bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis R6 r.v.02
19.10.2008 v 18:34
Zdarec
Mam r6 r.v.02,mam najeto temner 30 000km.A řešim problem,jestli už dát seštelovat vetilove vule,četl sem že by se to mělo poprve dělat až při 40 000km.Nemate nekdio zkušenosti kdy jste to kontrolovali vy jestli to bylo ještě ok nebo už bylo měnit ty podložky?Nerad bych si zbytečně zkurvil motor.
Diky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Servis R6 r.v.02

19.10.2008 v 20:04 | Nahoru | #1
Moment ted to nechápu.Motorku si kopoval v roce 2002 a nejel si za tu dobu 30 000?To vychází 5 000km/rok.S tímhle počtem najetých km za rok bych dával ventily seštelovat co druhou sezonu a máš klid.

(reakce na) Servis R6 r.v.02

19.10.2008 v 20:09 | Nahoru | #2
Bartasek> proč každou druhou sezonu?Ted to zas nechapu ja spravne by se to mnelo poprve delat az ve 40tisicich.Mne jen zajimalo jestli to nekdo delal uz driv nez ve 40 a mnel uz tam spatny vule.

Servis R6 r.v.02

19.10.2008 v 20:49 | Nahoru | #3
PRVNÍ VENTILY U VĚTŠINY YAMAH JSOU NA 42 000KM (FAZERY, FJR,R6,CAT,ACE)

Servis R6 r.v.02

19.10.2008 v 20:52 | Nahoru | #4
ogy-s r6 nemám moc zkušeností,ale v manualu na horneta 600 a cbr 600 se píše seštelování ventilů kolem 20 000 (opravte mě někdo jesli se mýlím).Tak z toho soudím že ta r6 se zase tak lišit nebude.Tech 40 000 se mi zdá fakt přehneně moc.Raději spíš než pozdě.Jo a tech 20 000km odpovídá tak tak v průměru dvoum sezonám.

Servis R6 r.v.02

20.10.2008 v 10:08 | Nahoru | #5
strana 54 - v manuálu
http://ymenvom.nl/manuals/U5MTE1.PDF

R6 2002 každých 40 000km ... takže 40 000km :)

Servis R6 r.v.02

20.10.2008 v 10:31 | Nahoru | #6
Jestli si seš jistej kilákama, tzn. kupoval si jí jako novou, tak klidně počkej. Jestli si jí kupoval v bazaru nebo na inzerát, udělal bych to. Neni to taková darda, aby tě to položilo. co mám zkušenosti tak cca 150,- za jednu podložku a tak hoďka práce, cca 600,- ve slušnym servisu. Kolem litru by ses měl nějak pohybovat.

Servis R6 r.v.02

20.10.2008 v 11:12 | Nahoru | #7
Za hodinu nikdo ventily neudělá.Odstrojit,rozebrat všechno nad ventil.víkem,proměřit vůle,přeházet podložky,nastrojit? Na kapotované motorce práce na cca 3hod. ,pokud nechceš aby to mechanik všechno z té motorky ztrhával násilím.Cena podložek je u každého jiná.Kdo si je nechává brousit,bere si od 50,- do 100,-Kč za kus. Když dává nové,tak klidně 200,-i víc.Každopádně to není až tak nákladná věc,aby jsi to pro blaho motorky nezaplatil.Radši dřív jen zkontrolovat,než pozdě.

Servis R6 r.v.02

14.4.2009 v 18:52 | Nahoru | #8
Čau, já mám R6 r.v.01 a mám najeto cca 24tisíc km. Ve 23 zhruba mi to začalo cvakat chvíli po nastartování studené motorky a po pár kilometrech jízdy se to uklidní a ztiší! Říkal jsem si, že už asi budou potřeba vyměnit podložky a seřídit ventily. Tak jsem to odvezl do jednoho servisu a tam mi druhý den řekli, že je vše v naprostém v pořádku a naúčtovali si litr. Jenže ty ventily cvakají furt stejně, ne-li víc! Nevíte, čím by to teda mohlo být? Popř. nějaký dobrý servis v okolí Prahy, Kladna, Plzně? Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 Dnes v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0


TOPlist