupíš ložiska s velkou vůlí - C4,která je na kliku u takhle točivejch motorů předepsaná..samotná ocelová klec nevadí- i Aprilie v originále mají ocelové klece.Jde o tu vůli.ložisko C3 se nám začalo zadírat asi po ujetí 30-40km,i když mělo pumpu naplno a dobrý olej.....takže- za číslem ložiska C4

1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL

11.12.2008 v 13:09 | Nahoru | #23
diky moc za rady od vsech rozhodl jsem se ze motor jeste vyhodim z ramu a dam tak loziska od formy SKF podle vyrobce nechci riskovat pac s motrkou jezdim dalky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 21:27 | Nahoru | #24
1100Virago> V ZKL vyrábí ložiska a balí je do krabiček FAG

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 21:29 | Nahoru | #25

lubon>1100Virago> V ZKL vyrábí ložiska a balí je do krabiček FAG



Jaka se tu vyrabi? Podle toho jake mam informace ja (od zdroje) tak se veskera mala ZKL nechavaji delat u subdodavatele v Cine.

(reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 21:34 | Nahoru | #26
Dawe02> Opravdu malé kuličkové ložiska se vyrábějí u subdodavatelů.Pro firmu FAG se vyrábějí soudečková ložiska

(reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 21:40 | Nahoru | #27

martin-n> diky moc za rady od vsech rozhodl jsem se ze motor jeste vyhodim z ramu a dam tak loziska od formy SKF podle vyrobce nechci riskovat pac s motrkou jezdim dalky



nechci ti do toho kecat, ale jestli uz tam mas ZKL se spravnou vuli a spravne namontovany, tak bych to nechal, ponevadz sice svetova spicka to neni, ale za vyse uvedenejch predpokladu vydrzej...

1 reakcí na tento příspěvek Loziska ZKL

11.12.2008 v 21:51 | Nahoru | #28
Když výrobce předepisuje C3, tak to tam nech, ale C3 jsme dávali do mašin co tolik netočili. Když C4 tak se brzy zadřou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 22:11 | Nahoru | #29

lubon>Když výrobce předepisuje C3, tak to tam nech, ale C3 jsme dávali do mašin co tolik netočili. Když C4 tak se brzy zadřou



proboha proc by se lozisko s vuli C4 melo "zadrit" kdybys ho dal misto loziska s vuli C3??? ted sem linej to hledat, ale v tyhle velikosti - dira 30, 40 mm?? - rozdil v radialni vuli C3/C4 bude nakejch treba 10-20 mikrometru (tisicin milimetru), takze to v tyhle situaci fakt dramatickej rozdil nebude...

(reakce na) Loziska ZKL

11.12.2008 v 23:32 | Nahoru | #30

Petr a Petr>lubon>Když výrobce předepisuje C3, tak to tam nech, ale C3 jsme dávali do mašin co tolik netočili. Když C4 tak se brzy zadřou

proboha proc by se lozisko s vuli C4 melo "zadrit" kdybys ho dal misto loziska s vuli C3??? ted sem linej to hledat, ale v tyhle velikosti - dira 30, 40 mm?? - rozdil v radialni vuli C3/C4 bude nakejch treba 10-20 mikrometru (tisicin milimetru), takze to v tyhle situaci fakt dramatickej rozdil nebude...



no napsal to dost krkolomě a zřejmě myslel C3=málé otáčky, C4=větší otáčky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist