globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 20:40 | Nahoru | #1
..Roko..> pravdu v podstatě máš i nemáš..
nemáš, protože potenciál sportovního superbika to mělo (byla nasazena do amerických superbiků)
a máš, protože to nemělo žáden úspěch a suzuki se vrátila zpátky k džixu..
každopádně TL-R nemůžeš nazvat "cesťákem"

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 22:25 | Nahoru | #2

Mileek>..Roko..> pravdu v podstatě máš i nemáš..
nemáš, protože potenciál sportovního superbika to mělo (byla nasazena do amerických superbiků)
a máš, protože to nemělo žáden úspěch a suzuki se vrátila zpátky k džixu..
každopádně TL-R nemůžeš nazvat "cesťákem"



Svatá pravda, a doteď na TLR (trochu modifikovaný) jezděj závody v UK a vyhrávaj na tom v závodech 2V i nad RSV i VTR SP, jasně že SP je fakt racing a TLR vedle něj vypadá jak "cesťák", ale je to jen zdání, to musíš zkusit na tom jet. Jinak TLR bylo stvořeno k pokoření Ducati stejně tak jako SPčko, motorově na to mělo, no ale ty italský podvozky jsou prostě nej...a s tím podvozkem je to srovnatelný i s K1, když ho máš správně nastavenej a to je u TLR problém, když se každej hrabe v tom rotačáku, ale to vyřeší třeba výměna za jiný tlumič, já s tím problém nemám a funguje mi dobře....

edit: třeba lidi co jezděj na jiných moto, si stěžovali max.na deceleraci motoru, a pak až po jízdě koukali cože to tam mám za divnej rotační bazmek pod sedačkou jinak RSV má z těhle 2V motorek dle mě nej podvozek, SP je fakt jak šutr vhodný fakt na ten okruh (o Ducati nemluvím, to je jiná třída)

Naposledy editováno 28.09.2009 22:34:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist