Téma: Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E
zajímá mě jakej je rozdíl ve vzhledu těhle dvou typů, klidně mi můžete někdo i poslat fota, dík!!!
Předchozí
1 2 3
Následující

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 18:56 | Nahoru | #1
sorry myslel jsem rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 18:57 | Nahoru | #2
no panečku, tak to je složitá úloha!

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 18:59 | Nahoru | #3
zas hrušky jabka

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 19:05 | Nahoru | #4
TE 610
[img] to jako prase!!

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 19:28 | Nahoru | #5
[URL= zajímá mě jestli je tahle i s tim míň nadupanym motorem?!?

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 19:28 | Nahoru | #6
S ani jednou to nebude lehký a vobě se budou těžko prodávat...

TE 610 E- takzvaná startérovka, spouštění pouze startérem, údajně šla namontovat i nakopávačka. Takzvaný softenduro určený k jízdě na silnici a do terénu nevhodný. V česku se ovšem používaly, předevšim díky reklamě firmy motopavelka jako regulérní hardendura- brody, výjezdy, tratě... kde mašiny samozřejmě nestíhaly a docházelo ke kuriozním závadám typu vystřelení zadního tlumiče mezi nohama překvapenýho ridera atd. docela těžký, problematický uchycení stupaček šroubama- při pádu se deformovaly a kously, nutnost odvrtávat, moc příjemná zábava a to nemluvim o motoru kerej rozhodně neni neprůstřelnej... v současný době budoumit i zachovalý najeto kolem 20 000 km, takže kupovat něco takovýho je dost nesmysl. V otázce dostupnosti nd panujou různý názory od těch, že je na to k dostání vše stejnou rychlostí jak na japonce až po ty, že je to na úrovni VORu(znalci vědí). Osobně k druhý variantě.
TE 610- Ostrý enduro svý(99-00)doby. Vzhled plastů jako 610 E, jinak totálně rozdílný- rám tlumiče, motor, kyvka. Má pouze nakopávačku. Nemá olejovej filtr, ale pouze sítko, často praskal rám okolo hlavy řízení. Nejmladší budou 8 let starý takže platí to samý co vo 610E- kdysi dobrý motorky, dneska prakticky neprodejný- nebrat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 19:30 | Nahoru | #7

kulím>[URL= zajímá mě jestli je tahle i s tim míň nadupanym motorem?!?



To je 610 bez E, čili vostrá verze s tim "víc nadupanym" motorem

(reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 19:35 | Nahoru | #8
M6> dík, za tu dobu co se o ní zajímám jsi první kdo mi to pořádně vysvětlil!!!
eště mi prosimtě pověz jak je to s údržbou, myslim servisní intervali, ceny atd. dík!!!

(reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 19:35 | Nahoru | #9
M6> myslim u tý ostrý!!!

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 19:40 | Nahoru | #10
Jak u každýho ostrýho endura- olej 10- 15 hodin, ostatní těžko říct. Každopádně pokud nejsi zručnej mechanik, nebo nemáš kamarády co jezděj dlouhou dobu a vyznaj se v motorech a opravách tak se z toho zblázníš. V mxšopech na to neseženeš ani vduchovej filtr... NEBRAT.

(reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 19:43 | Nahoru | #11
M6> myslim že jsi mě přesvědčil, co jiného bys mi doporučil?

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 20:47 | Nahoru | #12
Hele nemůžeš dát na názor jednoho člověka, kterej tyhle motorky hned odsoudí protože to jsou Husqvarna nebo protože jsou italský, názor si na to musíš udělat sám, já mam TE 610 bez E a je to dost mazec výkonu má na rozdávání ovladatelnost v terénu je taky dobrá ikdyž je znát že už je starší a má nějaký ty kila navíc a s údržbou je to dost náročný olej měnim po 500 km je ho tam 1,6 litru a pak bys měl asi po 1500 štelovat ventily a tak dál ale za to svezení to stojí, ta tupá TE 610E je asi něco uplně jinýho, slabší těžší těžkopádnější ale taky zase levnější provoz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:04 | Nahoru | #13
venca610> mě ani nejde o výkon nebo váhu, vím že to má dost solidní výkon a váha taky neni nejhorší, a navíj je fakt krásná, mě jde jen o to že na tý motorce budu jezdit deně, a nemůžu si dovolit do toho nasipat desítky tisíc ročně!!! proto mě zajímá na kolik všechna ta údržba vyjde!!! budu rád když mi to trochu přiblížíš!!! dík!!!

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:19 | Nahoru | #14
tyo nvm jako už se to tu řeší málokrát ale jestli chceš něco nenáročnýho a svézt se tak si kup DRko ne?to tu všichni doporučujou...já na tom nejel ale servisní intervaly prej ranec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:21 | Nahoru | #15
kulím> aha tak to jestli na tom chceš jezdit každej den do práce nebo do školy tak to te610 určitě ne a s udžbou te610e to sice tak hrozný nejni ale na takovýhle ježdění je nejlepší tak nějaká 125 4T nebo scooter, kdybys jezdil na te610 každej den nějakých tech pár km ještě se studenym motorem třeba tak bys moh tak dvakrát ročně dělat motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:27 | Nahoru | #16
venca610> já na tom nechci jezdit ani do práce ani do školy, tim každej den jsem myslel že se pojedu každej den projet do lesa do bahna na výjezdy a tak, prostě takoví lehčí endurko!!! rozhodně nechci 125 a už vůbec ne skůtra!!!

(reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:31 | Nahoru | #17
kastrol> já se o tý motorce chci dovědět co nejvíc, protože se mi zdá dobrá do lesa, a cenově dostupná, na nějaký solidní drz ani nebudu mít prachy!!!
zajímá mě jen na kolik vyjde údržba týhle motorky!!

(reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:36 | Nahoru | #18
kulím> tak jestli to chceš jen pro zábavu tak kup te610 je s ní určitě větší sranda než s tou slabší a na kolik to ročně přijde to ti nepovim ale když budeš jezdit každej den tak na dost

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:38 | Nahoru | #19
tak mi napiš jak často na ní jezdíš ty, a kolik do ní nasipeš, přibližně ať si můžu udělat obrázek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:42 | Nahoru | #20

kulím>venca610> mě ani nejde o výkon nebo váhu, vím že to má dost solidní výkon a váha taky neni nejhorší, a navíj je fakt krásná, mě jde jen o to že na tý motorce budu jezdit deně, a nemůžu si dovolit do toho nasipat desítky tisíc ročně!!! proto mě zajímá na kolik všechna ta údržba vyjde!!! budu rád když mi to trochu přiblížíš!!! dík!!!



hledej v jiné kategorii - obě verze jsou v podstatě sportovní náčiní /ve své době/, jedna víc druhá míň. Doporučoval bych ti nějaké cestovní ?enduro? - prostě něco krásně nenáročnýho. Jo a provoz každý starší motorky tě vyjde nad 10000 ročně - jestli se na tom občas svezeš a nebudeš se jen koukat. U každé motorky probíhá údržba jinak a to hlavně podle toho co "zažila" a kolik zažije s tebou a taky podle toho co zvládneš sám. Jo, jsou to jen blbý kecy ale jasnovidec tady asi nikdo není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:47 | Nahoru | #21
kulím> no tak já jezdim jednou nebo dvakrát za tejden no a olej vyměníš tak za 400Kč, pak třeba zadní drapák to pase docela slušně pak máš řetězovku a jinak díly v motoru když budeš jezdit hodně a třeba ji i dost dávat tak pístní sada spojka .... já sem do ní dal asi tak 15000 protože hned po tom co sem jí kopil se mě vysrala protože už toho měla asi dost za sebou ted mam motor skoro po GO tak uvidime jak rychle to pujde do haje se zeptej spíš někoho kdo jí má dýl

(reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:52 | Nahoru | #22
MikiberG> cestovní enduro bych určitě nechtěl! když už bych chtěl něco co má víc vydržet tak si koupim nějaký XR buď 600 nebo 400 podle peněz ale teď mě zajímá ta huska, tak si o ní chci co nejvíc zjistit, než se pro něco rozhodnu!!! a hlavně nechci se tady bavit o výměnách olejů, zajímá mě spís v jakejch intervalech se dělaji generálky a na kolik asi vyjdou a tak různě!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 21:55 | Nahoru | #23
venca610> myslim že kdybych di ní měl nasipat 15000 ročně když nepočítám olej a drapák a takové věci, tak bych to asi zvládl!!! navíc já nejsem žádnej mistr světa takže jí asi moc velkou čočku dávat nebudu!!!

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 22:07 | Nahoru | #24
Osobně si myslím že těch 15 je u takovejhle motorky běžný až po 30.. a dál, záleží co si zvládneš sám. Může se stát že trefíš na pohodovej kus a bude sypat ten po tobě. /spojka 3, koš 6, píst 6, ojka 6, vačka 4 .... - orientačně.

(reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 22:09 | Nahoru | #25
kulím> tak jestli seš do ní ochotnej dát 15000 ročně tak do ní jdi protože si myslim že se jí nějaký xr, xt nebo dr nemůže rovnat a těch 15000 je asi moc když se ti něco neposere nevim kup a uvidíš

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 22:27 | Nahoru | #26
asi do ní fakt pudu, jsem se do ní zamiloval na první pohled, a to jsem se eště ani nesvezl!!

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

29.10.2008 v 22:59 | Nahoru | #27
kulím> když jsme u toho každodenního ježdění tak kde tam chceš jezdit? Po stejný trase to nejde, to bys tam měl do tří dnů prkna s hřebíkama (vim o čem mluvim a to stačilo projetí jednou za 14 dní )

(reakce na) Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

30.10.2008 v 06:15 | Nahoru | #28
Bars> tady je toho na ježdění docela dost, a neboj už jsem pár endurek měl, takže tak nějak vim kam už bych neměl jezdit!!!

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

30.10.2008 v 07:30 | Nahoru | #29
GO ? noooo kazdej si jednak pod GO predstavuje neco jineho, ale pist, nikasil, loziska do motoru, ojnice vymena ventilu co uz jsou pretazeny atd. tak s tim pocitej jednou za 2 roky. A tedka jenom ciste zalezi kdy to nekdo delal naposled .-). A pokud to spocitas tak vyjdes na tech cca 15 rocne no. Pokud se to nezadre samo :) to by pak bylo asi jeste vice.

Rozdíl mezi TE 610 a TE 610E

30.10.2008 v 08:13 | Nahoru | #30
No, nevim nevim, me osobne Eckova huska co do spolehlivosti prijde plne srovnatelna s DR-Z apod. Btw, v terenu jsem s ni zatim mel mensi problemy nez s WR, a to at se tyka startovani po kotrmelcich z kopce, nebo po utopeni v brodech atd.
Jo, mel jsem urazenou o sutr pravou stupacku, a ca pred rokem jsem musel pulit motor kvuli tomu ze vypadavala 3ka - byly to ohlazene hrany na celnich zubech kolecka, ale po 17000km provozu snad mela i narok. Jinak pri rozborce jsem meril vsechny hodnoty (vule v ulozeni, valec/pist atdatd) - a nic nebylo jeste ani v puli cesty od hodnoty noveho k limitni pro vymenu.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 XT_600 6 26.5.2024 v 15:12 M6
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E Ivaan 4 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E PPKP 7 19.9.2023 v 16:44 Djpepe
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E Djpepe 5 15.9.2023 v 18:36 kawar125


TOPlist