Petrmoto: ještě k té "problematičnosti" - bohužel v Německu platí poněkud jiné zákony než u nás a na vyřízení reklamace v záruční době mají 90 dnů kdežto u nás je 30 dnů. Pokud tedy pošleme třeba v německu zakoupenou GPS na opravu, tak je potřeba počítat s několika dny na dopravu, pak to jde do servisu dovozce, oni na to mají 3x delší dobu plus dopravy zpátky. Je to naprosto nepoužitelné a několikrát jsme na tom vyhořeli. Takže u věcí, kde víme že tuzemský dovozce servis v cizině zakoupených věcí nedělá, nemá smysl je vozit. Smluvně to jde ošetřit jen při prodeji jiné firmě ale ne spotřebitelům. Když si to někdo koupí venku a má na to doklad vystavený venku, bere to riziko na sebe ale když my vystavíme na tu věc doklad u nás, musíme garantovat záruční podmínky podle ČR a nemáme je podložené od dodavatele, je to riziko které za ty problémy nestojí. Psal jsem že právě kvůli servisu jsme začali dělat jinou značku a kvůli servisu děláme třeba i navigace od českého dovozce i když z německa bysme je měli levnější...