Edit: mám namysli ty životu nebezpečný co jim praskaj tlumiče a blokujou se jim řidítka.... Pro mě je to něco jako sebevražda..
Naposledy editováno 19.11.2008 14:25:49
Všichni pořád zmiňují, co vše se v Číně vyrábí, ale vždy je to výroba s kontrolou kvality nebo kooperace zahraniční a domácí firmy.
Bartasek>Souhlasím s Jezim
Jinak pokud bych si mohl vybrat tak bych si koupil nového čínana než 11 let straou vránu KTM.Poku kupujete čínu musí se počítat s upravy aby to cosi vydrželo.Třeba ja sem si kdysi na svojí yuki upravil rozetu-pořádné silenbloky+pořádné šrouby,nová elektrika,vybrousit stré svary a navařit pořádné,nové závity+pořádné šroby a matky,kvalitní ložiska atd......je toho bohužel hodně,ale když vás to baví tak ok a přes zimu je tolik času.Asi největší nevýhoda čínských motorkek je že rychne klesá cena starších mašin oproti třeba hondě.
Prozradíš mi co ti zbylo původního? Jinak Radši si koupim zachovalýho 20 let starýho japonce, evropana na kterym ani po těch letech (pokud to nemělo nějaký hovado) nebude ani polovina problémů co si měl ty s novou čínou.
nicmene dodavam ze motorka svemu majiteli slouzi jenom tak jak se o ni dany jezdec stara a je jedno jestli to je ital nebo japonec, ale jednim slovem dodavam ze jsem zavidela svemu tatovi ze mu ty jeho italske traktory tolik let bez jedineho problemu slouzi a nesere se to v jednom kuse jako nektere japonske hujdy...ale zas jak rikam mam i u sebe podezreni ze je to padesat na padesat myma rukama a tou technikou
Naposledy editováno 22.11.2008 12:58:38
Je ale obrovský rozdíl když někdo ( je jich spousta ) vyrábí v Číně pod svojí značkou a hlídá kvalitu.
Nejhorší jebky jsou ty co ušmudlaji sami podle sebe s heslem co nejlevněji a nejrychleji. To bylo ostatně vidět i na výstavě na výstavních modelech.
1 reakcí na tento příspěvek Klub antičíňanů
o tehle cinskejch bajkach se vic ze material je blato, ze je sem tam potreba pridat svar, navarit nejakou vyztuhu, dodat/vymenit nejake sroubky.. retez... ale kdyz tohle dokazu je to jistej zpusob jak za relativne malo penez jezdit a postupne svoji praci udrzovat stroj v pohybu... s tim myslim vetsina soudnejch lidi pri nakupu tehle cinskejch ctyrkolek atd pocita.. pokud nechci nic resit/opravovat tak holt musim sehnat vic prachu a poridit si neco od renomovaneho vyrobce...
Jinak se hrozím toho až se dorazí ve větším bateriový babety a obrovský instantní polívky v kyblíku.
Tam to dost frčí.
1 reakcí na tento příspěvek Klub antičíňanů
je to :
VDO Explorer 125!
A největší zklamání?
Sachs X-road 125
Yuki RS 125
Yamaha XT 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klub antičíňanů
2 reakcí na tento příspěvek Klub antičíňanů
2 reakcí na tento příspěvek Klub antičíňanů
-17ti letý všeználek, který brání chudinky výrobce motorek, kterým ničí zisky číňani. Uvědom si ale, že zde na trhu platí jakási pravidla. Takže kdyby chudinky výrobci neměli takové marže na motkách, možná by situace nebyla (nebo spíše nebude, až se číňani pustí do velkých motorek) tak nepříznivá...
-někde jsi psal, že vše skončí tak, že evropští výrobci budou montovat motky v číně. I kdyby čína nezaplavovala trh, tak v momentě kdy zisk by nemohli udělat na ničem jiném, než výrobě, tak by do te číny šli stejně. Každopádně by mne zajímalo, jestli ti vadí, že automobilky zde dělají výrobní závody? Protože je to úplně to samé...
-výrobci se můžou číně bránit skrz lobby. Proč by to mělo jít v tabákovém průmyslu a pod a v auto(moto)mobilovém průmyslu ne?
No a především čím jsi mne dostal už dříve: chudinka, která jezdí na motce zaplacené papínkem (já vím, už ji máš splacenou že?) prudí do chlápků, kteří si koupí motku na pojíždění, ale protože mají i jiné povinnosti než ty v 17, a nechtějí jen tak pustit z kapsy balík za motku, tak šáhnou po číně. Když se ale nespálí a zjistí, že s tou motkou nemají problém, tak ty (a podobní ti tady, překvapivě často stejně staří jako ty) z toho chytají infarkty...
Takže až přestaneš být "17letý, co sežral všechnu chytrost světa", a začneš i používat tu kouli na krku na něco jiného než na nošení helmy, tak je možné, že změním názor.
Naposledy editováno 27.11.2008 13:16:43
Nevím jak ty ale já se živim rukama za pomoci nářadí dost dlouho na to abych mohl říct že kvalita takovýho akčního setu z výprodeje nějakýho diskontu fakt není to pravý ořechový.
Jo a protočenou Tonu jsem taky viděl.Bylo to nákladním servisu a pománali si trubkou , protože to nějak nechtělo povolit.
1 reakcí na tento příspěvek Klub antičíňanů
Nevim co se musi stat, nez si evropa uvedomi ze se postupne stava neschopna samostatneho zivota. Snad jednou uvali na cinske vyrobky clo ve vysi ceny obdobneho vyrobku u nas a ziskane penize bude investovat do rozvoje sveho prumyslu a vyroby.
Pokud mam na vyber, jako ze treba v pocitacich uz nema zakaznik jinou volbu, nekoupim si cinskej vyrobek ani kdyby byl stejne kvalitni jako evropsky a stal desetinu ceny. Radeji vyhodim vice penez za mene ceskeho zbozi, protoze ty moje penize pujdou do kapsy ceskyho cloveka, ktery si za ne koupi muj vyrobek a tim se mi dostanou zpatky. Cinani si nikdy nic evropskeho nekoupi, ti je utrati za ropu a nerostne suroviny.
Jawa nabídla Travel 125, 250, Sport 125 - všechny mají čínský motory, Travelky pak cestovní těžkej podvozek, Sportka podvozek subtilní a enduru podobnej - takovej ani ryba ani rak.
Na Kentoyu jsem se byl v krámě několikrát důkladně kouknout, pak jsem šel na zkušební jízdu a po ní jsem byl nadšenej hlavně z podvozku, ovladatelnostia vysokýmu fun factoru. Motor na dvoustovku není nic moc, ale pro mě to není to podstatný (na motorkách už jezdím ofiko 13 let - fík, Jawy 350, ČZ 175 několik kousků, DR 650 - dneska si už nic nedokazuju a vím, co by měla moje motka splňovat).
Stála o 10 míň než nejlevnější Jawa.
Jediný nedostatek, který bych Kentoye vytknul (mám ji velmi krátce) je dost otřesnej "značkovej" servis.
tedy: moc rád bych domácím výrobcům udělal tržbu, ale oni nemají dobrou nabídku...
1 reakcí na tento příspěvek Klub antičíňanů
Pokud bych chtel malorazku, asi bych koukl po Sachsovi. Nejsou tak daleko od CR a 125ccm motory si delaji sami, nedovazeji je z Ciny.
1 reakcí na tento příspěvek Klub antičíňanů
číňana beru svým způsobem i jako jakousi zkoušku na vlastní kůži. Před koupí jsem si zjišťoval informace a všechny negativa byly vesměs "kámoš kámoše říkal", "mechanik od Hondy tvrdí" a tak. Objektivního nic.
Takže jsem koupil čínskou mrdku a budu doplňovat deník pro ostatní zájemce o info.
Asi nikdo, kdo kupuje nejlevnější motorku na trhu nemůže čekat, že to bude Plug and play a musí být ready na možný potíže. Kolik toho akceptovat je na každým.
Víš co, jak to tu čtu, mám pocit, že ti, kteří tu zakládají antičína fóra a přitom s žádnou čínou zkušenost nemají se jaksi preventivně bojí toho, že se z nějaký čínský mrdky vyklube docela schopnej stroj, kterej bude možno srovnat s jejich ušlechtilým bikem, za kterej dali 3x tolik. ...teoretická možnost tu je.... :)
1 reakcí na tento příspěvek Klub antičíňanů
Obecně - jestliže si Ty nekupuješ (pokud možno) žádný čínský výrobek, tak to má asi stejný význam, jak snižování hladiny Středozemního moře ručním vyléváním pomocí hrníčku.
Každopádně, pokud zmiňuješ tento případ, měl bys zmínit i početnou skupinku lidí, co nemají se svými motorkami žádný problém: vlastníci Yuki 125/200 TR/SM, či V3...
Jinak k té české produkci: ač to asi nevypadá, mám českou produkci rád a když můžu tak podpořím. S tím jsem si taky koupil od Botasu boty Cain (zagoogli- vypadají fakt skvěle). Cena normálně 1300,- ja je sehnal v akci za 1000,-.
Hřejivý pocit z toho, že jsem pomohl české firmě, která opravdu dělá výrobky v ČR začalo kazit to, že se mi protrhla vnitřní výstelka na patě. Ale spravilo to sekundové lepidlo. Takže pohoda. Jenže po prázdninách (na konci září) jsem zjistil, že tyto boty jsou na jedné botě prošlapány SKRZ podrážku a druhé už moc nechybí. Zkontroloval jsem den nákupu - 15.4.2008. Prošlapání zjištěno cca 20.září 2008. Přes prázdniny (cca 1,5 měsíce) jsem chodil v pantoflích a sandálech. I normálně jsem používal ještě jedny boty. Takže suma sumárum, za max 4 měsíce boty za litr prošlapány.
Tedy reklamace: boty byly "nadužívány" a nejedná se o vadu. Nyní jsou boty u znalce (2000,- znalečák, který si pak nechám proplatit. Pokud nebudou chtít, jsem rozhodnut jít i do soudní pře) a z rozmluvy se znalcem ověřeno, že čance na úspěch se znalečákem je velký.
Takže toliko k možné zkušenosti s českou značkou.
Zajímavé vlákno.
Do klubu se nepřidám,bo jak psal Dawe 81,nejde o to,že je tam napsáno made in china,jde o to,jakou to má kvalitu.
Pokud vyrobí Honda,Ducati,Yamaha,BMW,Sony,JVC výrobek,tak může být se známkou Made in china stejně kvalitní,jako Made in EU nebo made in Japan.
O to nejde,jde o vyrobky chunchin,Yamasaki,Soni a podobné kopie,co nemají se skutečnou kvalitou co dočinění.
Pokud se nenajde magor,jako ve vedlejším vlákně,co začne tyto šmejdy presentovat,jako nejlepší volbu,je mě prdel,kdo to má a jak s tím jezdí.
Pokud se nenajde magor,jako ve vedlejším vlákně,co začne tyto šmejdy presentovat,jako nejlepší volbu,je mě prdel,kdo to má a jak s tím jezdí.
asi tak to mělo bejt prezentováno.... trošku sem to posral :\