Téma: Černá Hora

26.3.2007 v 17:35
Ahoj, chtěl bych se zeptat na zkušenosti z tohoto nového státečku.Jaká je cesta, vzdálenosti, zajímavosti a hlavně kolik mě to bude stát.Popřípadě na co si dát bacha.

26.3.2007 v 22:39 | Nahoru | #1
no on zase tak novej neni, jen se oddelil od srbska (i tak byli oddeleni, napr menove)
cesta je dlouha viz www.viamichelin.com, stat te to bude podle toho jak budes narocnej, ale obecne je levnejsi jak chorvatsko. je to cistej balkan, tekze pri zachovani zakladnich pravidel bezpecno. urcite doporucuji skodarske jezero, cetinje a cestu dolu do kotorkseho zalivu a cely zaliv

27.3.2007 v 16:45 | Nahoru | #2
Koncem cervna tam chceme jet, takze zkusenosti jeste zadny :) jinak na netu jsem nasel jen http://cerna-hora.rovnou.cz/

27.3.2007 v 22:30 | Nahoru | #3
Ja bch k Lowovu doporuceni pridal pohori Durmitor Zabljak, krasny hory a nahorni plosiny, jako bonus navstevu Mala Crna Gora je to u zabljaku. A kolem taky kanony super.

1 reakcí na tento příspěvek Černá Hora

28.3.2007 v 08:03 | Nahoru | #4
taky se do těchto končin chystám, ale chci přidat ještě Albánii a Makedonii. Na kdy to plánuješ?

28.3.2007 v 10:47 | Nahoru | #5
koňon Tara-řeka je po celém toku pitná(údajně :) )jak je víše napsáno:Durmitor se Zabljakem, Kotor a Boka Kotorská,Herceg Novi, Svatý Štefan a jeho hotel na ostrůvku,vstupné 7euro.V tom hotelu byl ubytovaný Bruce Willis či Claudia Schiffer. Ulcinj, tam už chodí holky s burkama na hlavě,takže už si připadáš jak v jiném světě.myslím že je to jak nejlevněji do islámu.začítek září pivo 1ojro, apartmán na hlavu 7ojro

28.3.2007 v 19:02 | Nahoru | #6
Elzon>viděl bych to asi až na léto, musím něco našetřit, aby to stálo za to.Jenom nevím jak vychytat počasí ( nesnáším déšť ) :) Datum tady ještě určitě padne ....

28.3.2007 v 21:12 | Nahoru | #7
Byl jsem tam předloni vřele doporučuji.Letos tam jedeme znovu do kempu za budvou platily jsme tam 10euro za noc pro tři lidi.Pojedeme druhý týden v září je tam podstatně levněji.Jinak mrkni na http://www.cerna-hora.net tam jsem to nastudoval na letošek.Kdybys něco potřeboval kokretně tak na mail. :thmubup:

4 reakcí na tento příspěvek Černá Hora

26.12.2007 v 00:35 | Nahoru | #8
nazdar chlapy právě studuju tu Černou horu a jeví se to jako nej nápad na hlavní dovolenou 2008. Myslíte, že se tam dá dojet rozumně po pěknějších* cestách?

* - aby to nepoškodilo neEnduro motorky SV, Monster, GSX-R, R1

26.12.2007 v 00:41 | Nahoru | #9
yoshiMara> no cus chlape :cool:

ten co se puvodne dotazoval, je muj spoluhrosak a meli jsme tam jet. nakonec to nedopadlo a kde jsme byli, asi vis z vypraveni. cestu jsem mel celkem dobre nastudovanou, tak neni problem ti ji popsat. s tema vasema herkama no problemo amigo. :D

26.12.2007 v 09:49 | Nahoru | #10
yoshiMara> Já jsem tam chtěl jet,ale s časových důvodů jsme byli v Rumunských Karpatech,ale příští rok tam chci na 100% budeme minimálně dvě motorky cestu mám náplánovanou mimo dálnice a tak abychom něco viděli pro tvé motorky není problém.pokud budeš chtít můžeme spolu naplánovat samo nezávazně cestu .Už jsem tam byl a je na co koukat a užívat si teplého moře. :thmubup:

26.12.2007 v 11:05 | Nahoru | #11
yoshiMara> Čau v létě jsem tam byl na dovče a pohoda moje VFR neměla problémy,většinu cesty jsem dal po dálnicích, v samotné ČH to jde dokud se navydáš třeba do hor nebo na vedlejší silnice,tam mě překvapily tu krávy nebo oslové a sem tam pořádná díra v asfaltu.

26.12.2007 v 11:08 | Nahoru | #12
desperado600>Čau,tady je odkaz,tak si počti http://forum.motork...ewtopic.php?id=17794

26.12.2007 v 15:12 | Nahoru | #13
Ahoj, byli jsme tam loni na CBR. Když čtu ostatní zprávy, tak mám naprosto odlišný názor. Nejedu tam dřív, jak za deset let. Doufám, že za tu dobu se tam něco zlepší. Je tam proti Chorvatsku levněji, to je pravda, ale to je asi tak vše. Moře špinavý, cesty hrozný. Můžeš se kochat krajinou, ta je super, viz popsané cíle. Projeli jsme Montenegro až na albánské hranice, můj dojem je ten, že jsou to prostě cikáni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá Hora

2.2.2008 v 01:48 | Nahoru | #14
yoshiMara> čau yoshi, silnice v C.Hoře naprosto v pohodě,byl jem tam poslední 2 roky a dobrý, akorát dávat bacha na povrch, kamoš tam lehnul na naftě po nějakým nákladaku. v horách místy supr asfalt, cesta Budva- Podgorica.I Albanii jsem stravil,asfalt, ale místy ouvej. Jel jsem na vfr a doporučuji, fakt dobrý.

3.2.2008 v 13:15 | Nahoru | #15
Černá Hora je moc hezká,ceny podstatně nižší než v Chorvatsku ,moře moc krásný,doporučuju

5.2.2008 v 18:41 | Nahoru | #16
Ahoj, výlet do Černé hory a Albánie jsem absolvoval loni. Paráda. Měl jsem na to 14 dní, což není moc. Navíc jsem měl trochu problémy s prací a mohlo se kdykoliv stát, že by mne odvolali z dovolené zpět. Vypadá to hrozně, ale všechno špatné je na něco dobré a já se tehdy rozhodl, že si užiju každý den, který na cestě strávím. Jelikož nemám rád dálnice, tak jsem to vzal přes rakouske alpy (grosglockner), italii, slovinsko, po pobřeží chorvatska, a konečně do černé hory a albánie. Po celou cestu spoustu zábavy s různými problémy :) jako zničená ložiska, vosí žihadla v jazyku, nehodu s šíleným černohorcem a smlouvání o škodě, výborný zážitek s místníma, co nám pomáhali opravit hliníkové kufry, ztraceni v albánii bez mapy a slepá cesta přes hory do prý nově otevřeného hraničního přechodu, brutální orkán v chorvatsku spojený s krupobitím... No výlet jak má být :) fotoromán tady http://picasaweb.go...arsky/AlbNskMise2007