1 reakcí na tento příspěvek Klasická vs. radiální brzdová pumpa
Camča_v> Neslo mi tak o kontrukci jak o to, ze furt nekde ctu jak radialni brzdy lip brzdi a lip se davkuji, ale furt nejak nevim proc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasická vs. radiální brzdová pumpa
Kryšot>assassin> Ted jsem to bud blbe pochopil a nebo v zasade je ten konstrukcni rozdil zanedbatelny.
Camča_v> Neslo mi tak o kontrukci jak o to, ze furt nekde ctu jak radialni brzdy lip brzdi a lip se davkuji, ale furt nejak nevim proc.
nejspíš je tam jinej hydraulickej převod, a tak má delší chod, a tím je líp dávkovatelná... mi napovídá můj selský rozum. ale kdyby někdo měl nějaký průřezový schémátko radiálky, taky by mě to zajímalo, jak to vlastně je...
Princip je stejny u obou konstrukci, mechanicky prevod + hydraulicky prevod, radialni pistek konstrukcne vychazi lepe z duvodu moznosti mensi nelinearity mechanickeho prevodu v pracovnim rozsahu. Navic neni o nic narocnejsi nez axialni, nekdy se mozna lepe vmestna do prostoru riditka... ale princip jak psal assassin.
1 reakcí na tento příspěvek Klasická vs. radiální brzdová pumpa
neber to ve zlem, ale fakt teraz nechapu co tam je zle a jak to teda ma byt spravne?
To je u axiální pumpy taky možné.
1 reakcí na tento příspěvek Klasická vs. radiální brzdová pumpa
Btw. proc teda teraz uz axialku na motorke takmer nenajdes?