1/ když se sundavá víko válce mění se pak těsnění nebo se to podmazává silikonem? čeho se bát při odkrytování?
2/ abych mohl otáčet klikou, tak se sundavá víko u alternátoru?
3/ když je píst v HÚ a jsou ventily zavřené, tak se měří všechny vůle najednou (CBF má 4 ventily)?
Mám různé univerzální příručky, ale servisní ne, tu sem nikde nesehnal. Taky doteď nevím, jestli je rozvod OHC nebo DOHC. Poraďte prosím s postupem. Díky
Uzavřeno 16.04.2013 v 10:42 uživatelem Mike70
1 reakcí na tento příspěvek Jak na ventily?
1 reakcí na tento příspěvek Jak na ventily?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na ventily?
WenCa>Lada.s> No, nemusím kvůli tomu sundávat dekl a pak dávat nový těsnění...
však dekl sundávat nemusíš
je tam středová díra kam dáš klíč (1), a taky tam bývá kontrolní díra (2) ve které nastavuješ rysku. Je to popsaný v manuálu.
Příklad jak je to u malyho Varadera
takže žádné sundávání deklu a kupování nového těsnění
má to takto většina motorek
Naposledy editováno 31.10.2008 21:14:26
Lada.s>WenCa>Lada.s> No, nemusím kvůli tomu sundávat dekl a pak dávat nový těsnění...
však dekl sundávat nemusíš
je tam středová díra kam dáš klíč (1), a taky tam bývá kontrolní díra (2) ve které nastavuješ rysku. Je to popsaný v manuálu.
Příklad jak je to u malyho Varadera
takže žádné sundávání deklu a kupování nového těsnění
má to takto většina motorek
Super, díky za radu Konečně mi někdo pořádně poradil a ještě tedy prosím o shrnutí. Takže povolím a sundám víko válce, nastavím píst do HÚ dle rysky a změřím vůle ventilů (mám jednovál). A pokud jsou OK, tak nasadím víko zpět, dám staré těsnění (?) a dotáhnu. Yes?