globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proc jsou SV s cenama tak dole?
19.11.2008 v 17:48
Mozna blba otazka, ale fak t me to zajima, jeste jsem na to neprisel a nikdo mi to nebyl schopen rict.Jinak pocitam s jakoukoli odpovedi , a kozy jsou kdyz tak v avataru .
Předchozí
1 2 3
Následující

Proc jsou SV s cenama tak dole?

20.11.2008 v 12:13 | Nahoru | #61
Někdy okolo roku 2000 - 2001 stála nová SV650 zhruba 270 tisíc. Lepší motorku pod 300 tisíc člověk nesehnal. Honda GoldWing bez výbavy tehdy stála skoro milion (tuším 915 tisíc). Ale trh (zejména ten východoevropský) se začal nasycovat. Ceny všech motorek začaly postupně padat dolů. V podstatě proporcionálně - dnes zhruba na 60% ceny z roku 2000. Pouze kultovky trošku méně. Tam je ale cena spíše držena snobstvím (perfektní reklama a marketing = image značky), než kvalitou stroje.
Někdy okolo roku 1998 jsem četl srovnávák SV650S a myslím že Ducati 750SS s takovou polokapotáží (snad se jí říkalo Nude - v Ducnách se nevyznám). Pamatuji si, že Sůza z toho tehdy vyšla vítězně, což mne dostalo do kolen.

(reakce na) Proc jsou SV s cenama tak dole?

20.11.2008 v 15:08 | Nahoru | #62

SVéčko>možná že suzuki nepotřebuje vrážet tolik peněz do vývoje motoru, když má motor kterej se osvědčil u TL(až na pár věcí, možná jednu), kterou u SV opravili a nikdo si nestěžuje že by byl problém až na pár jedinců kterým nestačí výkon. Ti si zkrátka koupí litra.



Kontrolní otázka : proč myslíš že se TL přejmenovalo?

Proc jsou SV s cenama tak dole?

20.11.2008 v 15:50 | Nahoru | #63
myslím si ,ze rada SV pada obdobne,jako jine motorky.Nezda se mi,ze je to low-end,mam rok 00,zadne vady,kazy,najeto ,,tachometrovych,, 40.000 km,plus tak 20-25 stocenych,a motorka jede paradne.Ted to je mimo debatu - ale ty dva valce co ma,vzdycky pekne prozen
u spolehlive majitele kubatur ve stylu GSXR,R-series,v objemech od 600-1000ccm,a vo to jde.jezdit s tim aby z toho mel clovek pozitek,a umet vyuzivat bezpecne klady motorky,ne se rozesnivat na katalogovymi tabulkami..

SV doporucuji vsem co o nem uvazuji,nema zadne jine vyrazne vady a velmi slusne kousky,i ty starsi jsou dnes za hubicku,skoro...

Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 13:09 | Nahoru | #64
To Jurawood: TL sa premenovalo koli zlej povesti POCIATOCNYCH modelov, ktore mali chyby ako: praskanie ramov, zle mazanie motora pri prudkych akceleraciach, absencia tlmica riadenia a mozno zopar mensich chyb, ktore sa ale postupne vychytali uz u neskorsich modeloch TL. Teda co som aspon ja pocul... Takze zmenu nazvu TL sposobili choroby prvych modelov...

1 reakcí na tento příspěvek Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 13:50 | Nahoru | #65
bezcenej dvouválec....

1 reakcí na tento příspěvek Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 14:14 | Nahoru | #66
pockejte par mesicu az budou vsechny filiakty skemrat o dotace. ceny poleti dolu jak u skodovky. holt ekonomicka krize se zacina promitat do vsech oblasti. a kdo ji ma nasvedomi. no prece nas mirovy zachrance pan Bush.

(reakce na) Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 15:11 | Nahoru | #67

Wormik>pockejte par mesicu az budou vsechny filiakty skemrat o dotace. ceny poleti dolu jak u skodovky. holt ekonomicka krize se zacina promitat do vsech oblasti. a kdo ji ma nasvedomi. no prece nas mirovy zachrance pan Bush.


aha tak Bush způsobil krizi?? hmmm tak to je ovšem názor skutečně na úrovni. Jaké je tvoje povolání? tipuju zámečník,truhlář,metař??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 16:20 | Nahoru | #68
UIAA> Proc mas R6 a Daytonu zaroven? Neprijde ti ta R6 tak trosku zbytecna? Stejnak je to liny od spoda a zvuk to ma jak vysavac.

Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 18:55 | Nahoru | #69
pche všechno jde dolu jako sviňa...snad teda kromě mé vytoužené FZ1 :P ta drzží cenu,až je to fuj,to je snad lepší koupit novou...ale jinak ty motorky ze ,,staré školy" jdou krutě dolu :(

Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 19:36 | Nahoru | #70
Já měl SVcko a super nemohl jsem si stěžovat, ale pro dva to už nic není, tak přišla na řadu nová FZ1 GT. Ta je supr... ale hovno zvuk...

Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 22:29 | Nahoru | #71
SV je super motorka, jezdil jsem na ni 4 roky a byla to velká zábava. Měl jsem teda na ní trochu větší problém, když měla najeto asi 7500km,tak praskla ojnice. Z motoru nezbylo skoro nic,naštěstí byla v záruce,tak mě to stálo jen 2 měsíce čekání. V té době mi bylo řečeno,že už jsem asi 3 v republice,po prvním roce nového modelu (2003). Je to dvouvál bez vyvažovacího hřídele,takže s chodem 4 válce se to nedá srovnat. Výdrž bude proto asi trochu slabší i proto bych řekl ta cena.

Proc jsou SV s cenama tak dole?

21.11.2008 v 23:31 | Nahoru | #72
odpověď je tady

(reakce na) Proc jsou SV s cenama tak dole?

22.11.2008 v 11:44 | Nahoru | #73
pylot>

Proc jsou SV s cenama tak dole?

22.11.2008 v 11:47 | Nahoru | #74
vem si, že když se prodávaly v roce 99 první kusy, tak ta motorka stála myslím 260tkč. dneska ji koupíš za 150tkč novou...tím pádem proč by někdo kupoval tři roky staré SV za 110 když může mít nové za 150..?...

Proc jsou SV s cenama tak dole?

22.11.2008 v 18:23 | Nahoru | #75
Je to začarovanej kruh. Jak sníží cenu jedna značka ostatní dříve nebo později půjdou dolů taky aby si udržely konkurenceschopnost. Někde jsem četl že třeba sůza zvýšila prodej v 08 o 15% ale příjmy za rok 08 rapidně klesly v řádech 10tek%.
Porodejní ceny tlačí dolů i unifikace dílů.
Motorek jezdí jako sraček. Výrobci ve svých marketingových plánech asi nepředpokládají že lidi budou stále dál lítat na 10-15 let starejch vránách a tak jim nezbývá než jít s cenou dolů aby jsme kupovali.

BTW Když srovnám kvalitu rozpočtovek a př. supersportů podobné kubatůry, tak kvalitou dílů (kyvky, rámy...) a technologií (motor, elektronika, tlumiče...) to je nebe a dudy. Cenovej rozdíl těch motorek je cca 80 tis. Podle mě tenhle rozdíl ceny těžko pokryje kvalitu použitých dílů.

Proc jsou SV s cenama tak dole?

22.11.2008 v 18:51 | Nahoru | #76
Dave66: jde o motor do L tj. s rozevřením válců 90° U tohoto konstrukčního řešení není vyvažovací hřídel potřeba a nepoužívá se (úspora hmotnosti a menší setrvačné hmoty) V současnosti Ducati a Suzuki SV. U obou výrobců jde o velmi povedené agregáty. Ostatní motory do V např. Aprila, KTM a další používají vyvažovací hřídele, protože používají jiné rozevření válců než 90° a tam je vyvažovací hřídel potřeba.
Samozřejmě absence vyvažovacího hřídele u tohoto typu motoru nemá vliv na životnost. Tvůj problém s ojnicí zřejmě s největší pravděpodobností způsobila vada matriálu tj. vadná výrobní serie ojnic.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist