globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na čem začít ve 30 letech
 
7.12.2008 v 21:17
Ahoj lidi.

Řidičák jsem si dělal v r. 98.Ale až nyní mi osud dovoluje koupi motorky.Uvažuji mezi 250 a 500 ccm.Moc rád bych nějakou naked motorku.Ale na které by se cítil dobřa i spolujezdec.Jinak já jsem 187 cm vysoký a něco přes 80 kg.Možná bych bral i choppera,ale něj se krapek bojím náročnosti na úrdžbu chromu atd.

1 reakcí na tento příspěvek Na čem začít ve 30 letech

10.12.2008 v 16:04 | Nahoru | #1
silent.cry> Jo a ještě k tomu, jestli čopříka, naháče, cesťáka, nebo něco s R (vidím, že terén tě nebere). Fakticky je to jedno, jedná se o vkus a zaměření. V podstatě patřím k těm, kterým je to jedno. Jsem na tom jako když se sedláka ptali jestli má radši tu svou černou nebo bílou krávu...měl je rád obě. S čoprem je nádherné a klidné pojezdění. Když zaprší a je bláto následuje předlouhá očista, aby byl zas nablejskanej. Ze starších motorek se najdou slušné Intrudery a Viraga. Řada z nich nemá ani moc najeto, protože bývaly okrasou svých majitelů. S obsahy kolem 800ccm a 50 ti koňmi jsou to příjemní tahouni, přičemž jsou štíhlé a dobře se vodí. Bohužel současné velkoobsahové čopry jsou lokomotivy a v českých zatáčkách s občasnými výtluky a jiným vlnobitím je to dřina. Řazení je tam kvůli změně zvuku, protože je celkem jedno na kterej kvalt jedeš. S krouťákem kolem 100 Nm to jede na 4 - 5 i do strmého kopce a mít to tažné zařízení, dalo by se s tím vorat. Ale jezdíš v jednoduším a pohodlném oblečení, pokud jsem odvážnej, v létě i ve vestě. Na nohou "koně" a nebejt helmy a ustřiženejch rukavic je jedno jestli seš na cestě nebo v hospodě.
Máš-li v sobě svižného ducha a rád se couráš krajinou, pak je tu přehršel naháčů. Dvou a čtyřválcové motory v různých provedeních nabízejí obsahy od starších 400ccm až do B-kinga se zhruba 1350ccm. Nekonečné spory, která značka je lepší je stejně těžké rozhodnutí zda čopr nebo něco jiného a je víc o image a penězích, než o tom jestli je opravdu lepší a v čem. Vynechme BMW které dotáhlo motorku za hranice všeho možného a snad i nemožného. Ti ostatní se pouze dělí na japončíky, evropany a HD (Harley Davidson) A nakonec až si to koupí - to stejně budou všichni japonci . Pro co se rozhodnout.
Souhlasím s Kryšpínem a cituji: 1) motka musí hlavně líbit (to je jak u ženskejch, nejdřív koukáš na kozy a pak až na povahu ), a hlavně motce, do který se zamiluješ, pak i případně odpustíš nějaký ty drobnější chybky, prostě když ji miluješ, tak není co řešit.

Každá motka má svý přednosti i zápory. Když ne technicky, tak svým zaměřením a použitím. Ale ta nejkrásnější přednost je že cejtíš pokosenou louku, pohnojené pole a přitisknutej baťůžek na zádech, maximální náklon v dobrý zatáčce. A pokud máš rychlou a silnou mašinu i závratnou rychlost a akceleraci jako v žádným z dostupných sporťáků. Prožiješ něco, co ti žádná plechovka nenabídne. Ale za cenu upsání se samotnému ďáblovi. Na nic z toho co ti dá motorka nikdy nezapomeneš, ale pokud to přežiješ! A v tom je celá ta volba.

(reakce na) Na čem začít ve 30 letech

15.12.2008 v 18:18 | Nahoru | #2
skyair> Plně s tebou souhlasím kámo.Jistě jsi skušenejší než já,ale roka jsme přibližně stejně. Já se taky ještě učím jezdit.Nedovolím si to co před 20 lety. Čus.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist