globalmoto_duben_nolan





Téma: Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?
27.10.2008 v 14:39
Chlapci mam z ruznych stran ruzne reference na brzdy K5 resp. K6.

Jak je to s vadnutim? Nekdo tvrdi ze po par ostrych kolech serie vymekne jak ... a jini zase tvrdi ze se i se seriovou pumpou da jezdit. Ja zatim s tou moji potvorou na draze nebyl, tak nevim.

Pancerovane hadice a zavodni desky jsou samozrejmost, ale muj dotaz zni, jestli je zahodno investovat i do lepsi pumpy??

Pokud ano, tak ktery model je odzkouseny jako vyhovujici? Neznam ty brzdice, takze nevim jestli 19/18 nebo 19/20 ci dokonce 16 mm?? Nejspis Brembo, tam se neda asi slapnout vedle.
Osobne se klonim k 19/20, protoze to precijen nejsou 6 pistky, takze mensi mechanicky prevod by se mohl k tomu 19mm pistku hodit. Ale fakt nevim.

Dik za rady, je mi jasne ze se sejdou protichudne nazory, proto i anketa pro mou informaci.
Anketa: Je jina pumpa na K5/K6 pro zavodni ucely potreba?
Neni. Jsem si jisty, jezdil jsem zavody.
23%
3
Neni. Jezdil jsem jen v provozu.
23%
3
Spise ne.
8%
1
Spise ano. Jezdil jsem jen v provozu.
8%
1
Ano. Jezdil jsem jen v provozu.
23%
3
Ano. Jsem si jisty,jezdil jsem zavody.
15%
2
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

27.10.2008 v 16:10 | Nahoru | #1
kamarád jezdí se seriovou pumpou 2:09 brno ale jezdí desky brembo a racingovou brzdovku a samozřejmě pancíře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

27.10.2008 v 17:10 | Nahoru | #2

rihoun>kamarád jezdí se seriovou pumpou 2:09 brno ale jezdí desky brembo a racingovou brzdovku a samozřejmě pancíře



To je pekne a pro me cenna informace. Mohl by ses ho prosim zeptat, jestli se mu packa v prubehu zavodu propada a pokud ano tak o kolik?
A jestli nejak specialne, pripadne casteji odvzdusnuje. Proste s brzdama jsem si uz uzil svoje, tak chci byt pripraven.
Dekuju

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

27.10.2008 v 21:58 | Nahoru | #3
Dawe propadat se ti muže i s mega racingovou pumpou, vadnutí co to vlastně je:

vzduch v systému-pořadně odvzdušnit systém i pumpu

pistky nechodí dostatečně lehce dokonale a pravidelně čistit brzdiče

nebo spalené desky (vytvořená sklovina) strhnout jemným smirkem
a dostatečně často měnit brzdovkua používat DOT 5.1.

A měl by jsi mít klid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

27.10.2008 v 21:59 | Nahoru | #4
Dawe02> Ja mam seriovu pumpu a je to ok.
Sice sa trocha prepada ale je to take pozvolne ze si toho pocas jazdy ani nevsimnes(az ked zastavis v boxoch a brzdy trocha vychladnu a vchadzas znova na trat tak citis ze je packa zrazu trocha dalej..Brzdim len dvomi prstami a nikdy sa mi nestalo ze by packa zmekla az tak ze by som si privieral prsty. (Na GSXR 600 K1 sa mi to stavalo bezne ).

Este ak ti to pomoze tak ja mam Racing brzdovu kvapalinu Motul a brzdove desky sa mi najlepsie osvedcily seriove.Alebo lacnejsia verzia a relativne porovnatelna kvalita-Lucas SRQ(Brno nieco pod 2:09)

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

27.10.2008 v 22:29 | Nahoru | #5
Diky za nazory kluci.

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

1.11.2008 v 22:04 | Nahoru | #6
Nikdo vic? Jen 5 lidi ?

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.11.2008 v 08:04 | Nahoru | #7
no vim ze treba na Kawy ZX-10R r.04-05 meli spatny brzdice a vsichni tam davali z R1,ja je tam mam taky a myslim ze jsou nejlepsi ze vsech.....jinak bych dal pumpu s mensim pistkem,sice bude mit delsi chod pri brzdeni ale zato nemusis pouzivat skoro zadnou silu.Ja mam PVM kde se da nastavit polomer sily na pistek a jezdim tu nejmensi vzdalenost,brzdim jen lehce jednim prstem a packa ma jen delsi chod ale je to fakt poholny a lip davkovatelny....tot muj nazor

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.11.2008 v 08:11 | Nahoru | #8
Milagros z jake R1 (rok) tam pasuji ty trmeny? Je v tom jaky rozdil? Jak to pasuje na kotouce? Hmm?
V cem jsou spatne trmeny na ZX10R?

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.11.2008 v 09:38 | Nahoru | #9
Milagros> Hele Milagros, nechces tu pumpu PVM prodat zvlast, kdyz prodavas celou motorku? Myslim ze kdyz to s tebou vymenim s doplatkem za treba seriovou z K6, tak ve vysledku urcite vydelas.
Je to predpokladam 19mm a ten pivot se da menit v jakem rozsahu? Brembo to ma v rozsahu 18-20mm.

Jinak mne svedci spise opak toho co popisujes, mam rad stredne dlouhy az kratsi krok s tim, ze se brzdny bod meni vubec, nebo jen minimalne...a tomu odpovida velky pistek a delsi pivot point.
Holt kazdemu vyhovuje neco jineho

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.11.2008 v 11:29 | Nahoru | #10
jasny ale kdyz treba koukne na zavody moto GP tak brzdi treba dvouma prstama skoro az k prstum na riditku.Jde hlavne o to aby te to tolik nenamahalo,myslim ze brzdit jen na kraticke draze ale velkou silou nema smysl....taky sem to zezacatku mel rad tu tvrdost packy ale na ukor unavnosti,ted uz 2 roky jezdim s timto a nemuzu si to vynachvalit.Sorry ale neprodam a nevymenim,ja to z te motorky demontuju a kdyz budu menit moto tak to jediny budu vzdy prenaset protoze lepsi nesezenu.No jde tam hlavne o to ze si menis vzdalenost-jako polomer mackani na pistek,to sem zatim videl jen u pump od PVM ani Brembo to nema!!!
Jinak trmeny na ZX-10R sou to nejhorsi co meli motorky r.04-07,meli oddelene desticky a to se neosvedcilo,jednak se zmensila plocha a je spatna konstrukce samotnych trmenu,vsichni davaji na to z te R1 protoze ta je ma nejlepsi,A roztecove tam pasuji ja je ted mam taky na vidlicich ze ZX-10R,pokud budu moto prodavat na dily a sezenu kupce aspon na 50% dilu tak budu prodavat i ty trmenu
jinak odkaz na tu nejlepsi pumpu je zde-vsimni si toho nastavovani vzdalenosti!
http://www.pvm-usa.c...roducts/brzyl/01.htm

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.11.2008 v 12:54 | Nahoru | #11
Milagros> Brembo nastavovaci pivot point ma, viz model 19 RCS

Nepsal jsem ze mam rad vylozene kratky chod, ale spise kratsi. Mam sily v ruce vic nez dost a spise mi vadi kdyz nemam misto na prsty

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.11.2008 v 13:55 | Nahoru | #12
aha tento system sem jeste nevidel.....to je pro me novinka,tak to se omlouvam,sice nevim jak to na te pacce funguje kdyz upevnovaci bod je stale stejny....ajo mozna se posunuje male tahlo co tlaci primo na pistek.....no tak toto je taky moznost....pak uz si to doladis sam....

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.11.2008 v 14:14 | Nahoru | #13
stačí v serii

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

5.11.2008 v 20:29 | Nahoru | #14
Sériová pumpa stačí. Používám brzdovku Castrol SRQ (měním min. 2x ročně), destičky Lucas CRQ (oboje racing) a pancéřky. Závodní stock musí mít sériovou pumpu i třmeny, myslím - a jezdí s tím docela rychle, ne??...... Jezdím sice na R1 06, ale takový rozdíl to nebude...

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

10.11.2008 v 21:19 | Nahoru | #15
Takze jak jsem predpokladal - opet celkem rozporuplne nazory
Nikdo dalsi do debaty?

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

10.11.2008 v 21:48 | Nahoru | #16
Ja jsem koupil K6 uz s pancerema,takze nemuzu rict,jestli je tam rozdil mezi nima a klasickejma gumakama .. Ale ta brzda i tak trosku povadne (jinak mam vse v serii) ale neni to tak,ze si priskripnes prsty. Jde o to to dobre odvzdusnit...to je zaklad.
Jinak si myslim,ze trebas pan Milota a spol dokazujou,ze se s tim jezdit da. Dokonce i Pepa Srsen ma pumpu nissin a umi toho na ty FZ1 dost.
Takze bych se toho nebal a poradne odvzdusnoval. Ale pokud mas love na lepsi,znat to urcite bude a asi bych do ni sel.

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.1.2009 v 15:56 | Nahoru | #17
Cus vsichni mam taky GSX-R 1000 06 a ted resím uplne stejny problem...koupit pumpu brembo a nebo ne. Par lidí mi reklo že origo je špatny, vadne,strací učinek. Když jsem moto koupil byli tam desky VESRAH a problemy jsem neregistroval. Vyměnil jsem je a od te doby s tím mam problemy. Ted tam mam brembo desky kapalinu castrol vse racing a stejne se mi zda ze motorka nebrzdí. Po 5ti kolech proste zvadne a je po jizde ....Taky pořadne nevím co s tím delat,případně jaký desky použít

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.1.2009 v 17:31 | Nahoru | #18
JEn ti přeji, aby ty brzdy nebyly stejný jako na K7 (btw myslim, že sou) Je to SRAČKA SRAČKA SRAČKA...

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.1.2009 v 17:45 | Nahoru | #19
dawe: hele co sem koukal tak spousta motoGP pilotu (i piloti nizsich trid nez gp) maj stelovaci bod kdy pumpa zabere (sroub co steluje paku vs tycku k pistku ) bowdenem na kolecko na riditkach... tzn ze by jim brzdy v prubehu zavodu taky mekly?

u toho bremba bych mozna vedel o docela dobre cene...

jinak ten nastavitelnej pivot point ma i to swedske ISR.. ale to pod nakejch 10tis nesezenes...

jinak myslim ze pro zacatek by desky, hadice, brzdovka + odvzdusneni mohlo stacit nez se rozhodnes co upgradovat.... abys neresil pumpu a pak neprisel na problem nekde jinde az zacnes jezdit...

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.1.2009 v 18:09 | Nahoru | #20
assassin> dik za nazor. Mam moznost Brembo RCS se stavitelnym pivotem kolem 7200kc. Mohl bys to zaridit jeste lepe?
Pro muj jizdni styl jsou brzdy dulezite, nechci to podcenit a vim ze bych byl silne rozmrzely v pripade horsi funkce. :\

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.1.2009 v 18:14 | Nahoru | #21
Kup Brembo a neni očem ... Já sem v Most2 lehce pod dvě,
Ale třebas syslus co dává 1:45 tak si jí taky nemůže vynachválit---

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.1.2009 v 18:36 | Nahoru | #22

Boris_The_Blade>Kup Brembo a neni očem ...



No jiste, koupe Bremba je asi sazka na jistotu, ale ja se puvodne chtel dozvedet jestli to ma valny smysl....protoze je to bohuzel o penezich ze. :\

Naposledy editováno 12.01.2009 18:36:41

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.1.2009 v 18:41 | Nahoru | #23
Vlado7> servus Leváre tak jak na příští sezonu Vlado???jo jinak k tematu...jak píše Vlado odvzdušnit a jde to já s ní jezdil a uprava ktera to zlepšila byla výmena za seriovou pumpu z R1...brembouž v serii (07)a bylo to jako víno...ale opravdu ODVZDUSNIT a to nezdůraznuju jen tak..u nás to vyřešila až vývěva nebo jak se tomu říká jo a ta výměna byla jen z důvodu pádu...jinak nemá cenu hned kupovat spec.rac.pumpu...ale to už je jen na tobě

Naposledy editováno 12.01.2009 18:45:39

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.1.2009 v 18:42 | Nahoru | #24
No to je jasný, píšu o zkušenostech s K7.... Na 750 K4 sem takovej problém neměl tam stačily jiný desky, hadice a kapalina. S K7 sem dělal ten samej postup .. Zlepšilo se to ale ne o moc... Teď vim, že se ta pumpa vyplatila, funguje to jak má. Ale jestli maj suzuki nemoc tak to sou brzdy! Hawk

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

14.1.2009 v 14:06 | Nahoru | #25
opravdu stačí seriová pumpa ,pancíře a pořádný desky třeba ty bremba a budeš spokojenej radči peníze investuj do jiných věcí

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

14.1.2009 v 18:59 | Nahoru | #26

rihoun>opravdu stačí seriová pumpa ,pancíře a pořádný desky třeba ty bremba a budeš spokojenej radči peníze investuj do jiných věcí



Opravdu staci znamena ze nemekne, nebo mekne jen mirne pri slusnem tempu? Jake desky?

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.5.2009 v 00:30 | Nahoru | #27
Opet oteviram toto tema, protoze se ukazalo ze bez toho Bremba to skutecne nepujde. Brzdy meknou tak, ze mi to vadi pri jizde.
Cili dotaz na ty, kteri na GSX-R 1000 K5/K6 pumpu osazovali: jakou konfiguraci zvolit?
PR 19x20 nebo 19x18? Mam radeji kratsi chod packy a mirne vetsi ovladaci sila mi nevadi, otazka je, jestli 19x20 neni uz na ty 4 pistky moc. :\

2 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

2.5.2009 v 12:21 | Nahoru | #28
Nikdo nema teda zkusenost? 18 nebo 20?

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

4.5.2009 v 16:32 | Nahoru | #29
ja mel 19x18 na sve byvale zx-10r a bez problemu.....ale spis sem videl ze se prodavaji s mensima prumerama pistku-kvuli ucinnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

10.5.2009 v 10:56 | Nahoru | #30
Dawe02> bedlivě téma pozoruju a čekám na výsledek, protože problém mám naprosto stejnej a to i po kompletním a důkladném odvzdušnění, vyčištění brzdičů, výměně desek, brzdovky za Motul RBF 600 FactoryLine apod. Pancířky mám taky. Prostě je to v cajku, brzdí to dobře, ale v Brně po cca 7-8 kolech (asi) už to začíná být dost na hovno a to ještě jezdím docela s rezervama.

Ohledně tohodle jsem zajel do Střelic za Prospeeďákama a ti mě odkázali na jiný třmeny, nejlepší a nejdostupnější varianta z R1, a lepší pumpu (prý jednoznačně Brembo). O tomhle samým jsem pak hodil řec s Přemkem Glinzem v Brně před CECem, co na rozdíl od borců z Prospeedu K5 jezdil na závodech X let, a ten mě řek, že brzdiče jsou ok, veškerý problém prý spočívá v pumpě, kterou mám zahodit a měnit za Brembo. Takže tady se ty názory protly a asi se tomu taky časem nevyhnu .

Jinak prý ještě pomůže vyhodit pružící plíšky ze třmenů, který tlačí ze shora na desky a zabraňujou vybracím. Prý to ale na brzdění samotný nemá žádnej vliv a brzdičema bude po odstranění prý proudit víc vzduchu a mnohem líp se ochladí, tedy neměly by vadnout tak rychle. Co vy na to? Mám to vybejčit?

Naposledy editováno 10.05.2009 10:58:59
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35285 Dnes v 00:16 oxygen
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist