1/ když se sundavá víko válce mění se pak těsnění nebo se to podmazává silikonem? čeho se bát při odkrytování?
2/ abych mohl otáčet klikou, tak se sundavá víko u alternátoru?
3/ když je píst v HÚ a jsou ventily zavřené, tak se měří všechny vůle najednou (CBF má 4 ventily)?
Mám různé univerzální příručky, ale servisní ne, tu sem nikde nesehnal. Taky doteď nevím, jestli je rozvod OHC nebo DOHC. Poraďte prosím s postupem. Díky
Uzavřeno 16.04.2013 v 10:42 uživatelem Mike70
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na ventily?
powl>Kopni tam nejvyssi kvalt hod to na central vyndej svicku. Otacenim zadniho kola nastav vacku aby palec smeroval vzdycky presne od toho ventilu kterej meris. Mas tam saci a vyfukovou vacku jen pro info. Kolem toc vzdycky jen dopredu. Zjistis ze mas vule spravny, pekne tam srovnas tesneni (budes ho mit v poradku u takhle mladyho motóru) a podmaznes lehce silikonem ty "pulmesice" co jsou na tesneni ale mazat budes samozrejme na motor. A das si fakt poradnej pozor abys si nestrhnul zavity co drzej viko....to je vsechno
Jo a motor musi bejt samozrejme uplne studenej.
V chytré knížce sem čet, že se neotáčí motorem přes zadní kolo, ale klíčem přímo přes klikový hřídel. Jsou tam prej i značky pro HÚ. Jakej silikon se používá na těsnění hlavy? A taky neznám utahovací moment šroubů hlavy.