globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2013 v 21:43 | Nahoru | #8701
Zdravím závodníky, pokud by někdo chtěl prodám jízdy s Racetrackem v Mostě 30.7. 2013, jedná se o 5x20+závod ve skupině C1. Pro Vás asi moc pomalý , ale třeba se skupina dá prohodit Bohužel nemůžu jet. Cenovka 3200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 11:39 | Nahoru | #8702

Biker_xx píše: .Kolda.> Je fakt, že letos jezdím kulový, jsem nějakej zabržděnej po pádu. Jinak na Ducati 1198s ta samá Pirellka vydrží 3 dny. A to mám vzadu TTXo, taky dost slušně vyladěný. Šestky prostě nežerou. Všechny ty vlivy, o kterejch píšeš, jsou bezesporu pravda. Já reagoval konkrétně na to, že on takhle zprasil endurancovýho GP Racera. To je nesmrtelnej tvrdolín, který bych potřeboval možná ani ne 2 na sezónu. Tam už musí bejt fakt špatně podvozek... Jinak ještě takovej můj malej poznatek, abych měl takhle vyladěno s Dunlopama, musím mít podvozek měkčí než na Pirellky.



Je fakt, že zprasit tvrdolína Racer, to je kumšt...
Když ještě Honza jezdil na Slovači "chlív", tak sundal zadní KR-ko a já ho ještě po něm dojížděl... Teď, když tam letí 2:13, mám po kšeftu... a víc jak 40 kol nedáme...a to jezdíme gumy do mrtě...

Jo a nemyslím si, že KR nebo GP jsou pro někoho, kdo nejede kládu, zbytečné. Je to o jistotě a důvěře...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 12:21 | Nahoru | #8703

Biker_xx píše: .Kolda.> Je fakt, že letos jezdím kulový, jsem nějakej zabržděnej po pádu. Jinak na Ducati 1198s ta samá Pirellka vydrží 3 dny. A to mám vzadu TTXo, taky dost slušně vyladěný. Šestky prostě nežerou. Všechny ty vlivy, o kterejch píšeš, jsou bezesporu pravda. Já reagoval konkrétně na to, že on takhle zprasil endurancovýho GP Racera. To je nesmrtelnej tvrdolín, který bych potřeboval možná ani ne 2 na sezónu. Tam už musí bejt fakt špatně podvozek... Jinak ještě takovej můj malej poznatek, abych měl takhle vyladěno s Dunlopama, musím mít podvozek měkčí než na Pirellky.



podvozek je jedna věc ale dost se na tom podepíše i jízdní styl.. gp racery jsem onehdá taky jezdil sice media, ale vzhledem ke špatnýmu stylu jsem je na výjezdech trhal skoro stejně.. i když bych řekl že tyhle gumy byly alespoň v tý době na trhání trochu náchylnější.. V mym případě to tenkrát spravilo pár dalších návštěv na okruhu a přechod na micheliny a byl klid.. teď už mi to gumy nežere vůbec, páč už ani nevim kudy se na okruh jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 12:32 | Nahoru | #8704

.Kolda. píše: Jo a nemyslím si, že KR nebo GP jsou pro někoho, kdo nejede kládu, zbytečné. Je to o jistotě a důvěře...



Tesat do kamene. Nesnášim rady typu "Jsi mrdal, stačí ti...". To že někdo jezdí pomalu mimo jiný znamená, že jezdí blbě a i když čas je na prd, díky chybám motorku tak jako tak často dostane k limitu, na kterym si s tím "co mu stačí" rozbije akorát hubu.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 12:37 | Nahoru | #8705

Biker_xx píše: Tesat do kamene. Nesnášim rady typu "Jsi mrdal, stačí ti...". To že někdo jezdí pomalu mimo jiný znamená, že jezdí blbě a i když čas je na prd, díky chybám motorku tak jako tak často dostane k limitu, na kterym si s tím "co mu stačí" rozbije akorát hubu.



Úplný souhlas...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 12:43 | Nahoru | #8706
Corela91> Dobře, ale ty jsi jezdil litra a Racery M. On to má takhle zdrcený z šestky na Raceru E, to nedožene jízdním stylem, o tom jsem přesvědčenej. Já jsem na Ducně byl schopen racery taky za den roztrhat. Já tu svojí R6 od Milana koupil právě na Racerech E (asi mě chtěl zabít hajzl jeden.. ). Už měly něco málo za sebou a já jsem na nich najezdil dalších 7 dní na okruhu a dva roky je mám na civilní motorce..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 14:57 | Nahoru | #8707
podvozek je jedna věc ale dost se na tom podepíše i jízdní styl.. gp racery jsem onehdá taky jezdil sice media, ale vzhledem ke špatnýmu stylu jsem je na výjezdech trhal skoro stejně.. i když bych řekl že tyhle gumy byly alespoň v tý době na trhání trochu náchylnější.. V mym případě to tenkrát spravilo pár dalších návštěv na okruhu a přechod na micheliny a byl klid.. teď už mi to gumy nežere vůbec, páč už ani nevim kudy se na okruh jede

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 15:25 | Nahoru | #8708
Chlapi, chystám se ted do Brna v srpnu, potřeboval bych poradit jaky slicky koupit. Mam těžce mrdalsky časy Most za 2:05. Stačily by asi i seriovy pneu ale nemam k nim důvěru. Asi bych kupoval novou sadu abych ji měl na dyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 15:53 | Nahoru | #8709
Krawatasakin> Myslím, že přesně pro tebe jsou Pirelli Suberbike PRO. Je to závodní guma pro hobby jezdce, stavěná na vysokej nájezd kol a na opakovaný nahřejvání. Drží o ždibec míň, než čistokrevný závodní gumy (já rozdíl prakticky nepoznal), ale oproti silničkám je to o dost levelů vejš.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 16:43 | Nahoru | #8710
jestli se tady seje do me s tim, ze gp racery staci, tak pardon... nikomu jsem neradil ...jen napsal, ze KR jsou asi pro me zbytecnost... ale rad bych si je koupil...lec na zacatku sezony po porizeni motorky nebyly penize...tak jsem hledal schudnou moznost...jak mit nove gumy, co by neco drzely...pro me-mrdala do zacatku....
Jenze na foru rady ruzne... nekdo rikal gp racery- shit, nekdo v poho...nekdo rikal prave ony superbikepro, tvrde jebky nebrat atd atd....
Jelikoz je meli uz nejaci lidi, co se mnou jezdi a rikali, ze jsou v pohode...tak jsem je zkusil...
A za sebe- mrdala, navstevujiciho okruh zporadicky (1 za mesic)...musim rict, ze v pohode....mam ve predu medium, v zadu endurance... ted jsem je sundal...dal jsem na nich 5*20 brno, pak den jezdeni pred endurance, neco jezdeni v endurance na suchu v moste...a ted cely den slovac... jeste by neco zvladli, ale uz jsem je sundal...
Ani jednou jsem nepocitil nejaky problem s pneu...podklouznuti, nervozitu apod... jezdim hovno, byl jsem vsude skoro poprve 2:30 brno, 2:33 slovac, 1:57 most... ale proste kdyz nejsou penize, tak jedina moznost na slusne gumy byla prave ty GP racery ...za 7tis....
Ted se mi naskytla dobra cena na zadniho gp racera ve 200- soft a k tomu jsem dal do predu KR...
Proste je to o financich...na dalsi sezonu nasetrim koupim tedy KR a mam je s mym stylem jezdeni a cetnosti na sezonu?! Tak si to predstavuju...bude to tak
Podvozek mi celkem pracuje... je to na ohlinsu...predchozi majitel, byl asi taky kus chlapa...ja jsem jen vyzrane prasatko... ale ty GP racery jsem nerozskubal....jeste to nasazuju znamemu na trriumpha na cesty....
Dalsi v hledacku jsem mel prave jeste ty Pirelky a micheliny....
Ale na jaro, kdyz jsem byl vycerpany z penez...chtel si zajezdit...a mit nove gumy...tak jsem sahl po tech dunlopech...
Tak nechcu tvrdit, ze to jsou buhvi jak super gumy a ze na 2:30 staci... ja jsem s tim nemrdl...ale me stacily... proste nebylo 12K na KRka...
Tak trosku soudnosti...kazdy nema tolik financi, aby hned kupoval to the best.... takze myslim, ze to neni az takova sracka na to "nase" jezdeni.... proste se chcu povozit mimo provoz, bezpecneji...ale mam doma zavazky, rodinu a nevydelavam na to abych tam za sezonu nechal xy tisic...tak musim koupit to na co je....
Samozrejme kdyz jsou kacky...koupim nejradsi to nejlepsi co je... skoda ze tady nikdo nebyl tak sdilny na zacatku sezony, kdyz jsem ty pryze resil, mozna bych maminu ukecal jeste o nejakou tu tisicovku a mel KR i na pristi sezonu

Jinak jestli me teda neukamenujete za predchozi vylev...zacla se mi trhat sedacka...kde koupit novou... a cim to tam pak nejlepe nalepit, at to poradne drzi.... diky??

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 16:54 | Nahoru | #8711
fuj jak to tak ctu... tak v tom prispevku jen brecim o penezich....
Nechcu aby to vypadalo, ze jen placu....a jsem nejaky socialni skemra... jsem okruhovy novacek, ale na okruhu potkavam i vetsi "zoufalce"...ale vecer se da s kazdym fajn pokecat...at uz privez moto na vuzku za odrbanym renckem, nebo si nechl dovest motorku a prijel v panamere...
GP racery jsem jezdil...sada medium/endurance za 7tis poslouzila dobre... bez vyrazne krizovky...jezdim plisen...
Ale jako dalsi sadu mam v planu vyzkouset neco jineho...bud ty micheliny nebo KR...zalezi na korune a vo tom to asi je...
Jetych se bojim...ale to je spis o tom, ze vlastne ani nevim jak vypada jeste dobra guma na okruh a guma uz za hranou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 17:16 | Nahoru | #8712
Pitris> Myslím, že na nikoho konkrétního to nebylo...
Tento sport je hlavně o penězích... chudáka na okruhu moc nepotkáš...
Když pořídíš KR, tak ta výdrž bude taky výborná... předek je nesmrtelný a u zadku záleží jak taháš...
Nejhorší je, že jak začneš zrychlovat, tak ty gumy jsou strašně do prdele (obecně)... Honza je vždycky nasraný a říká: Do prdele, co je na tom tak drahého, vždyť je to jen kus gumy... a má pravdu...
Já jsem třeba jel GP Racer jednou v Brně na Farykovi a jel jsem 2:15, takže špatné určitě nejsou. Dlouho jsme jezdili Bričky a taky to jsou dobré gumy (2:12), cenově přijatelnější, lehčí na nastavení podvozku...
Ale pokud chceš prostě best of best, pálit Brno pod2:10 tak buď KR, nebo Pirelli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 17:31 | Nahoru | #8713

Biker_xx píše: Krawatasakin> Myslím, že přesně pro tebe jsou Pirelli Suberbike PRO. Je to závodní guma pro hobby jezdce, stavěná na vysokej nájezd kol a na opakovaný nahřejvání. Drží o ždibec míň, než čistokrevný závodní gumy (já rozdíl prakticky nepoznal), ale oproti silničkám je to o dost levelů vejš.


No ale ty se nedělají ve "slickovym rozmeru" ale jen klasickym 190 / 55. A nebo jsem si jiv ve 190 / 65 nikde nevšiml...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 18:32 | Nahoru | #8714

Krawatasakin píše: No ale ty se nedělají ve "slickovym rozmeru" ale jen klasickym 190 / 55. A nebo jsem si jiv ve 190 / 65 nikde nevšiml...



??? Tomu nerozumim. Pokud vim, tak s vysokym profilem se dělaj jen mokrý gumy, slicky na 16.5" ráfky a právě jen KRka. Ostatní maj standardní profil. I slicky. Nerozumim tomu, proč toužíš po vysokym profilu?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 19:25 | Nahoru | #8715

Biker_xx píše: ??? Tomu nerozumim. Pokud vim, tak s vysokym profilem se dělaj jen mokrý gumy, slicky na 16.5" ráfky a právě jen KRka. Ostatní maj standardní profil. I slicky. Nerozumim tomu, proč toužíš po vysokym profilu?


Protože v sérii mam 190 / 50 a to je strasna pneu. Ted mam obuto 190 / 55 ( i když nejsou schváleny výrobcem) a je to ježdění uplne o něčem jiným. Tak bych zkusil i vyšší profil. Nevěděl jsem,ze slicky jsou ve standardních profilech. Kamos prave kupoval na okruhu jety slick 190 / 65 a hodně si to chválil.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 19:50 | Nahoru | #8716
Ahoj. Chtěl bych poradit od koho antihtopinkovou spojku na 1098, jestli TSS, nebo EVR, popřípadě další.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 20:05 | Nahoru | #8717
Taz-007> Mam tam TSS a jsem spokojenej. Zkošel jsem i od Ducati performance, ale TSS mi vyhovuje víc. Ta od DUC P měla pocitově měkčí prokluz.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 20:16 | Nahoru | #8718
doucha> U mě za tím vede taky TSS, páč to mám za rohem, ale jen kdyby tam byly jiný závažný věci, tak bych šel do jiné značky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 20:29 | Nahoru | #8719
doucha> A jaký typ máš, nebo jakou řadu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 20:44 | Nahoru | #8720
Taz-007> Já mám tu 4 pružinovou od Ducati performance a nemůžu říct křivý slovo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 20:51 | Nahoru | #8721
Biker_xx> Možná hloupá otázka, ale jakej je rozdíl mezi 4 a třeba 6 pružinovou?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 20:59 | Nahoru | #8722
Taz-007> Mam tu 48 zubou.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 21:01 | Nahoru | #8723
Taz-007> Nevím jakej je rozdíl mezi 4 a 6 pružinovou, ale tvrdost těch pružin ti určuje sílu prokluzu

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 21:09 | Nahoru | #8724
Jasný a asi to bude i o tom množství těch pružin, ne?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 21:15 | Nahoru | #8725
No já jsem byl právě zvyklej na TSS a jednou jsem si půjčil na vyzkoušední tu od Performance a ten brzdnej účinek motoru byl daleko menší. Ta jejich spojka prostě víc klouzala.Záleží co ti bude vyhovovat víc

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 21:29 | Nahoru | #8726
Jasný a asi to bude i o tom množství těch pružin, ne? A ten počet zubů má vliv na životnost a opotřebení?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 21:32 | Nahoru | #8727
No to by se dalo pak pořešit změnou těch pružin.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 21:35 | Nahoru | #8728

Taz-007 píše: Jasný a asi to bude i o tom množství těch pružin, ne? A ten počet zubů má vliv na životnost a opotřebení?



Víc zubů, lepší rozložení síly a asi delší žívotnost koše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 21:36 | Nahoru | #8729

Taz-007 píše: No to by se dalo pak pořešit změnou těch pružin.



Myslim, že k tomu nabízej různě tvrdý péra

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2013 v 21:36 | Nahoru | #8730
Ku..a su chetree Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35323 Dnes v 09:10 Ghostik
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist