globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na ventily?
 
26.10.2008 v 21:41
Zdar všem. Chtěl bych si sám zkontrolovat po sezóně ventilové vůle. Moje CBF má najeto cca 9 tisíc km, ale je stará 4 roky. Rád bych věděl jak to s nima vypadá. Poradíte mi v následujícím :
1/ když se sundavá víko válce mění se pak těsnění nebo se to podmazává silikonem? čeho se bát při odkrytování?
2/ abych mohl otáčet klikou, tak se sundavá víko u alternátoru?
3/ když je píst v HÚ a jsou ventily zavřené, tak se měří všechny vůle najednou (CBF má 4 ventily)?
Mám různé univerzální příručky, ale servisní ne, tu sem nikde nesehnal. Taky doteď nevím, jestli je rozvod OHC nebo DOHC. Poraďte prosím s postupem. Díky

Uzavřeno 16.04.2013 v 10:42 uživatelem Mike70
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jak na ventily?

31.10.2008 v 20:51 | Nahoru | #31
powl> Taky nevím, co je špatnýho na točení kolem....

(reakce na) Jak na ventily?

31.10.2008 v 20:54 | Nahoru | #32
WenCa> špatnýho nic, jen když točíč klikovkou tak máš vetší cit pro nastavení rysky, než když točíš kolem, přes retěž, celou převodovku atd.... To je jako kdybych se chtěl poškrabat za levým uchem palcem pravé nohy...aneb proč to dělat jednoduše když to jde složitě, že

1 reakcí na tento příspěvek Jak na ventily?

31.10.2008 v 21:05 | Nahoru | #33
Lada.s> No, nemusím kvůli tomu sundávat dekl a pak dávat nový těsnění...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na ventily?

31.10.2008 v 21:14 | Nahoru | #34

WenCa>Lada.s> No, nemusím kvůli tomu sundávat dekl a pak dávat nový těsnění...



však dekl sundávat nemusíš
je tam středová díra kam dáš klíč (1), a taky tam bývá kontrolní díra (2) ve které nastavuješ rysku. Je to popsaný v manuálu.
Příklad jak je to u malyho Varadera



takže žádné sundávání deklu a kupování nového těsnění
má to takto většina motorek

Naposledy editováno 31.10.2008 21:14:26

Jak na ventily?

31.10.2008 v 21:42 | Nahoru | #35
Lada.s> Jo, tak takový vychytávky na kawě nemám... A nebylo to ani na jiný motorce, co jsem dělal (Suzuki GSX 400E)

Jak na ventily?

31.10.2008 v 23:25 | Nahoru | #36
Hele a proč chceš měmit těsnění , když nedejbože tam ty kontrolní dirky nemáš. Já je tam taky nemám . Olej ti tama ven nevyteče a dovnitř se toho při dešti taky moc nedostane , i když je těsnění lehce škráblý .

(reakce na) Jak na ventily?

3.11.2008 v 15:34 | Nahoru | #37

Lada.s>WenCa>Lada.s> No, nemusím kvůli tomu sundávat dekl a pak dávat nový těsnění...

však dekl sundávat nemusíš
je tam středová díra kam dáš klíč (1), a taky tam bývá kontrolní díra (2) ve které nastavuješ rysku. Je to popsaný v manuálu.
Příklad jak je to u malyho Varadera



takže žádné sundávání deklu a kupování nového těsnění
má to takto většina motorek



Super, díky za radu Konečně mi někdo pořádně poradil a ještě tedy prosím o shrnutí. Takže povolím a sundám víko válce, nastavím píst do HÚ dle rysky a změřím vůle ventilů (mám jednovál). A pokud jsou OK, tak nasadím víko zpět, dám staré těsnění (?) a dotáhnu. Yes?

Jak na ventily?

3.11.2008 v 21:30 | Nahoru | #38
Nastavíš do horní uvratě. Když při tom mrkneš na vačku všechny ventyly musí být zavřený.(Tedy vačky odkloněné, motor je jakoby v okamžiku těsně před zápalem směsi) Těsnění neřeš, co mám zkušenost není potřeba měnít. jak už jsem pasal.Kdyby to teklo dodatečně to můžeš vyměnít a nebo utěsnit pastou .záleží co zvolíš .Kdyby se ti nedařilo najít ten okamžik , kdy sou všechny ventyly zavřený seřid je jednotlivě a to každej ventyl vždy v moment , kdyz je zavřenej( Vačka na něj přes vahadlo netlačí).Poprvé to je vždy trochu nejistota,ale jak se to jednou povede a bude to fungovat už nebude problém .
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist