globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.3.2009 v 13:43 | Nahoru | #1081
.Kolda.> Snad to stihnu postavit do provozu schopného stavu a "Lets Go On Lausitz"

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.3.2009 v 16:03 | Nahoru | #1082
Perňa #81> Super, my tam budeme pátek + sobota. Tak snad se uvidíme a něco se přiučíme...

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.3.2009 v 21:25 | Nahoru | #1083
Kurňa lausitz bych si taky dal, ale tenhle termín nějak nestíhám.. Perňo nepojedeš si potrénovat 23.4. do Mostu s Mazzdou?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

31.3.2009 v 22:11 | Nahoru | #1084
Corela9> Zdareček .. tak to určitě nepojede bo MMČR Hungáč

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.4.2009 v 09:13 | Nahoru | #1085
ajo já uplně zapoměl že už je maďarsko

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.4.2009 v 11:55 | Nahoru | #1086
Závodníci, prosim o radu...

K7 1000 chtěl bych převody jak na Most tak na Brno, serie je absolutně nedostačující, můžu to projet celý na 3 kvalty.

Poraďte prosím jakej setup použít, nechci extrém, kdy budu ,mít problém udržet předek na zemi i na trojku...

Co tu kdo jezdíte? Ideální by byl kompromis totožnej pro oba český okruhy.

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.4.2009 v 15:42 | Nahoru | #1087
kaczer> Asi to bude podobne i na K5/K6 takze postnu moje dosavadni postrehy. Mam 16/45 (17/42 default)a je to porad dlouhe, v Brne je tam sestka snad vterinku na cilovce pri nejlepsich najezdech...ale sily na 2ku i na 3 je na me porad az moc!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.4.2009 v 18:09 | Nahoru | #1088
Já myslim že pokud ti vychází v ¨brně 6ka alespoň na chvilku, tak v mostě pokud máš slušnej nájezd tak ji budeš mít vytočenou celkem slušně.. přeci jen je tam (v mostě) delší rovinka.. ale -1 +2nebo max.+3 by mělo bejt ok víc bych asi nedával.. pak už spíš 15/42 ale to už bude brutal...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.4.2009 v 20:02 | Nahoru | #1089
Ja jedu s 16/39 1:48 a jsem nadmiru spokojenej,,,ale ani nevim jestli nekde potrebuju sestku Retarder a vracak za jedna...jinak to vsude vychazi krasne na 2-3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.4.2009 v 12:32 | Nahoru | #1090

Corela9>Já myslim že pokud ti vychází v ¨brně 6ka alespoň na chvilku, tak v mostě pokud máš slušnej nájezd tak ji budeš mít vytočenou celkem slušně.. přeci jen je tam (v mostě) delší rovinka.. ale -1 +2nebo max.+3 by mělo bejt ok víc bych asi nedával.. pak už spíš 15/42 ale to už bude brutal...



Ale Venco, -1/+2 na K6 je to samé jako 15/42 (-2/0), takže žádný brutal

Kaczer:

Jel bych to co má DAWE, pojedeš Brno na 5ku (když ji podržíš chvíli trochu víc, v nejhorším dáš na chvíli 6ku) a v Mostě budeš dávt 6ku a budeš tam mít malinkou rezervu, kdybys začal jezdit rychleji na cíl a foukal vítr do zad
Vracáky pak necháš zařazenou 2ku, Sůza si to odspodu pobere..

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.4.2009 v 16:05 | Nahoru | #1091
Kuju, vyzkoušim....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.4.2009 v 16:15 | Nahoru | #1092
kaczer> Myslíš, že to pomůže?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.4.2009 v 16:23 | Nahoru | #1093
pepa - mno rozhodně to pomůže k tomu, že si budu řikat že nejezdim na gsxr s variátorem, a občas budu i řadit...:)))

...šmejde

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2009 v 16:50 | Nahoru | #1094
[quote]Perňa #81>Corela9>Já myslim že pokud ti vychází v ¨brně 6ka alespoň na chvilku, tak v mostě pokud máš slušnej nájezd tak ji budeš mít vytočenou celkem slušně.. přeci jen je tam (v mostě) delší rovinka.. ale -1 +2nebo max.+3 by mělo bejt ok víc bych asi nedával.. pak už spíš 15/42 ale to už bude brutal...

Ale Venco, -1/+2 na K6 je to samé jako 15/42 (-2/0), takže žádný brutal

vždyť já vim jsem to myslel jako -2 + 2 a napsal jsem to špatně. přece vim ne mám "skoro" ten samej převod (-1 +3)

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.4.2009 v 20:27 | Nahoru | #1095
Prosím o radu.
Vlastním Suzanku K7 1000 a dnes jsem měnil řetěz, převod 16/43 ( standartní 17/43 ) a standartní délka řetězu 112 článků. Jelikož řetěz je o něco delší než sem čekal, hlodá mi v hlavě, zda se na tuto délku řetězu vleze rozeta o počtu 45 zoubečků. Myslím, že podobně na tom bude K5/K6. Vím, že se to dá dopočítat, ale radši se chci zeptat. Děkuji. Přemýšlím o častější návštěvě okruhu, proto bych rád prubnul převod co jezdí Dawe02 Předem děkuji.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2009 v 00:24 | Nahoru | #1096
Ja na cbr na -1 +3 pridaval clanek retezu oproti puvodnimu -1 +1 a je to ok. Tak bys to mel mi to samy jestli se opet nemejlim (perna kdyztak opravi)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2009 v 11:18 | Nahoru | #1097
AldaK7> na K6 se rozeta 45 pri retezu 110 vleze, ale neni to uz moc ok, protoze napinaky jsou sotva 1cm vysroubovane, coz neni dobre. Dava se zpravidla delsi rozvor, uz jen kvuli tomu zpropadenemu staveni se na zadni na vyjezdech.
Ja jsem retez taky usmiknul na standartnich 110, ale ted lituju, protoze dva clanky navic by byly lepsi. Bal jsem se puvodne, ze se ten retez hodne natahne a ja nebudu mit kam sponovat, ale vypada to ze se nijak extremne nevytahuje.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2009 v 12:25 | Nahoru | #1098
Díky borci. takže prubnu převod 16/45 o délce řetězu 112 článků. Ještě jednou díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2009 v 12:45 | Nahoru | #1099
Dawe02> dawo techniku.Vysvetli mi jak to ze K7 ma v serii prevod 17/43jak ten kluk pise a ZX10 17/39 (coz je velky rozdil)a pritom se da rict ze ty motky jedou stejne?JIna prevodovka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2009 v 13:10 | Nahoru | #1100
NoFear4> jj, jiny primarni prevod, jiny prevod rychl.stupnu nebo kombinace obojiho.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.4.2009 v 13:22 | Nahoru | #1101
Dawe02> hmm ale i presto temer totozne odstupnovane rychlostni stupne ne?V pomeru k rychlosti myslim.Zvlastni.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 13:38 | Nahoru | #1102

AldaK7>Díky borci. takže prubnu převod 16/45 o délce řetězu 112 článků. Ještě jednou díky



Udělej si tu motorku klidně "delší", ale přidat 2články ve tvém případě je minimum! S "delší" kyvkou pracuje podvozek líp a máš míň práce při udržení předku na výjezdech na silnici..

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 15:21 | Nahoru | #1103
Tedy měl bych alespoň lehce aktualizovat a zdokumentovat současný stav mojí závodničky.. Takže na pohled stejná bída jako loni (tedy akorát mám páčky a přepáčko PP tuning), ale pod kapotou tiká dynamit
Oproti loňsku je to slabší, ale od 9tis.ot. začíná peklo a na samém vršku má o cca 20PS víc!!! Jednotka YEC a vyndaný bazmek proměnné délky hrdel z airboxu asi udělaly svý
Musím změnit jízdní styl a držet to hodně v otáčkách na důležitých úsecích (výjezdech). Jinak tuhle "brutalitu" jsme nechali jen na poslední tři kvalty, první tři jsou přátelštější..

Ty nižší a rovnější křivky patřej k té loňské motorce (R1 2007).

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 15:23 | Nahoru | #1104
Perňa #81> no pekne doskakane to mas, to abys to drzel porad nad 9000 ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 15:35 | Nahoru | #1105
Dawe02> Tu díru na 8tis. jsem tam v Brně cejtil, proto jsem říkal, že se mi zdá, že oproti loňský to nejede. Je fakt, že ta byla lineárnější, ikdyž podle pravítka, jako GSXR, R1 nebude nikdy. Ty Sůzy jsou na tohle zázračný. Ale výkonově je s touhle motorkou překonávám, ikdyž až nahoře.

V tom Brně to nebylo s kým srovnat, potřeboval bych někoho podobně rychlýho na K5 a tam se pak pozná rozdíl, jestli ztrácím anebo naopak na rovince a do těch kopců.. Fároše 08 jsem tam tedy dostal snadno a vloni nea rovinkách ani náhodou, ale zase ten dotyčnej nemusel jet naplno.. těžko posoudit. No a kde to jsme, všichni naháníme koně a já bídák ani nepoznám rozdíl nějakých 20PS na vrcholu otáček...a podle stopek to je ještě pomalejší!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 15:41 | Nahoru | #1106
koukali jsem včera v Mostě na časy ze závodů ze soboty a nějakej pán nebo dáma te´d nevím 1.39.900 best čas

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 16:08 | Nahoru | #1107

Perňa #81>
V tom Brně to nebylo s kým srovnat, potřeboval bych někoho podobně rychlýho na K5 a tam se pak pozná rozdíl, jestli ztrácím anebo naopak na rovince a do těch kopců..



Promin, priste si vezmu kombi a pomuzu ti

[just joke]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 16:25 | Nahoru | #1108
[quote]Perňa #81>Tedy měl bych alespoň lehce aktualizovat a zdokumentovat současný stav mojí závodničky.. Takže na pohled stejná bída jako loni (tedy akorát mám páčky a přepáčko PP tuning), ale pod kapotou tiká dynamit
Oproti loňsku je to slabší, ale od 9tis.ot. začíná peklo a na samém vršku má o cca 20PS víc!!! Jednotka YEC a vyndaný bazmek proměnné délky hrdel z airboxu asi udělaly svý
Musím změnit jízdní styl a držet to hodně v otáčkách na důležitých úsecích (výjezdech). Jinak tuhle "brutalitu" jsme nechali jen na poslední tři kvalty, první tři jsou přátelštější..

Ty nižší a rovnější křivky patřej k té loňské motorce (R1 2007).

[URL= mě je z těch koní blbě

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 16:37 | Nahoru | #1109
Perňa #81 > a kam si to dal ladit?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.4.2009 v 16:38 | Nahoru | #1110
Perňa #81> To ta 08 může točit o 1000 otáček víc? Jen kvůli jednotce?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35684 Dnes v 22:17 Animals21
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist