globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neuveritelne "vyhodne" pojisteni Direct
 
15.10.2008 v 14:49
Toz vcera jsem dovezl funglnovou CBF domu a hned jsem zacal resit pojisteni motorky a to jak povinne tak jsem uvazoval o havarijnim.Google mi vyplivnul mimo jine pojistovnu direct.cz a tak jsem se rozhodl zkusit stesti prave tam. Volam rano na tu jejich linku a operatorka mi sdelila ze jejich odbornik, prave nemuze a ze se mi ozve. Ok tedy cekam na telefon a zhruba za 3 hodky zazvonil i s odbornikem na druhe strane. Takjsem mu vsechno potrebne nadiktoval a on mi spocital povinne ruceni bez par korun na cca 2900 Kc. Na to jsem mu odvetil, ze jejich webova kalkulacka mi spocitala pojistne na 1451 a tak mi hned operativne zlevnil na 2750. na cez mu rikam, ze snad kdyz udelame nejakou kombinovanou pojistku , tedy POV+havarku tak to snad budevyhodnejsi. Tak se jal pocitat havarku+POV a jak na me vyhrknul tu sumu tak nesedet v aute tak nevim nevim co to se mnou udela... No spocital mi sezonni havarku + POV na 60 000,- Kc/rok. Jsem se ho ptal jestli to mysli vazne a nebo se spletl o nulu, po ujisteni ze je vse OK jsem se zdvorile rozloucil a zavesil.To je mazec ! Takze jake vyhodne pojisteni uzavrit ? Diky za tipy.

1 reakcí na tento příspěvek Neuveritelne "vyhodne" pojisteni Direct

18.10.2008 v 10:00 | Nahoru | #1
Póla: takže když to položíš tak ti to za 50.000 spraví?
A po měsíci znova? A PAK ZAS?? To mě neříkej.
Zatím pouze platíš, počkej až budou mít platit oni

Naposledy editováno 18.10.2008 10:01:13

(reakce na) Neuveritelne "vyhodne" pojisteni Direct

18.10.2008 v 10:26 | Nahoru | #2
Jurawood> ..tak něják nechápu tvé myšlenkové pochody...Proč zrovna částka 50.000 Kč?

V případě havárky ti pojišťovny vždy hradí opravu v nových cenách dle faktury, nebo ti dá náhradu škody rozpočtem a opravu provedeš sám.
Tady amortizace neplatí, neodečítá se.

V případě odcizení celé motorky ti hradí cenu obvyklou - což je prodejní cena stejného nebo obdobného motocyklu k datu ocenění.

Pokud budu bourat třeba 5x do roka, tak mi zaplatí vše. Nemám žádný limit pro plnění.
Druhá otázka je, že se mi to promítne do škodního průběhu a zvednou mi pojistné. A když mě pojišťovna vyhodnotí jako rizikového klienta,tak mi smlouvu vypoví, což může i po kterékoliv pojistné události.

S limitem plnění se můžeš setkat například u čelního skla, kde ti zaplatí např. maximálně 10.000 Kč (pokud máš taksjednánu smlouvu).

Jinak máš recht, že musíš hodně řvát než něco dostaneš. Každý likvidátor je jen člověk a záleží na tom, na koho trefíš.
Když jsi ale vytrvalý a případně se ozveš na patřičných místech,tak plnění z 95% dostaneš jak máš....
Pojišťovny to na tebe zkouší....
A taky záleží na tom jaká pojišťovna.

Já mám Kooperativu a jsem maximálně spokojená.
Dá se s nimi mluvit....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist