globalmoto_duben_nolan





Téma: Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?
 
4.11.2008 v 09:29
No jde to s parním katapultem na letadlové lodi a kupodivu i opačně,když letadlo zachytí lano při přistání tak je to ještě kapku drsnější z 280 na 0 za 2 sekundy,sakra to musí bolet

Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 09:33 | Nahoru | #1
Ten start musí být masakr! To bych chtěl zkusit!

Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:20 | Nahoru | #2
to musí být pěkný humus...fuj:)))

Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:31 | Nahoru | #3
myslim, ze normalni clovek (bez pripravy) by se po necem takovym akorat zblil

2 reakcí na tento příspěvek Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:35 | Nahoru | #4
jj, vejral jsem s otevrenou hubou, kdyz to davali v nejakym dokumentu...

prej tam na par setin sekundy dycky omdlej (blackout)...to musi fakt bejt masakr..

Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:36 | Nahoru | #5
mi se děla pěkně blbě i jak natvrdo brzdim v autě...takže při tomhle bych omdlel,zgrcal se...a možna aji chcipnul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:39 | Nahoru | #6

rydlas>jj, vejral jsem s otevrenou hubou, kdyz to davali v nejakym dokumentu...

prej tam na par setin sekundy dycky omdlej (blackout)...to musi fakt bejt masakr..



No nevim, nejsou to ani 4g, tak zase tak hrozne to pro ty trenovane piloty byt nemusi, kdyz ve vzdusne akrobacii letaji o dost vetsi pretizeni

Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:41 | Nahoru | #7
To je hovno,ja davam z 0 na 265 km/h za 1,8 vteriny na cebru kdyz za nej poradne vezmu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:41 | Nahoru | #8

Dawe02>rydlas>jj, vejral jsem s otevrenou hubou, kdyz to davali v nejakym dokumentu...

prej tam na par setin sekundy dycky omdlej (blackout)...to musi fakt bejt masakr..

No nevim, nejsou to ani 4g, tak zase tak hrozne to pro ty trenovane piloty byt nemusi, kdyz ve vzdusne akrobacii letaji o dost vetsi pretizeni



no rikali to, ze prej maj mzitky a ze pri tomhle zrychleni neni mozny to telo nejak ridit... nevim...kdyz takhle odstartuje 100x tak si myslim, ze vi moc presne co bude a co ma kdy delat..

Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:42 | Nahoru | #9
i start osobního letadla je super když to pilot zašlajfuje, přidá a odbrzdí, todle musí bejt masakr :)

1 reakcí na tento příspěvek Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 13:50 | Nahoru | #10
tak ono i ted v brazilii F1 do prvni zatacky brzdily za 2,4 vteriny o 200 km/h

(reakce na) Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 14:56 | Nahoru | #11

paja84>tak ono i ted v brazilii F1 do prvni zatacky brzdily za 2,4 vteriny o 200 km/h



tak tak! Kdesi jsem taky v jakémsi dokumentu BBC viděl jak reaguje tělo na přetížení. Uváděli, že největší dardu - chvilkově až 10g zažívaí letečtí akrobati. Ale hned dodali, že jezdci ve formulích zažívají sice max 4g ale zase permanentně dvě hodiny v kuse..... Ale nejhorší jsou prý závody na amerických oválech.... Adkrvení poloviny těla na vnitřní straně zatáček, zatížení mozku..... FUJ

(reakce na) Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 15:06 | Nahoru | #12

rydlas>Dawe02>rydlas>jj, vejral jsem s otevrenou hubou, kdyz to davali v nejakym dokumentu...

prej tam na par setin sekundy dycky omdlej (blackout)...to musi fakt bejt masakr..

No nevim, nejsou to ani 4g, tak zase tak hrozne to pro ty trenovane piloty byt nemusi, kdyz ve vzdusne akrobacii letaji o dost vetsi pretizeni

no rikali to, ze prej maj mzitky a ze pri tomhle zrychleni neni mozny to telo nejak ridit... nevim...kdyz takhle odstartuje 100x tak si myslim, ze vi moc presne co bude a co ma kdy delat..



nesmis verit vsemu co rikaj v televizi:)

4G je fakt pro trenovanyho pilota legrace, zvlast ve stihacce s antiG oblekem....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 15:44 | Nahoru | #13

rydlas>jj, vejral jsem s otevrenou hubou, kdyz to davali v nejakym dokumentu...

prej tam na par setin sekundy dycky omdlej (blackout)...to musi fakt bejt masakr..


jen pro upresneni, v letectve se pojem blackout nepouziva na omdleni ale na odkrveni mozku pri vysokych pretizenych (srdce neni schopno vtlacit krev do hlavy
v realu to vypada ai jako kdyz se zavira clona
z kraju ke stredu se proste cerne zatahuje ...
jen pro informaci existuje taky redout to vznika zapornim pretizenim (-g) kdy nedochazi k otoku krvy z hlavy (hlavne oci) a pohled se barvi do cervna...
co se tyce katapultu tak v nekterych situacich (pri spatnem pristani) dochazi k daleko vysim pretizenim nez 10G.
Maximum co vim bylo 27G kdy pilot `trefil` hranu paluby a z cca 300km/h zastavil na nekolika metrech !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 15:53 | Nahoru | #14

HausO>rydlas>jj, vejral jsem s otevrenou hubou, kdyz to davali v nejakym dokumentu...

prej tam na par setin sekundy dycky omdlej (blackout)...to musi fakt bejt masakr..
jen pro upresneni, v letectve se pojem blackout nepouziva na omdleni ale na odkrveni mozku pri vysokych pretizenych (srdce neni schopno vtlacit krev do hlavy
v realu to vypada ai jako kdyz se zavira clona
z kraju ke stredu se proste cerne zatahuje ...
jen pro informaci existuje taky redout to vznika zapornim pretizenim (-g) kdy nedochazi k otoku krvy z hlavy (hlavne oci) a pohled se barvi do cervna...
co se tyce katapultu tak v nekterych situacich (pri spatnem pristani) dochazi k daleko vysim pretizenim nez 10G.
Maximum co vim bylo 27G kdy pilot `trefil` hranu paluby a z cca 300km/h zastavil na nekolika metrech !!!



kucí kucí, já vim, co je blackout a redout Dokonce ten přetlakovej oblek s hadicema mame doma po dedovi co lital jeste na MiG 15-23

ja jen rikal, ze tam ukazovali, ze proste na malej mzik jsou mimo, a te trenujou na to, aby dokazali okamzite reagovat po tom mziku... to je cely...

(reakce na) Z 0 --NA 265 ZA 2 sekundy?

4.11.2008 v 15:59 | Nahoru | #15

rydlas>HausO>rydlas>jj, vejral jsem s otevrenou hubou, kdyz to davali v nejakym dokumentu...

prej tam na par setin sekundy dycky omdlej (blackout)...to musi fakt bejt masakr..
jen pro upresneni, v letectve se pojem blackout nepouziva na omdleni ale na odkrveni mozku pri vysokych pretizenych (srdce neni schopno vtlacit krev do hlavy
v realu to vypada ai jako kdyz se zavira clona
z kraju ke stredu se proste cerne zatahuje ...
jen pro informaci existuje taky redout to vznika zapornim pretizenim (-g) kdy nedochazi k otoku krvy z hlavy (hlavne oci) a pohled se barvi do cervna...
co se tyce katapultu tak v nekterych situacich (pri spatnem pristani) dochazi k daleko vysim pretizenim nez 10G.
Maximum co vim bylo 27G kdy pilot `trefil` hranu paluby a z cca 300km/h zastavil na nekolika metrech !!!

kucí kucí, já vim, co je blackout a redout Dokonce ten přetlakovej oblek s hadicema mame doma po dedovi co lital jeste na MiG 15-23

ja jen rikal, ze tam ukazovali, ze proste na malej mzik jsou mimo, a te trenujou na to, aby dokazali okamzite reagovat po tom mziku... to je cely...


ehmm po dedovi ?
ja jen ze kdyz muj deda byl u letectva tak letali stare aera avie letovy neuporty a fokkery
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist