globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 15:26 | Nahoru | #8881
Ahoj. Poradíte kam dát na repasi zadní tlumič ze SRADa?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 16:49 | Nahoru | #8882
Gorkin, letos jednou , a loni take jednou , to se mi nezda moc často.. ja jsem v klidu

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 17:00 | Nahoru | #8883
tak píšu dobře že padaš více než on

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 17:00 | Nahoru | #8884

poli46 píše: Ozzy: Promiň ale Kdy pochopíš že nastavení z fabriky do provozu neni nejlepší na okruh, každý váží jinak, každý má jiný stil , jiný pocit a ta motorka se dá naladit tak aby každému vyhovovala. Tvoje motorka je jak žvejkačka, ale vyhovuje ti to i když každou chvíli ležíš.



Ty zkus pochopit, ze 2:40 (nebo mejch ~27) jde object brno i na vratech od chliva, a u takhle superrychlejch pilotu staci i neco na zpusob Horneta s nenastavitelnym podvozkem.

Jasne, kdyz je nekdo hodne tezkej, tak se netrefi zrovna do prumeru 80 kil na co to nastavujou vyrobci v serii. ALe ja se vejdu, a Misa je lehci. A serie je na silnici krapet mekci takze to +- vyjde. A jasne, ze k okruhovymu idealu ma seriovy nastaveni daleko a je to kompromis mezi silnici a okruhem. ALe uz sem videl na seriovym (a seriove nastavenym) podvozku zaject takovou palbu, ze proste problemy hledam v sobe, a ne v podvozku, kterej funguje UZASNE. Radeji jednou za sezonu udelat olej v tlumicich.

Oproti tomu pozoruju HROMADU umelcu, co neustalym sahanim do geometrie motorky a nastaveni toho a tamhletoho nadelaj takovy skody, ze pak ty motorky nefungujou. A hrozne se divi. Podle me pokud neni jezdec na takovy urovni, ze je schopen jemne zmeny v nastaveni rozpoznat, a nejak na ne reagovat (a to chce kurva hodne kilometru nebo uzasnej talent a cit, vetsinou oboji), tak sou to jen kecy k pivu, jak je neco uzasne nastavenyho.

Za posledni 2 sezony jsem spadnul 2x protoze sem udelal chybu, a jednou me sundali. ROZHODNe za to nemohl podvozek ale moje blbost.

Svy nazory nikmu nenutim, at si kazdej dela co chce.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 18:24 | Nahoru | #8885
Ozzy_> já mám též stejný názor,proto mám vše na motorce seriové,teda kromě posuvných stupaček,kapot a hudebnin od RP ale to nemá na nic vliv.Na jednu stranu možná bude zakopanej pes v tom,že od tý doby co má ta motorka najetých skoro 14.000km nikdo určitě nedělal repas tlumičů.To že to kámoš přenastavil ten podvozek tak jen z toho důvodu že už do toho někdo rejpal.Ale hrozně mě to rozkmitávání řídítek na výjezdu překvapilo protože jedu fakt pomalu

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 19:09 | Nahoru | #8886
Chlapi myslim,že se zbytečně dohadujete,Zubco se ptal, co má udělat s podvozkem, aby se mu netrhala guma.Pokud jsem dobře četl, tak žádný časy neřešil.Jejasný, že se dá jet hodně rychle na standardním nastavení,pokud jsou tlumiče dobře odservisovaný,ale pokud odchází gumy moc rychle ,je dobrý si s tim pohrát,páč ty pryže jsou nekřesťansky drahý...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 19:34 | Nahoru | #8887

doucha píše: Chlapi myslim,že se zbytečně dohadujete,Zubco se ptal, co má udělat s podvozkem, aby se mu netrhala guma.Pokud jsem dobře četl, tak žádný časy neřešil.Jejasný, že se dá jet hodně rychle na standardním nastavení,pokud jsou tlumiče dobře odservisovaný,ale pokud odchází gumy moc rychle ,je dobrý si s tim pohrát,páč ty pryže jsou nekřesťansky drahý...



... ja reagoval na Misu, do trhajici se gumy sem se nepoustel, na to nemam znalosti ani zkusenosti ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 20:14 | Nahoru | #8888

Biker_xx píše: ... a poslední poznatek, 9.5kN je na tvojí váhu opravdu málo. Asi i bez ohledu jak brzdíš. Já jsem na brzdy prase a při svejch 70kg jezdím 11.0kN a mám to tak akorát...



těch 11kn na 70kg se mi zdá až dost, teoreticky bys měl bejt v pohodě i se sérií, vždyť kdybys vážil 100 kilo, tak bys odpovídající pružiny snad ani nesehnal.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 22:28 | Nahoru | #8889
Ja mam na motorce nastaveni tak jak jsem ji koupil takze z tovarny a zatim naprosta spokojenost ale je fakt ze pri case 1.49 v Moste asi zatim nic poznat nemuzu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 22:39 | Nahoru | #8890
Stev> Na šestce mám 10kN, na Ducati, která brzdila, jak svině jsem měl 9.5kN a bylo to málo, musel jsem jít na těch 11kN. A bylo to akorát.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2013 v 23:38 | Nahoru | #8891
se musim pochlubit.. vzali jsme starou Kawu do Brna, vyndali killera a takhle zní..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 02:19 | Nahoru | #8892

gorkin píše: přítáhnout pružinu
ale vše zkoušet po otáčkách (zářezich)



To je ovšem blbost, protože to nemá na pérování v dolní třetině zdvihu až zas takový vliv. Tam je rozhodující výška hladiny oleje, která určuje progresi pružení.....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 08:04 | Nahoru | #8893

Biker_xx píše: Stev> Na šestce mám 10kN, na Ducati, která brzdila, jak svině jsem měl 9.5kN a bylo to málo, musel jsem jít na těch 11kN. A bylo to akorát.



Jen pro zajímavost, podle čeho určuješ že pružina je málo nebo moc? Mně přijde že s tuhou pružinou možná ovlivníš maximální ponoření, ale je otázka jestli je to dobře, předek by se měl hejbat. Pak to může při tvý váze negativně ovlivňovat dráhu a rychlost tlumení jinde než na plnejch brzdách. A jak píše radi, hladina oleje taky hraje roli.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 08:12 | Nahoru | #8894
dakujem vsetkym za rady a ten link na Ohlins .

A tak ako pise doucha. Nie je problem v casoch. Ide o to, aby ta guma aj nieco odjazdila

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 08:43 | Nahoru | #8895
.2x

Naposledy editováno 02.10.2013 08:46:30

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 08:45 | Nahoru | #8896

radi5 píše: To je ovšem blbost, protože to nemá na pérování v dolní třetině zdvihu až zas takový vliv. Tam je rozhodující výška hladiny oleje, která určuje progresi pružení.....


2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 08:54 | Nahoru | #8897
Jenom jak vypada muj zadek na tom "spatnym" seriovym podvozku na pannnonce pri 2:15


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 08:59 | Nahoru | #8898

Ozzy_ píše: Jenom jak vypada muj zadek na tom "spatnym" seriovym podvozku na pannnonce pri 2:15




vyhodit, vzdyt tam mas diry

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 09:02 | Nahoru | #8899

Veverčák píše: vyhodit, vzdyt tam mas diry



Neboj, touhle uz proskakujou psi a houpou se na ni deti

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 09:07 | Nahoru | #8900
SPIJKER : to jo , ale naživo to bylo daleko lepčí . Škoda ze jsi pak ale nejezdil na CBRu v pitlane . Sme se tam takle nahaneli sami s Oxygenem . A co aprilka ? Měl si pak něco zaměřeného?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 15:28 | Nahoru | #8901

Ozzy_ píše: Jenom jak vypada muj zadek na tom "spatnym" seriovym podvozku na pannnonce pri 2:15




Ozáku,co to tam máš za hovínka na stranách tý gumy?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 16:32 | Nahoru | #8902

Ermolenko píše: Ozáku,co to tam máš za hovínka na stranách tý gumy?



Nejakej ermolenko rikal, ze se na tydle casy mam vysrat, a tak se stalo

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2013 v 18:59 | Nahoru | #8903
Ermolenko> hovínka jdou ted do mody to nevíš mám je tam taky mimochodem jak jste dopadli v Kyjově?? tak nějak lituju že jsem neviděla obarvenýho Lekouše

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2013 v 12:55 | Nahoru | #8904
Pánové, podařilo se mi poškodit přední brzdovou pumpu na mé R1 2008. Je to Brembo s nápisem 4 16. V inzerci je tato pumpa, ale s nápisem 2 16. Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi těmito pumpami a zda by ta pumpa 2 16 byla vhodná i na okruh?



2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2013 v 13:14 | Nahoru | #8905
Přijde to jenom mě a nebo je přímá úměra jedu rychle > méně řeším / jedu hovno > hodně řeším ?

Nechtěl bych dámu urazit ale 2:40 v Brně na R6R okruhovce ? to bych možná radši dal normální kapoty a naučil se na motorce pořádně jezdit a dostat to trochu do ruky....ikdyž to není asi tak drsný racing okruhářský.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2013 v 13:19 | Nahoru | #8906
Palec11> palec je to normální já jedu tužku řeším hodně ale hlavně sebe v čem se zlepšit :)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2013 v 13:22 | Nahoru | #8907
Palec11> mě to nemůže urazit jelikož já mám v Brně najeté za celou svou okruhovou kariéru dva dny,začla jsem jezdit letos a ta ,,okruhovka,, jak říkáš se od normální motorky do provozu ničím neliší kromě toho že jsou sundaný přebytečný věci,řazení,hadice vše je čistá serie.A jo já můžu klidně Brno jet za 2:30 ale už si nebudu jistá tím,že to někde nepoložím.Takhle zrychluju s jistotou.Posmívat se umí každej ale každej člověk taky nějak začíná

edit: Jako asi jsi nepochopil,že já na okruh nejezdím vyhrávat ale jezdím se učit,jezdím tam proto,že mě to baví a to,že mám na motorce lamináty? To jako něčemu vadí? Takže pokud nejezdím pod 2:30 tak jako nemám nárok se na okruhu učit??

Naposledy editováno 03.10.2013 13:32:30

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2013 v 13:57 | Nahoru | #8908
Neřikám, že nemáš nárok a nikomu se nesměju, každej nějak začíná. Jen mi prostě přijde, že kdo přijede na takový motorce na okruh a jede takhle tak že tu motorku neumí ani pořádně ovládat.

Jinak jsem nevěděl že jsi byla teprve dvakrát, o ježdění už tu píšeš asi 5 let tak jsem myslel že jezdíš už nějak déle. Navíc říct, že můžeš klidně zrychlit na 2:30 je sice pěkný ale to je jak kdybych napsal že v Mostě můžu jet 1:40 ale nechci protože to je risk a radši si pojedu na jistotu svejch 47 (protože samozřejmě chci jet rychleji ale neumím to :DD)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2013 v 14:33 | Nahoru | #8909
Palec11> jo měla jsem nějaký problémy,takže o ježdění jsem mohla akorát tak básnit,navíc v době studia na to nebyly prachy vůbec.Před touto sezonou jsem dva roky nejezdila vůbec protože jsem rozsekala v roce 2011 ZX6 na volných na kterých jsem byla předtím 3x.Letos jsem sedla na motorku kterou jsem absolutně neznala.První v květnu na racetracku,potom ted v září den na bikepromotion.Věř že na tý motorce nic není.Mám klasický řazení 1 dolů,ostatní nahoru.Mám tam seriový gumový hadice,seriový řídítka....prostě vše.Na motorce mám jetý laminátový kapoty,padáky a výfuk od Rpčka nic víc.A musím říct,že na začátku sezony jsem jezdila tak špatně,že jsem myslela že se na to radši vykašlu ale zlepšení nějaký vidím,baví mě to a chci se něco naučit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2013 v 14:39 | Nahoru | #8910

Bydžovák píše: Pánové, podařilo se mi poškodit přední brzdovou pumpu na mé R1 2008. Je to Brembo s nápisem 4 16. V inzerci je tato pumpa, ale s nápisem 2 16. Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi těmito pumpami a zda by ta pumpa 2 16 byla vhodná i na okruh?





zdar hele tam se liší jen to číslo na obalu.. na r1 04 je uplně stejná jen je možná trochu šedivější. na r1 05,06 už je zase jinačí (dle obj. čísla) a na 07, 08 zase jinačí. přitom je ale pořád stejná.. má stejný pístek. liší se fakt jen obal. jak na r1 tak na r6. díly prodávám mám r1 a už jsem to tu řešil a porovnával x krát..

nová holá pumpa bez páčky a bez protikusu na připevnění na řidítka je nejlevnější právě z r1 04 - 3633,- můžu ti jí objednat za lepší price 3200,- za funglovku

POLI46> jak o někom můžeš napsat že padá? ty woe vždyť ty ses za poslední 3 roky válel asi 15x proč by série nemohla fungovat? když muj kámoš sype na sériově nastavený r1 most za 47, tak nevidim sebemenší důvod proč by to nemohlo fungovat na časech okolo 2 minut v mostě nebo 2:30 v v brně.. ba naopak.. možná tohle nastavení bude mnohem lepší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35674 Dnes v 17:48 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist