Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: Ozzy: Promiň ale Kdy pochopíš že nastavení z fabriky do provozu neni nejlepší na okruh, každý váží jinak, každý má jiný stil , jiný pocit a ta motorka se dá naladit tak aby každému vyhovovala. Tvoje motorka je jak žvejkačka, ale vyhovuje ti to i když každou chvíli ležíš.
Ty zkus pochopit, ze 2:40 (nebo mejch ~27) jde object brno i na vratech od chliva, a u takhle superrychlejch pilotu staci i neco na zpusob Horneta s nenastavitelnym podvozkem.
Jasne, kdyz je nekdo hodne tezkej, tak se netrefi zrovna do prumeru 80 kil na co to nastavujou vyrobci v serii. ALe ja se vejdu, a Misa je lehci. A serie je na silnici krapet mekci takze to +- vyjde. A jasne, ze k okruhovymu idealu ma seriovy nastaveni daleko a je to kompromis mezi silnici a okruhem. ALe uz sem videl na seriovym (a seriove nastavenym) podvozku zaject takovou palbu, ze proste problemy hledam v sobe, a ne v podvozku, kterej funguje UZASNE. Radeji jednou za sezonu udelat olej v tlumicich.
Oproti tomu pozoruju HROMADU umelcu, co neustalym sahanim do geometrie motorky a nastaveni toho a tamhletoho nadelaj takovy skody, ze pak ty motorky nefungujou. A hrozne se divi. Podle me pokud neni jezdec na takovy urovni, ze je schopen jemne zmeny v nastaveni rozpoznat, a nejak na ne reagovat (a to chce kurva hodne kilometru nebo uzasnej talent a cit, vetsinou oboji), tak sou to jen kecy k pivu, jak je neco uzasne nastavenyho.
Za posledni 2 sezony jsem spadnul 2x protoze sem udelal chybu, a jednou me sundali. ROZHODNe za to nemohl podvozek ale moje blbost.
Svy nazory nikmu nenutim, at si kazdej dela co chce.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
doucha píše: Chlapi myslim,že se zbytečně dohadujete,Zubco se ptal, co má udělat s podvozkem, aby se mu netrhala guma.Pokud jsem dobře četl, tak žádný časy neřešil.Jejasný, že se dá jet hodně rychle na standardním nastavení,pokud jsou tlumiče dobře odservisovaný,ale pokud odchází gumy moc rychle ,je dobrý si s tim pohrát,páč ty pryže jsou nekřesťansky drahý...
... ja reagoval na Misu, do trhajici se gumy sem se nepoustel, na to nemam znalosti ani zkusenosti ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: ... a poslední poznatek, 9.5kN je na tvojí váhu opravdu málo. Asi i bez ohledu jak brzdíš. Já jsem na brzdy prase a při svejch 70kg jezdím 11.0kN a mám to tak akorát...
těch 11kn na 70kg se mi zdá až dost, teoreticky bys měl bejt v pohodě i se sérií, vždyť kdybys vážil 100 kilo, tak bys odpovídající pružiny snad ani nesehnal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
gorkin píše: přítáhnout pružinu
ale vše zkoušet po otáčkách (zářezich)
To je ovšem blbost, protože to nemá na pérování v dolní třetině zdvihu až zas takový vliv. Tam je rozhodující výška hladiny oleje, která určuje progresi pružení.....
Biker_xx píše: Stev> Na šestce mám 10kN, na Ducati, která brzdila, jak svině jsem měl 9.5kN a bylo to málo, musel jsem jít na těch 11kN. A bylo to akorát.
Jen pro zajímavost, podle čeho určuješ že pružina je málo nebo moc? Mně přijde že s tuhou pružinou možná ovlivníš maximální ponoření, ale je otázka jestli je to dobře, předek by se měl hejbat. Pak to může při tvý váze negativně ovlivňovat dráhu a rychlost tlumení jinde než na plnejch brzdách. A jak píše radi, hladina oleje taky hraje roli.
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nechtěl bych dámu urazit ale 2:40 v Brně na R6R okruhovce ? to bych možná radši dal normální kapoty a naučil se na motorce pořádně jezdit a dostat to trochu do ruky....ikdyž to není asi tak drsný racing okruhářský.
edit: Jako asi jsi nepochopil,že já na okruh nejezdím vyhrávat ale jezdím se učit,jezdím tam proto,že mě to baví a to,že mám na motorce lamináty? To jako něčemu vadí? Takže pokud nejezdím pod 2:30 tak jako nemám nárok se na okruhu učit??
Naposledy editováno 03.10.2013 13:32:30
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak jsem nevěděl že jsi byla teprve dvakrát, o ježdění už tu píšeš asi 5 let tak jsem myslel že jezdíš už nějak déle. Navíc říct, že můžeš klidně zrychlit na 2:30 je sice pěkný ale to je jak kdybych napsal že v Mostě můžu jet 1:40 ale nechci protože to je risk a radši si pojedu na jistotu svejch 47 (protože samozřejmě chci jet rychleji ale neumím to :DD)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Bydžovák píše: Pánové, podařilo se mi poškodit přední brzdovou pumpu na mé R1 2008. Je to Brembo s nápisem 4 16. V inzerci je tato pumpa, ale s nápisem 2 16. Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi těmito pumpami a zda by ta pumpa 2 16 byla vhodná i na okruh?
zdar hele tam se liší jen to číslo na obalu.. na r1 04 je uplně stejná jen je možná trochu šedivější. na r1 05,06 už je zase jinačí (dle obj. čísla) a na 07, 08 zase jinačí. přitom je ale pořád stejná.. má stejný pístek. liší se fakt jen obal. jak na r1 tak na r6. díly prodávám mám r1 a už jsem to tu řešil a porovnával x krát..
nová holá pumpa bez páčky a bez protikusu na připevnění na řidítka je nejlevnější právě z r1 04 - 3633,- můžu ti jí objednat za lepší price 3200,- za funglovku
POLI46> jak o někom můžeš napsat že padá? ty woe vždyť ty ses za poslední 3 roky válel asi 15x proč by série nemohla fungovat? když muj kámoš sype na sériově nastavený r1 most za 47, tak nevidim sebemenší důvod proč by to nemohlo fungovat na časech okolo 2 minut v mostě nebo 2:30 v v brně.. ba naopak.. možná tohle nastavení bude mnohem lepší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35674 | Dnes v 17:48 Ozzy_ |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |