globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém honda XL 600 R, prosím pomoc.
11.11.2008 v 11:24
Zdravím. Mám problém s Hondou XL 600 R r.v. 1994. Motorku jsem koupil s vadou. Vada se projevovala tak, že při otevření plynu na 1/3 se motorka normálně rozjela, ale začla divně cukat. Potom co jsem přidal plyn naplno cukání přestalo a motorka vystřelila jak blázen. Když jsem pak držel plyn otevřený víc jak na polovinu bylo to v pohodě. Když chci, ale jet tak 80 Km/h a mám tak čtvrt plynu tak to cuká stále. Rozdělal jsem karburátory a zjistil jsem, že je zničené membrána v prvním karburátoru. Tu jsem koupil, mimochodem za dost peněz, vyměnil, ale zlepšilo se to jen o trochu. Připadá mi, že je něco ze směsí. Může to být rozštelovano od předchozího majitele, ale radši se chci zeptat, než do toho začnu vrtat. Zdá se mi jako by v určité poloze plynu šlo přes první karburátor málo benzínu a potom co otevřu plyn naplno a jde to přes druhy karburátor tak to funguje jak má. Nemáte někdo zkušenost s podobným problémem.

4 reakcí na tento příspěvek Problém honda XL 600 R, prosím pomoc.

11.11.2008 v 14:41 | Nahoru | #1
Jednovál s dvěma karburátory není časté

(reakce na) Problém honda XL 600 R, prosím pomoc.

11.11.2008 v 15:27 | Nahoru | #2
stand> Treba xt-cka to maji taky. Jednovalec a dva karbecy. Jeden primarni, ktery tahas lankem a druhy sekundarni ktery se ti otevre az tlakem(asi)...

(reakce na) Problém honda XL 600 R, prosím pomoc.

11.11.2008 v 17:03 | Nahoru | #3
stand> Jednovál s dvěma karburátory není časté

ale je,u tady těch endur jo,já měl na XR taky 2

(reakce na) Problém honda XL 600 R, prosím pomoc.

11.11.2008 v 18:16 | Nahoru | #4
stand> taky mam jednoval s dvema karburatory

(reakce na) Problém honda XL 600 R, prosím pomoc.

11.11.2008 v 23:51 | Nahoru | #5

stand>Jednovál s dvěma karburátory není časté



jednovál se dvěma karbci je právě docelá časté a bylo-je hojně pužívané ale nejsou to vyloženě jakoby dva samostatný karburátory je to jeden velký karbec se dvěmi sacími hrdly, jedna půlka má klapku, druhá má podtlakovou mebránu... při zvyšujicích se otáčkách pak dochází podtlakem ke zvedání šoupátka(na něm je podtlaková membrána) v druhé komoře karbce a už to jede....

Naposledy editováno 11.11.2008 23:53:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist