vitam Vas v novem tematu, kterym volne navazuji na sve puvodni TEMA O TOM, JAK SE ZRODIL OKRUHOVY SRADIK.
Takze, vsem zucastnenym na vedomost se dava, ze SRADik dostal novou spolubydlici v podobe GSX-R 1000 K6.
Bude to doufam hodna okruhova milenka.
Je mi lito, ale dnesnim jezdenim zrejme moje okruhova cesta se SRADem skoncila. Je mi lito ze ho musim prodat a rad bych ho dal do dobrych rukou.
Sluzbu Vam udela dobrou, cena bude prizniva, tak se nebojte mi napsat
Vetsi fotky na: www.motofoto.webnode.cz/o-nas/
A pokracujeme dale, vazeni.
Horkou novinkou je, ze mame (ja a moji okruhovi milacci) sponzora.
V ramci sponzorskeho prispevku, uz je doma nova retezova sada Burrati v rozmeru 520, prevod 16/45, rozeta z Al slitiny.
Budu testovat tento retez. Prestoze neni vyrobcem urcen pro zavodni stroje a uz vubec ne litra takoveho vykonu, tak mu verim a jsem zvedav na vysledky.
Nejnovejsi novinky:
Objimnka riditka, ktera byla praskla je uz zavarena:
K6 dostala jako darecek prepakovani ARP:
K6 potrebovala vyrobit vzperu pod sedlovy laminat v miste kde se bude sedet, jinak by se laminat prosedl. Puvodni majitel mych "novych" kapotazi tam mel ocelovy plochac a kus dreva, to se mi moc nelibilo, tak jsem to malinko vylepsil. Je to tuhe a lehke:
Video montaze
Naposledy editováno 16.04.2009 22:24:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mam mou novou okruhovku, K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mam mou novou okruhovku, K6
To ze vyjezd na cilovku neni ideal je jasne, ono je tam vic mista nez si clovek vzdy mysli.
MiP tam brzdi brzo, to uz vime
Edit: mozna ty moje problemy byly i prehustenim. Louskal jsem jedno americke forum a ti magori ty moje gumym ktere se tam jmenuji GP A, husti 1.4 za studena (1.58 za tepla) skoro na kazdou trat. Ja to zkousel upoustet, ale minimum jsem daval 1.7 za studena, niz jsem se bal, ale je pravda ze mi porad prisla "tvrda"
Prehustil jsi nekdy gumu? Jak se ti to jevilo?
Naposledy editováno 01.06.2009 00:29:03
Perňa #81>Dawe02> Ehm, já z tý zadní kamery moc nepoznám a může to skreslovat.. Ale oba v podstatě jakoby necháváte dost místa na výjezdu, na plyn se dá jít dřív a víc a využít víc šířku tratě - tedy alespoň na cílovku a nahoru na áčko, pak výjezd ke Schwantzu. Jen můj nezávislý pohled ..jo a psst, ale MiP jde na cílovce brzy na brzdy (ale to já taky ). Jinak samo gratulace
S tou šířkou tratě máš úplnou pravdu. Kuba Smrž říkal to samé... Na cílovce se dá brzdit dýl...ale nějak to mám teď zakousnutý. Kždyž jsem tam lítal za tebou...šlo to i skoro o 50m dál. No ale teď jsem tam jel s tím. Hlavně to nerozbít. Takže i ten závod jsem jel na jistotu...žádné posílání soupeřům do zatáčet apd...
PS: Kdy nám zase uděláš nějakou tu instruktáž?
Naposledy editováno 01.06.2009 07:31:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36000 | Dnes v 14:49 Kamikadze-Ace |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |