1/ když se sundavá víko válce mění se pak těsnění nebo se to podmazává silikonem? čeho se bát při odkrytování?
2/ abych mohl otáčet klikou, tak se sundavá víko u alternátoru?
3/ když je píst v HÚ a jsou ventily zavřené, tak se měří všechny vůle najednou (CBF má 4 ventily)?
Mám různé univerzální příručky, ale servisní ne, tu sem nikde nesehnal. Taky doteď nevím, jestli je rozvod OHC nebo DOHC. Poraďte prosím s postupem. Díky
Uzavřeno 16.04.2013 v 10:42 uživatelem Mike70
1 reakcí na tento příspěvek Jak na ventily?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na ventily?
Biker98>nevim proc chces na motorce ktera ma 9tisic kilaku delat vuli ventilu?!Mas snad pocit ze ti to tam mlati?A kdyz uz si chces mermomoci rejpat v motorce tak si pro otaceni nezapomen vyndat svicky.jinak ti to komprese nepusti ale udelas nejlip kdyz si namazes retez na zimu a celou ji umyjes nez ji zbytecne rozebirat.Nereknu bkdyby to byla Cina ale Honda s 9tisici kilaku....no nevim...
Nejde mi o to rejpat se v motorce, ale podle uživatelský příručky je na 12 tisících nebo po 12 měsících kontrola ventilů. Takže motorka je stará 4 roky a má najeto 9 tisíc. Doposud ventily nikdo nekontroloval takže, buď budu čekat na 12 tisíc, což bude tak v červnu 2009 nebo se striktně budu držte manuálu a pak je už po... Takže hledám kompromis. V zimě mám čas dělat údržbu, tak zkontroluju ventily a na jaře se nebudu bát za to pořádně vzít, protože budu vědět, že to mám vcajku.