Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91>budte v klidu, pořád jsme másla a musíme trénovat, i kdybysme jezdili 40, tak nás to požene dopředu a bude tam pořád mrtě dalších co pojednou rychlejc a budem se je snažit dohnat.
Já to nedavno počital a i s hořicema (2x) jsem byl za těch 6let co jezdim na velký motorce 10x v životě na okruhu teda vlastně 11x se slovačem teďka ale tam jsem hapal a zjistil že se mám pořád hodně co učit Takže za mě hlavně opatrně, čas je to nemenší, důležitý je si to v sedle užít, slízt z motorky a mít z toho dobrej pocit.. čas nebo umístění je jen další odměnou za dobře odvedenou práci. a když se to nepovede? je to jenom sport/koníček, kvůli tomu nám nikdo hlavu neutrhne... lepší si přiznat, nepovedlo se to, než pak ležet ve špitále jen proto že jsem se snažil sundat vteřinu (a že vím o čem mluvím.. v pondělí mě z toho špitálu pustili )
tak ať vám to jezdí bando
Podepisuji.
Co se týče jezdění na silnici pak považuji za největší umění co jsem se kdy naučil je, když mi předjede na silnici motorka a moje ego otočí plynem - že mu jako ukážu zač je toho loket - tak vzápětí rozum přepere ego+vrátí plyn do původní polohy a ego uzná: "máš pravdu-jen ať si jede!"
Podobný rozum na okruhu dokážou naučit vytrvalostní závody = jednak máš tíhu odpovědnosti za výsledek celého teamu=žádné JÁ, JÁ, ale MY!!! A jednak není úplně důležité zajet jednou/dvakrát 1:40 (2:09), ale stačí udržet 200 kol(7 hodin) průměrný čas > 1:50 (2:20) a je to při troše štěstí na bednu.
Také taková jízda pravidelnosti jednoho naučí přesnosti ovládání a omezení zbrklostí.
Spousta lidí zvládne z deseti kol jedno kolo velmi rychlý čas, ale příšernou neurvalou jízdou HOP/TROP na hranici pádu. Jsou nebezpeční pro sebe i ostatní.
Dlouhé závody prověří fyzičku a neurvalé ovládání je silové a neurvalec brzy z motorky spadne vysílením!
Naposledy editováno 07.10.2010 23:57:00
pokud ti ale motka funguje, necpi do ní zbytečně peníze, nakup gumy a jezdi.
když ti vyhovujou slicky tak ti doporučim micheliny, jsou levnější a fungujou
parťák teď na slovači na R1 07´ na 70ti kolovem kousku jezdil 2:18
a hamlet na ně má teď super cenu. myslim 6700 s dph/sada 120+190
Franky: to ja si zas rad "zazavodim" i v provozu, ale ne abych za kazdou cenu vyhral proste jen tak pro zabavu... mam to docela rad kdyz narazis na pilota s podobnou naladou, kousek se svezes v tempu, pak si mavnete na pozdrav a zase kazdej svoji cestou.. posledni dobou jsem mel stesti ale na same rychlejsi:) (autem teda,moto uz skoro nejezdim)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš>MartinR1> Zdar rychlíku, tak s tím BMW to ještě není jistý ... Je moc otazníků, pokud bude, tak otázka zda ho vzít normálně (jako vy) nebo využít nabídky z DA a být vázanej tím cupem... Nebo otázka zda je rozumný měnit fároše po dvou sezonách... Přemýšlel jsem zda ho trochu nenatunit po motorový stránce nebo jen udělat údržbu (repas motoru - má 7 tis. okruhových km)... Prostě je to tak, že zatím tržby v obou firmách vypadají tak, že příští sezonu budu sedět doma ...
Kámo, Fároše si nech. Furt jsme moc daleko od limitů, které ta motorka umí. Já ho osadím novým srdcem, zrepásnu, co se dá a musí ještě aspoň dvě sezony sloužit. No a pak si pořídím toho nového Fároše 2012 s 230 koňma, kontrolou trakce, kontrolou zvedání předního kola, kontrolou hladkého startu a všemi dalšími kontrolami, včetně kontroly peristaltiky střev jezdce (to potřebuju nejvíc)...
Naposledy editováno 08.10.2010 15:06:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda.>Kámo, Fároše si nech. Furt jsme moc daleko od limitů, které ta motorka umí. Já ho osadím novým srdcem, zrepásnu, co se dá a musí ještě aspoň dvě sezony sloužit. No a pak si pořídím toho nového Fároše 2012 s 230 koňma, kontrolou trakce, kontrolou zvedání předního kola, kontrolou hladkého startu a všemi dalšími kontrolami, včetně kontroly peristaltiky střev jezdce (to potřebuju nejvíc)...
Zapomnel jsi na dvojspojkovej automat! Ten tam bude temer urcite .
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 08.10.2010 16:09:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
keby49>.Kolda.> Čas zajede podle výše příplatku Co pak budeme dělat ???
No to je snad jasny. Misto treninku budeme chodit na brigady, abysme meli na priplatky .
Doufy>No to je snad jasny. Misto treninku budeme chodit na brigady, abysme meli na priplatky .
Hondy Jůžina a Ahmeda v Imole zkoušeli příplatkový dálkový ovládání z boxů. Jinak si to neumím vysvětlit.
Naposledy editováno 08.10.2010 19:48:02
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vejmi>no to jo, to videjko uz sem videl, mazec no.. pry se v zavode 13x! predjeli.. silenost
Já když vidím, jak se jim ty potvory pod zadkem melou, jak na těch motorkách makají, jaký náklony dávaj a jak rychle (a v jakých rychlostech) se do nich skládaj a přitom se na tom udrží
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46>DavidH : ... otom si múžu nechat jen zdát
Proč jen zdát? Stačí přidat plyn
Znáš přece základní axiom strejdy Leka pro rychlé projetí jakéhokoli okruhu...
Moc se těším na Achmeda v Moto2. Bude dobrý oživení. Vidím ho vysoko.
Vejmi>sagi> ja jel letos 6x CEC2 a nepripadam si moc vyjezdenej
Asi jsi mě špatně pochopil,nebo spíš já to blbě napsal.Vyježděnej si nepřipadám ani omylem.Corela91-tak o ten pocit jde především,ale o to nějakou vteřinu z času sundat určitě taky.Já mám v tomhle dost velkou motivaci v podobě kolegy z týmu(Tom Mysliveček,asi ho znáš taky jezdí Hořice)kterej jede hodně rychle a nenajezdí toho o moc víc než já.
Prasouš-Dík,doufám že to půjde.
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
základní axiom strejdy Leka neznam.. .. na mokru v mostě mi karlos řek vypni mozek a měj to v piči a jezdil sem to na mokru za 2:08 ... nu a v závodě mi umřela převodovka . hodně sem strácel na rovinkách.. tak už mam doma řetězovku s jinejma počtama zubú tak snad to pomúže..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46>DavidH: protože mam R1 1999 a už nestíhá těm o 10 let novějšim strojum.. přez zimu naní trochu zapracuju.. a uvidim okolik pudou časy dolu příští rok..
základní axiom strejdy Leka neznam.. .. na mokru v mostě mi karlos řek vypni mozek a měj to v piči a jezdil sem to na mokru za 2:08 ... nu a v závodě mi umřela převodovka . hodně sem strácel na rovinkách.. tak už mam doma řetězovku s jinejma počtama zubú tak snad to pomúže..
Poslouchej Corelu91
Já myslím, že máš motku úplně v pohodě. Píšu ti jako spokojený majitel Y-R6 2000 bez dramatických zásahů do ní. I ta moje musí ve standardu jet Brno pod 2:15. Co teprve R1 se skoro 150k na motoru. Uvědom si, že před 18 lety se jelo Brno na 750 v MR za 2:11
Nákup řetězovky je velmi rozumný. Umožní ti držet motor v optimálních otáčkách. Najednou budeš mít na výjezdu o 20k víc než dosud a tak i pak rychlost na rovince bude v pohodě.
Je to jen o tréninku.
Oprav převodovku, kup tlumič řízení, dej zrepasovat př.vidlici a zadní jednotku, kup D211GP a jdi na to
Teď koukám k tobě na profil. Máš tam KN a výfuk RP. Zřejmě bys měl k nim nechat někým zkušeným vyměnit trysky (a možná i jehly). Se seriovejma to nemůže fungovat. Asi kup Dynojet sadu trysek a jehel... Sám to ale bez brzdy nenastavíš.
Píšeš tam jak máš setup podvozku: "Předpětí vpředu zcela utáhnout" ti poradil kdo? Pokud máš pružiny na max. tak to je velká opakuji velká chyba. Zřejmě jsi těžký a tak kup na svou hmotnost pružiny.
Jinak půl Lekova axiomu už znáš z Mostu a Vejmi ho doplnil na celé znění
Ještě tam bylo něco pro případ, že to nesedne a vyválíš se. Zřejmě to musíš odpružit
Naposledy editováno 09.10.2010 16:24:46
:"MUSIS TAN SRAT VIC PLYNU A MIT TO TAK TROCHU V PICI", jj příští rok uvidíme a dík za rady..
Naposledy editováno 09.10.2010 20:14:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35640 | Dnes v 19:24 Kamikadze-Ace |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |