Je to oficialni prodejce Suzuki :
AUTO TONY MORAVA
Těšínská 712
Šenov u Ostravy
www.autotonymorava.cz
antonin.piekarz@seznam.cz
Naposledy editováno 25.10.2008 09:18:23
1 reakcí na tento příspěvek Auto tony morava
jinak tady v okoli s delalerama je to des
u tonyho bidny pristup...vsechno samo top stav..jinak o ruznych cachrech s tim ci onim u nich jsem uz taky slysel az,az....v H3 se taky na me divali jako kdybych prijel z marsu..kdyz jsem prijel na byvaly K2 bez kapot a chtel neco resit...no comment..nakonec jsme se sice k necemu dobrali s tim ze to mam dat k nim na servis...pak prisel mechanik rekl ze s tim nic vlastne neudela ... no nakonec slo vsechno a jinde..a skoro zadarmo... ale k tomu se radsi nevracet...
u toniho v paskove v kawe...sem sel zkouknout novou kawu se zamerem ji i koupit...dostal jsem plakat jako nejaky smrad takze jsem se otocil a ahoj...
v motofaktoru by vnutili cloveku vsechno...mluvim o doplncich a obleceni...u motorek nechcu krivdit....
no a pak si vyber ze
premek798> hele premku co takhle nejaky dzikso 1000, K5,6...nebo speed triple 1050 od 05 roku...nevalelo by se neco v amerlandu
Vážený pane Loukoto,
píši Vám po předchozím telefonickém hovoru s Vámi ve věci neuvěřitelného přístupu, Vašeho dealera pana Antonína Piekarze ze Šenova, k zákazníkovi - tedy ke mně a k mé ženě.
Předesílám, že jsem člověk, který naprosto jasně chápe význam slova asertivní a už vůbec nejsem nějakým notorickým stěžovatelem. Vedu akciovou společnost, která úspěšně prodává 11 let reklamní zboží do celé Evropy, Izraele a nepravidelně do Severní Ameriky a právě já mám na starosti obchod. Toto předesílám jako fakt, který by měl svědčit o tom, že bych měl umět jednat s lidmi.
Jelikož jsem ještě pln emocí nevím přesně jak začít, ale pokusím se sepsat svůj příběh pokud možno stručně a jasně.
Asi před čtrnácti dny jsem našel na internetu starší motocykl, který by mi vyhovoval a proto jsem navštívil výše zmiňovanou prodejnu a vstoupil v jednání s panem Piekarzem. Zaplatil jsem 135 000 Kč a spokojeně odjel na vysněném stroji Suzuki Volusia 800, ročník 2004. Papíry (smlouva o koupi s vyřízeným techničákem na jméno mé družky a manuál v češtině) mi slíbil na středu.
Nechal jsem mu tam k prohlídce své Virago 750, kterého jsem se chtěl zbavit. Dohoda zněla - pokud mi nabídne zajímavou cenu nechám to u něj.
Ve středu se neozýval, takže jsem v odpoledních hodinách volal já jemu. Údajně to nestihl vyřídit a slíbil mi vše zajistit na pátek. V pátek nevolal a já jsem to nechal být. Dostavil jsem se k němu na provozovnu v pondělí. Papíry nevyřídil a neuměl vysvětlit proč. Nijak zvlášť jsem po tom nepátral a dostal jsem od něj techničák s plnou mocí s tím, že si to vyřídím sám.
Ve věci Viraga. Nabídnul mi za něj 60 000 Kč což se mi zdálo málo, když jsem zhruba před dvěmi měsíci za něj dal v bazaru v Olomouci 89 900 Kč a do oprav a 1 pneumatiky dal dalších 10 000 Kč. (Mimochodem o majiteli olomouckého bazaru se vyjádřil cituji – „ … to jste kupoval u toho hajzla?“)
Nakonec jsme se dohodli, že provedeme následný obchod takto:
Já mu nechám na prodej své Virago, doplatím 20 000 Kč (které jsem ihned složil) a on mi do dneška (tj. středa 15. 10.) předá novou motorku Marauder 125 v černé barvě pro mou ženu. Podle něj má tato motorka hodnotu 94 900 Kč ( viz. jeho cena na internetu - http://www.autotony...?cid=060307-01395191 )
Neměl jsem v tuto chvíli bůhví jaký pocit, že jsem udělal dobrý obchod, ale nikde jsem si nestěžoval. Těšili jsme se s ženou na dnešek, na novou motorku. Protože jsem z jeho předchozího jednání usuzoval, že může opět nastat situace kdy se neozval a já si potřeboval naplánovat den, poslal jsem mu ráno mail, kde jsem jej prosil, aby mě včas informoval v kolik hodin se můžu dostavit pro novou motorku. Na mail nijak nereagoval a samozřejmě ani netelefonoval. Telefonoval jsem tedy odpoledne opět já a už naprosto zřetelně jsem vyjádřil svou nespokojenost s jeho podivným chováním k zákazníkovi. Nejsem schopen přesně citovat jeho slova nicméně v probíhajícím rozhovoru mi sdělil že nezodpovídá za logistiku společnosti Suzuki a že motorka že bude připravena pravděpodobně v pátek. V probíhajícím rozhovoru mě urážel a vysvětloval mi, že není povinen mi telefonicky hlásit každý svůj krok. Jeho chování bylo mírně řečeno podivné a zmatečné. Každým slovem mi dával najevo, že má stížnost je neoprávněná, on že se k zákazníkům chovat umí. Dával mi lekce ze slušného chování a rady do života. Ve finále mi střelil s telefonem se slovy, že se ode mě nenechá urážet. (???)
Co teď?
Pan Piekarz má mou motorku (už byla vystavena na internetu za 89 900 Kč (ačkoliv mě ještě v pondělí přesvědčoval o tom, že takováto motorka není po sezóně prodejná za víc než 70 000 Kč.) Má složenu zálohu 20 000 Kč a závaznou objednávku ve které stojí, že v případě, když stroj neodeberu celá záloha propadá v jeho prospěch. Prekérní situace…
Opět jsem zvedl telefon a volal mu. On telefon zvedl a představil se. V momentě kdy jsem se představil já, nechal zapnutý telefon a evidentně se dobře bavil tím, že poslouchal jak ho nabádám k nějakému rozumnému řešení a ke komunikaci. Nepromluvil však ani slovo.
Poslal jsem mu tedy SMS s dotazem zda je možné dohodnout se jako dospělí lidé tak, že mi vrátí Virago a 20 000 Kč a objednávku stornujeme, protože je evidentní, že spolu nyní můžeme jen těžko komunikovat. Odezva žádná.
Ještě 2x jsem se mu pokoušel volat, ale výsledek byl vždy stejný. Zvedl telefon a představil se. V momentě kdy jsem se představil já nechal zapnutý telefon a dál už to znáte.
Poté jsem si zjistil telefon na Vás a volal Vám s žádostí o radu. Poradil jste mi napsat tento mail a já Vám děkuji a doufám že v tuto chvíli nemarním svůj čas nesmyslným ťukáním do klávesnice a že mi společnost Suzuki bude umět pomoci a jeho (pana Piekarze) po zásluze za svou reprezentaci „ocení“.
Po rozhovoru s Vámi jsem sedl do auta i se svou ženou a jel k němu do prodejny. Vstoupil jsem a pozdravil. Seděl za stolem a poté co jsem ho vyzval k „nějakému rozumnému řešení této trapné situace“ se pomalounku zvedl a přiloudal se k prodejnímu pultu. Rozhovor podmínil tím, že dokud se mu neomluvím nemáme si co říct. Omluvil jsem se aniž bych věděl za co, ale věděl jsem, že je to jediná cesta jak se dostat dál. Následně na mé dotazy jak z toho ven mi pomalounku odpovídal tak, že jsem se cítil jak školák a dával mi najevo svou převahu a vychutnával si mě. Po opravdu trapném a ponižujícím rozhovoru, kdy jsem ho musel následovat při jeho korzování po prodejně a páčit z něj každé slovo, aby mě a mou ženu vzápětí vždy urazil, jsem dosáhl toto.
Vydal mi Virago. Maraudera přece kupovat nemusím, ale záloha 20 000 Kč propadne v jeho prospěch neboť tak to stojí v objednávce. Na dotaz proč mi prodává Maraudera za cenu o 10 000 Kč vyšší než je ceníková cena Suzuki mi sdělil, že jsem si k této motorce objednal spoustu doplňků. A jak sám jedním dechem dodal „což určitě v tuto chvíli popřete“. Ano popřel jsem to prostě proto, že jsem si u něj nic neobjednal.
Vytáhl jsem z kapsy diktafon a požádal ho zda si to vše mohu zaznamenat. V tuto chvíli oněměl a jen nervně přecházel po prodejně a rovnal motorky. Diskuse skončila…
Mezitím mi jeho pracovník vytlačil před prodejnu Virago a mi alespoň částečně spadl kámen ze srdce. Ujistil jsem jej, že jsem vypnul diktafon a opětovně se ptal na cenu za kterou budu MUSET (!!!!) Maradeura od něj koupit. Mlžil a mlžil, až jsem se dopracoval k tomu, že mi bude tato motorka prodána za ceníkovou cenu. Dostával jsem z něj, co je to vlastně ceníková cena. Trvalo to celou věčnost a s výrazem doktora Hannibala Lectra si mě vychutnával. Moje žena, která žila spoustu let ve Švýcarsku a je zvyklá na jinou kulturu prodeje, byla naprosto konsternována, no a já konečně taky. Co je ceníková cena jsem se nedozvěděl.
Jsem chytrý kluk a tak jsem na to šel od lesa. Položil jsem otázku takto: „Prodáte mi toho Maradeura 125 za ceníkovou cenu Suzuki, tedy za 84 900 Kč nebo za cenu Vaší, kterou máte na internetu?“ Po několika úhybných manévrech z jeho strany jsem se dozvěděl, že tu motorku, kterou si ostatně nemusím kupovat (když mu tam nechám smluvní pokutu 20 000 Kč) mi prodá 84 900 Kč a ty doplňky za 10 000 Kč které jsem si naobjednával si tedy milostivě ponechá, protože je obratem dobře prodá. Uf….
Při našem odchodu z prodejny za námi napůl ironicky a napůl hystericky křičel: „Ať se Vám dobře prodávají ty vaše lízátka a bonbony!!!“ (naše společnost se totiž zabývá výrobou reklamních zápalek a sladkostí. A co jsem dosud nezmiňoval – On o naše zboží projevoval zájem!)
Závěr. V pondělí si mám přijít pro Maradeura 125, kterého chci, ale budu ho kupovat od člověka ke kterému nemám nejmenší důvěru. Jsem nucen koupit za hotovost a vlastně navíc vydat neplánovaně dalších 64 900 Kč. S ohledem na zkušenost, kterou jsem dnes udělal s Vašim dealerem mi dokonce běží hlavou zda mi tu motorku nějak nepoškodí. A co bude se servisem, který mi na rok sliboval zdarma? To tam mám k němu chodit?
Nevím zda jsem něco nezapomněl, ale i tak to snad je zajímavé čtení. Naprosto Vážně přemýšlím, že ten člověk musí trpět nějakou duševní poruchou (a nemyslím to pejorativně).
Můj dotaz zní. Je nám společnost Suzuki schopna nějak pomoci? Pomoci ve smyslu tak, že naše stížnost nebude zametena pod koberec a já nebudu nucen koupit a dát vydělat u člověku, který si to evidentně nezaslouží? Je možno udělat to tak, aby vždy když budeme se ženou sedat na své motorky a padne nám pohled na logo Suzuki v nás nebude pocit marnosti a hořkosti?
Ve víře ve Vaší pomoc Vás zdraví Pavel Polok - motorkář
DRUHÝ - NÁSLEDNÝ DOPIS DO SUZUKI
Vážený pane Loukoto,
ten člověk včera poté, co jsem mu odebral své Virago zveřejnil na WEBu inzerát s mým jménem a číslem a cenou 59 900 Kč. Doposud jsem si svůj telefon chránil a znalo ho jen pár lidí. Teď mi chodí SMS a volají lidé, že chtějí koupit tu levnou motorku.
Opravdu nemám čas bavit se s nemocným člověkem. Ale bohužel mu na vratech visí logo SUZUKI a proto Vás opětovně žádám o pomoc!
Pokud mi pomůžete udělám Vám pomyšlení a reklamu jaká Vám náleží. Když toho nebudete schopen, co mám dělat? Mám se obrátit přímo na Japonské majitele? Mám to medializovat? Jsem rozčílen na nejvyšší možnou míru.
Zdravím Pavel Polok
NIKDO MI NEODPOVÍDAL TAK JSEM NAPSAL GENERÁLNÍMU ŘEDITELI. OPĚT NIC! VOLAL JSEM TAM A BYLO MI SDĚLENO, ŽE POŽÁDALI PANA PIEKARZE O JEHO VYJÁDŘENÍ. POŽÁDALI A PAK ODEPSALI:
Vážený pane Poloku,
stanovisko pana Piekarze k celému případu, je diametrálně odlišné od Vaší stížnosti. Jelikož jsme nebyli Vašemu jednání přítomni, nemůžeme záležitost objektivně posoudit a vyřknout jednoznačný závěr.
Pana Piekarze jsme požádali, aby Vás neprodleně kontaktoval a snažil se obchodní případ vyřešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Tomáš Loukota
Tomáš Lemberk
vedoucí odd. motocyklů odd. motocyklů
Suzuki Motor Czech s.r.o. Suzuki Motor Czech s.r.o.
ŠEL JSEM TAM A MOD TOHO DAREBÁKA KOUPIL MOTORKU... SUZUKI ASI ČEKALA, ŽE ŘEKNE - "ANO DĚLÁM SI Z LIDÍ BLÁZNY A TOČÍM S NIMI. JSEM ZMRD, KTERÝ LŽE A OJEBÁVÁ. PAK BY SE MI MOŽNÁ OMLUVILI.
PÁNBŮ S NÁMI POKUD SI SOUKROMÁ FIRMA MŮŽE DOVOLIT CHOVAT SE JAKO BANDA BOLŠEVIKŮ.
PÍŠU JAPONCŮM!
1 reakcí na tento příspěvek Auto tony morava
napínavý příběh ze života! Jen piš, ať se to hne, je vidět, že v ČR je možné snad opravdu všechno...
Držím palce, aby aspoň japončíci zjednali nápravu a vzali zastoupení Suzuki v ČR po koulích...nic jinýho si nezaslouží. A na toho "pana prodejce" bych si s chutí nekdě v noci počíhal.
ovsem nevim jestli ti neco dopis japoncum pomuze...
tezko radit,tezko....
kazdopadne je takove chovani
i takova vydatna negativni reklama na netu udela sve... ono prijit o desitky tisic za rok...uz clovek pozna....
tak drzim palce...at se vse snad v klidu a dobre vyresi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto tony morava
Tak pojďme! Sepíšeme petici, aby ten zloděj skončil! Kdo se přidá?
1 reakcí na tento příspěvek Auto tony morava
1 reakcí na tento příspěvek Auto tony morava
1 reakcí na tento příspěvek Auto tony morava
1 reakcí na tento příspěvek Auto tony morava
to se těch Suzuk prodává v OV a vůbec v ČR opravdu tolik, že si může toto nějaký "prodejce" dovolit ??
Kostěj>napadá mě jedno slovo: HRŮZA
to se těch Suzuk prodává v OV a vůbec v ČR opravdu tolik, že si může toto nějaký "prodejce" dovolit ??
ano,muze-bohuzel...kupoval jsem u piekarze prvniho bandoura,kamaradka si tam brala gs 500 a z 90 pcnt musim souhlasit s autorem tematu.ve chvili,kdy mi pri predavani penez rekl (pred zenou)-"a vy si myslite,ze by s vama zila kdyby jste si nekupoval masinu a nejezdil v audi" jsem myslel,ze se vyvratim.nebyt na tu motku tak nateseny,otocim se na pate a jdu pryc.jenze zalohu mel slozenou.predavani toho gs mam na videu,je to srandovni pokoukani-"tady mate motorku,nashle-kamaradi motorkari vam vysvetli kde se to startuje a jak se co ovlada".na druhou stranu-misto slibenych doplnku mi dal 10 tis slevu a pomohl vyridit pujcku,takze aspon jedno pozitivum.nicmene-od piekarze uz ani cepicku na ventilek!