1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
já vážně nechápu co z toho kdo má koupit si rychlou motorku která má super podvozek a pak s ní jezdit jako s hnojem. K čemu je to jinýmu než na masírku ega?
..no tak bude jezdit jak s hnojem, osahavat si to a pak postupne zrychlovat.. pokud teda neni vymazanej.. pusobi na me ze neni..
DucatiSSJirka>ty ty voeeee
scepy>..pokud si chces zkusit trochu povaleni se po zemi prvne, kup si ten M600, ale za mesic te nebude bavit pokud budes intenzivne trenovat..
Naposledy editováno 18.11.2008 13:16:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Stev>Fajrblejt929>Podle mě je to jedno, jestli je to twoe první máša. Pokud máš rozum a nechceš mít funus trochu dřív, než je to nutný, tak v poho. Papíry si udělej na Kawě ER6, což už běžně jde, je to taky V2, at víš do čeho jdeš. 749 je sice trochu jiný kafíčko, ale dá se to. Pokud má člověk rozum a neustále si říká, že se učí, zvládne i novou Busu.
já vážně nechápu co z toho kdo má koupit si rychlou motorku která má super podvozek a pak s ní jezdit jako s hnojem. K čemu je to jinýmu než na masírku ega?
jak víš že na ní bude jezdit jak s hnojem?
když si na ni věří tak proč ne?749 jede skoro sama ,brzdí sama,do zatáček padá sama!Rozhodně je lepší jezdit a učit se na technicky novej mašině ,než na 20let starym křápu co nebrzdí ve 200km se to klepe jak ratlík atd..atd...
Na druhou stranu ,když spadneš se starou jebkou ,tak se asi směješ a když s novou tak bulíš jak malej,ale to musí vědět sám a pády jsou u začátečníků denní chleba.Vím to sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
DucatiSSJirka>Stev> Máš samozřejmě pravdu,ale každej tu motorku nechce využívat na 100%,navíc je tady i ta možnost ,že mu Ducati učarovala stejně jako třeba mě,jak jsem již napsal ,chce se to povozit a uvidí,ve 23 už snad není trotl kterej tomu dá plnej a v první zatáčce se zabije ,pokud jo, tak je lepší jezdit vlakem.
jj.mimochodem kdo využívá svoji mašinu na pozemní komunikaci na 100% je dost velkej hazardér a magor.Na to je tu okruh ,aby si každej sáhnul na dno.
alda82>jj.mimochodem kdo využívá svoji mašinu na pozemní komunikaci na 100% je dost velkej hazardér a magor.Na to je tu okruh ,aby si každej sáhnul na dno.
s tím souhlasím, jenže pointa je v tom, že na rychlý motorce se člověk dostane do průseru i když využívá 50 %.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
Fajrblejt929>Podle mě je to jedno, jestli je to twoe první máša. Pokud máš rozum a nechceš mít funus trochu dřív, než je to nutný, tak v poho. Papíry si udělej na Kawě ER6, což už běžně jde, je to taky V2, at víš do čeho jdeš. 749 je sice trochu jiný kafíčko, ale dá se to. Pokud má člověk rozum a neustále si říká, že se učí, zvládne i novou Busu.
To jsem nevěděl že Kawa ER6 má motor V-2 ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
PS: Jeste k tomu rozumu, jeden takovy s rozumem v prvni zatacce rozlozil funglovyho Triumpha. Proste tu zatacku nepobral, ted ma na dvorku hromadku za 200000,-
Naposledy editováno 18.11.2008 15:15:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Michal_999>749 rozhodně není moto na začátek. A že nejede, to může tvrdit snad jenom ten, který na ní nikdy neseděl pouze si porovnával papírové hodnoty s JPN konkurencí. Pořád je to V2 v nekompromisním sportovním pojetí a mohlo by dost bolet na to zapomenout.
Michale nepřeháněj ,třeba na moderní sport.šestky to nemá ani náhodou,mimochodem je určitě jedndušší na ježdění než třeba R 6,to je můj názor
Já bych teda M600 zas až tak nezatracoval, měl jsem ho čtyři roky a je mi líto, že jsem ho prodal, ta motorka je extrémně zábavná a pokud nejde o rovinky tak v zatáčkách se dá jet tak, že o silnějším motorkám řekněme stačí.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
Diky :)(nechci kvuli tomu zakladat dalsi tema, kdyz to tu vypada ze tu lidi maji zkusenosti s monstrem)
Edit: Do motorek jsem se zamiloval, takze budu jezdit opravdu hodne(az budu mit nejakou funkcni :))
Naposledy editováno 18.11.2008 15:43:14
Edit: mám 180 a řek bych že už to bylo na hraně. Nicméně jsem už na monsteru viděl i dlouhány. Pohled nic moc, ale to bych neviděl jako to hlavní, srovnat by jsi se na něj měl. Apropo, vyzkoušel jsem M696 a na té jsem si přišel už opravdu velký, ale ten zážitek, pro ten jsem mu to ochoten odpustit.
Naposledy editováno 18.11.2008 15:49:44
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
DucatiSSJirka>Michal_999>749 rozhodně není moto na začátek. A že nejede, to může tvrdit snad jenom ten, který na ní nikdy neseděl pouze si porovnával papírové hodnoty s JPN konkurencí. Pořád je to V2 v nekompromisním sportovním pojetí a mohlo by dost bolet na to zapomenout.
Michale nepřeháněj ,třeba na moderní sport.šestky to nemá ani náhodou,mimochodem je určitě jedndušší na ježdění než třeba R 6,to je můj názor
Jirko, tak Tvůj názor Ti rozhodně neberu, nicméně určitě nesouhlasím. Právě dnešní moderní šestky jedou cca do 7t otáček jako Jawa 350 (brát s nadhledem prosím). Je tam možnost volby a pokud máš trošku rozum tak to do těch 13t (kde je teprve nějaký výkon) nepoženeš. V2 (kór Ducati)má trošku jiný charakter. Pod 3t se s Tebou motor nebaví a nad něj zase tak začátečnicky přívětivý není. Prostě není tady ta možnost volby, ten nástup je tam ze startu. Osobně bych do začátku doporučil pětikilo nebo malého Monstera. A když už by to mělo být něco ostřejšího, tak raději R6 než tvrdý V2 s papírově nížšími hodnotami.
edit:písmenko
Naposledy editováno 18.11.2008 16:01:29
ale itak je to na tobě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Michal_999>DucatiSSJirka>Michal_999>749 rozhodně není moto na začátek. A že nejede, to může tvrdit snad jenom ten, který na ní nikdy neseděl pouze si porovnával papírové hodnoty s JPN konkurencí. Pořád je to V2 v nekompromisním sportovním pojetí a mohlo by dost bolet na to zapomenout.
Michale nepřeháněj ,třeba na moderní sport.šestky to nemá ani náhodou,mimochodem je určitě jedndušší na ježdění než třeba R 6,to je můj názor
Jirko, tak Tvůj názor Ti rozhodně neberu, nicméně určitě nesouhlasím. Právě dnešní moderní šestky jedou cca do 7t otáček jako Jawa 350 (brát s nadhledem prosím). Je tam možnost volby a pokud máš trošku rozum tak to do těch 13t (kde je teprve nějaký výkon) nepoženeš. V2 (kór Ducati)má trošku jiný charakter. Pod 3t se s Tebou motor nebaví a nad něj zase tak začátečnicky přívětivý není. Prostě není tady ta možnost volby, ten nástup je tam ze startu. Osobně bych do začátku doporučil pětikilo nebo malého Monstera. A když už by to mělo být něco ostřejšího, tak raději R6 než tvrdý V2 s papírově nížšími hodnotami.
edit:písmenko
No a to je právě ten problém ,máš pravdu na tý šestce je to ne do sedmi,ale do deseti o ničem,ale pak je to mazec na kterej má jen málokdo,takže kupovat si sport.šestku,jako že se na ní naučím je pěkná hovadina.Do těch sedmi dycky koukám jak puk jestli mě neklouže spojka
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
Mě by se líbila takováhle http://www.motorkari.cz/motobazar-ducati-monster-600-.84254.html
http://www.superbike-online.cz/testy/ducati-monster-696-2008
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |