globalmoto_duben_nolan





Téma: Bluetooth interkom
 
14.10.2008 v 10:52
Cau, ma ho niekto? Ak hej, aky? Resp.mate nejake tipy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

27.2.2010 v 19:07 | Nahoru | #301
Skalda> zkoušel jsem ho někde najít, ale bez úspěchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

27.2.2010 v 19:29 | Nahoru | #302
Mat> mam v planu kouknout na BT interkomy na vystave, ale dost mozna zkusim jeden z techhle levnejch... kdybys ten manual nekde nasel, tak to sem napis pls

(reakce na) Bluetooth interkom

28.2.2010 v 10:23 | Nahoru | #303
Skalda> jasně, taky se chystám na to kouknout na výstavě

1 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom

13.3.2010 v 18:01 | Nahoru | #304
Takže dnes som Cardo Scala Rider G4 namontoval na prilbu Schuberth C2. "Trápil" som sa asi 4 hodiny. Samozrejme že sa to dá aj oveľa rýchlejšie, no pohral som sa s tým. Predtým som mal len kábel z GPS a sluchátka ma po 6-8 hodinách začali tlačiť na uši a to je celkom dobrá bolesť. Tak som porovnával hrúbku sluchátiek a okrem toho že som dobre vyčistil miesto pre uloženie nebolo treba robiť žiadne úpravy. Je tam presne výlisok na ne, v montážnej sade je suchý zips a aj tak sú tie na G4 tenšie ako som mal predtým. Treba len dobre uložiť kábel a celé to zložiť. Na funkcie sa ma ešte nepýtajte, kombináciou držania tlačítok sa nastavujú párovania, ovládania, .... Zvuk to má super, treba dobre umiestniť repro aby mali basy /ideál je priamo do ušného otvoru, no sluchátka KOSS to nebudú nikdy/. Čaká ma ešte jedna prilba Schuberth /ľadvinkina/, no pred montážou si chce ešte vyrajbať vnútro /to som spravil aj aj, keď je rozobraná je to brnkačka/. Keď bude aj druhá prilba hotová, potom sa začnem učiť ovládanie. Tlačítka sa ľahko dajú nahmatať aj v rukaviciach, tých päť tlačítok nie je problém si zapamätať. Poveli či už zvukové alebo akustické sa prenášajú do sluchátiek /buď pípnutie alebo hlasový oznam/. MIO 710+ mi cez BT nefunguje /zvuk hlasových povelov z GPS, telefon áno/, dá sa však pripojiť kábel a pohoda. No Navigon 8410 cez BT je funkčný úplne v pohode. Pri spárovaní telefonu SE C905 s G4 sa mi podarilo nadiaľku spustiť cez BT MP3 v telefone. To je zatiaľ všetko. Ak budem vedieť viac dám vedieť.



Naposledy editováno 13.03.2010 18:29:09

Bluetooth interkom

13.3.2010 v 18:10 | Nahoru | #305
Ešte foto.

[URL=

Naposledy editováno 13.03.2010 18:26:23

Bluetooth interkom

15.3.2010 v 14:25 | Nahoru | #306
Náš kolega, který byl ve čtvrtek na výstavě, testoval G4 v Africe a podle jeho slov, je to "zajímavé zařízení" ale velmi nepraktické provedení. Prý měl problémy s umístěním na enduro přilbě, vadila mu anténka a ve finále poškodili na jednom přístroji husí krk od mikrofonu, který u Cardo tradičně nejde dát dovnitř pod polstry a vede venkem. Výdrž baterky prý v pohodě ale v praxi používali jen komunikaci 1+1, protože přepínání bylo nad jejich síly a nikdy si nikdo nepamatoval, kdo je kdo a kam a jak se přepnout. Nevím přesně co tím myslel, protože jsem G4 zkoušel jen připojenou k navigaci a tenkrát jsme neměli víc sad na vyzkoušení. Navíc to byl prototyp, který mimochodem s podzimním firmware Zumo 660 odmítal navázat spojení po vypnutí navigace a musel se neustále vypínat a zapínat. Dost lidí se mě na výstavě ptalo, jestli s tím mám zkušenosti a nechce se mi jen kvůli tomu vyzkoušení s nejnovějším FW G4 kupovat...

Číňani maji hotový řešení, které bude umět komunikaci 1+5, to znamená přepínanou komunikaci mezi až šesti lidmi ale podle mě to je pitomost, protože si člověk musí pamatovat, že Franta je 1, Jirka 2, Petr 3 atd a musí se mačkat příslušný počet pípnutí aby se pokusil spojit s tím číslem. Nevidím to moc prakticky. Nikdo neumí to, aby se bavili všichni společně bez přepínání současně - to bude umět až ten Tribe ale tam to bude half duplex - jeden mluví, ostatní poslouchají, další mluví, ostatní poslouchají atd ale počet je neomezený a vzdálenost 2.5km bude stačit. A hlavně (na to se těším víc než na absolutní vzdálenost na přímou viditelnost), PMR pásmo se líp šíří "za roh", takže nebude problém s komunikací v případě, když člověk předjede kamion na hranici dosahu, kde všechny BT komunikátory vypadnou, totéž při zajetí do zatáčky za skálu apod. Teď se řeší, jestli Cellular Line dá na trh levnější verzi nebo dražší. Ta dražší by měla být univerzální s možností připojení k jakémukoliv BT headsetu a měla by mít kanály a volitelné subkanály s favoritními atd. Ta levnější by prý byla o asi tisícovku levnější (tedy kolem 3000Kč) ale neměla by některé komfortní funkce. Rozhodují se, co to bude na základě reakcí z jarních veletrhů..
Každopádně - u nás máme teď F4 v plus sadě kde jsou oba typy headsetů - jeden univerzál (do vyklápěčky nebo otevřené) a jeden do enduro nebo integrální. Plus standardně vše pro montáž, tělíčko a 220V nabíječka s dvojitou koncovkou na nabíjení 2 tělíček současně. Tohle 2x (tedy pro dvojici ale nyní se 4 headsety) vyjde na 7500 s DPH, což je cena, za kterou třeba Schuberth prodává jednu sadu do přilby (navíc technologicky to je pár let starší Cardo první generace), podobnou cenu má i Nolan a další. Dvojsada G4 prý vyjde na necelých 12 tisíc a tuším někdo říkal, že na výstavě byla za 10500 ale i to je pořád o třetinu víc než Interphone. Pravda, nemá FM rádio ale to je to poslední, co bych chtěl v helmě řešit. Mám FM rádio v headsetu k telefonu a nikdy mě ještě nenapadlo, že bych to zkoušel naladit. Spíš je důležitý, aby to na helmě netrčelo, nevadilo to a nerozbíjelo se. Uchycení první generace Cardo byla tragédie a jak jsem viděl G4, je to v principu to samé, jen o hodně větší. Už tak si majitelé drahých přileb stěžují, že jsou ty komunikátory hnusný, takhle to je podle mě šílně velký.

Bluetooth interkom

15.3.2010 v 14:45 | Nahoru | #307
Já se jen zeptám, jelikož se zde objevují lidé kteří o BT komunikaci něco vědí, já jsem pouhý uživatel.
Používáme Scalu Q2, jezdili jsme ve 3 a já byl master a mohl jsem se přepínat mezi dvě dalšíma moto, a při jedné cestě se mě nějak povedlo že jsem slyšel oba moje kolegy najednou, ale již si nepamatuju zda mě slyšely oba dva, jeden určitě protože jsem s ním mluvil a druhej nám do toho kecal, stalo se to jen jednou jedinkrát po stisku tlačítka pro přepnutí uživatelů. Myslím jak se tady psalo, že by to vlastně neměli při BT komunikaci jít, že mohou být spojeni jen 2 účastníci. Máte nějaké vysvětlení? Dík.

Bluetooth interkom

15.3.2010 v 15:11 | Nahoru | #308
Fugo: tohle se nám povedlo i s tím čínským krámem několikrát. Problém je, že to je spíš nějaká chyba, protože se neslyší všichni, resp. dva slyší tři ale ten třetí neslyšel nikoho. Je to mimo specifikace a ptal jsem se na to číňana a ten psal, že by chtěl vědět jak to vyvolat ale nepovedlo se nám to nasimulovat. Každopádně to takhle fungovat nemá.

Bluetooth interkom

15.3.2010 v 15:38 | Nahoru | #309
Jinak mě na výstavě docela pobavil ten rok starý čínský komunikátor v krásným barevným blistru "novinka StarCom".. Je pěkně vidět, jak to funguje. V číně něco vyrobí v poštu asi tak 100 vagonů a když se někdo chytí, okamžitě potisknou logem příslušné firmy a je to "letošní novinka" :)
Pochopitelně že pak firmy, které opravdu dělají vlastní vývoj a posouvají technologii dál (což je jak Cardo, tak Interphone), mají oproti ostatním nevýhodu, protože ten vývoj se z něčeho musí platit. Bohužel mnoho dalších výrobců nabízí jen to, co tady je od mnoha dalších firem a žádné technologické inovace. Z asi 12 firem na EICMA byly jen dvě, které měly něco nového v plánu - Cardo (G4 resp. 4-cestná komunikace) a Interphone (systém Tribe). Jinak NIC. Fakt nikdo se do ničeho nehnal.
Číňan nám nabídl naprosto identický model s horizontální anténkou, jaký prodává ten Starcom nebo se prodává pod názvem Gemini Hypercom (a asi tuctem dalších jmen) s šestisměrnou komunikací, což už bude ukrutný na ovládání (psal jsem o tom před chvílí). Jinak ticho. Výrobci přileb nevyvíjí svého nic a jen si od dvou výrobců nechali vyrobit OEM verze starších technologií tak, aby to bylo pěkně integrované do jejich přileb (Nolan, Schuberth...) ale výsledná cena je dvojnásobná a technologie stará. Navíc ovládání v některých případech nemůžou snad ani myslet vážně. Nejhůř na takovou spolupráci dojeli v BMW, kteří byli hodně inovativní a šli do OEM řešení s Motorolou jako úplně první a výsledkem byly tisíce reklamací a vrácených peněz za naprosto nefungující BT headsety v karbonovém Conceptu s cenou nad 20 tisíc za helmu tuším.

Takže moje priority pro výběr komunikace (trošku ovlivněné tím, že to prodáváme, takže nechci problémy s řešením reklamací apod):

- snadná montáž (pokud možno bez velkých úhlových konektorů, rozpojovací kabel mezi L+P...)¨
- okamžitá dostupnost všech komponentů bez nutnosti kanibalizovat nové sady (pro mnoho výrobců nepochopitelná věc - vůbec nenabízí díly a když chcete třeba náhradní lepíky nebo nějakou součástku, doporučí rozebrat novou sadu ze skladu)
- podporu dovozce systémem, kdy se nezkoumá každá reklamace měsíc a zákazník dostane okamžitě nový díl a ne že pak za 3 měsíce přijde ten starý zalepený páskou jako "opravený", když zákazník už dávno dostal nový a ten opravený je prakticky neprodejný
- vynikající vývoj firmware v závislosti na vývoji BT FW v navigacích. Pokud Garmin v některých navigacích používá flag signál pro avízo o změně stavu (který vyžaduje třeba BT headset Parrot nebo Motorola) a jiný BT headset s tím neumí pracovat a ořezává to každé první slovo, je to nepříjemné. Horší je, že výrobce vyrobí vagon přístrojů a FW není schopný opravit dříve, než se ten vagon vyprodá.. To je naprosto normální a proto děláme s firmou, která tohle nedělá

A uživatelsky:
- snadné použití (používání F4 je tak snadné, jak to jen může být - párování zjednudušené na maximum apod)
- systém priorit v headsetu (co má vyšší prioritu - hlasový hovor po interkomu, telefonát nebo zvuk z připojeného zařízení?)
- avíza o aktivitě na interkomu i během využívání např. pro poslech hudby
- instalace do všech typů přileb
dostupnost nabíječek na 12V a velká výdrž baterky
- totální vodo a zejména prachotěsnost (kupodivu pro některé firmy problém)
- kvalita zvuku i při vyšších rychlostech a hlučné motorce (v tom se headsety liší kvalitou DSP zásadně. Některé přístroje jsou téměř nesrozumitelné)

Bluetooth interkom

15.3.2010 v 22:37 | Nahoru | #310
Našiel som odkaz aj na iný spôsob montáže. S tým pevným mikrofonom ("husím" krkom) na niektoré prilby by mohol byť problém.

Naposledy editováno 17.03.2010 14:39:47

Bluetooth interkom

15.3.2010 v 22:45 | Nahoru | #311


[img]

Bluetooth interkom

17.3.2010 v 14:29 | Nahoru | #312

Bluetooth interkom

19.3.2010 v 09:32 | Nahoru | #313
Barko, dufam, ze tu G4 teraz cez vikend vyskusas. Mohlo by byt pekne. A ja sa uz neviem dockat prvej recenzie na tuto novinku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

26.3.2010 v 07:03 | Nahoru | #314
Dan-RECALL>
Ahoj, blíží se konec března. Máš už informaci kdy konečně bude TRIBE na trhu. Zajímá mě cena ,porovnání s G4. Tak jak to bylo prezentováno bude se TRIBE prodávat jen jako PMR plus dokoupit HF ? Díky za info
Jarda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

26.3.2010 v 11:49 | Nahoru | #315
JARDAJBC> Díky za připomenutí. Nejdříve k té technické stránce. Myslím si, že G4 a Interphone F4 + Tribe mohou mít každý trochu jiného cílového zákazníka. Co se týče G4, nejsem kompetentní popisovat jak produkt přesně funguje, protože to přesně nevím. Prosím dejte někdo vědět jak přesně funguje přepínání účastníků a jestli může mluvit každý s každým, případně jestli funguje konferenční hovor = jeden mluví všichni slyší a maximální počet účastníků konferenčního hovoru.
Já jsem zde od Interphone. Tribe je v podstatě jen příslušenství k Interphone F4, F3 a starému interphone pro skupinovou komunikaci a je třeba mít pro skupinovou komunikaci ke každé helmě jeden Tribe. Komunikace probíhá přes headset do Tribe a Tribe to vysílá všem do vzdálenosti až 2,5 km. Jeden mluví, všichni ostatní poslouchají což je "skupinová komunikace". Takže:
1. U Tribe nemusím předem vědět, jestli mi bude stačit nějaký omezený počet účastníků, protože je neomezený.
2. Komunikace ve skupině by podle mne měla být konferenční, tzn. při počtu 10 motorek (se spolujezdci je to 20 účastníků) první řekně pozor traktor, nebo stavíme se na čurání a všichni to slyší, ne že ten to řekne tomu, a ten zase jinému a než se všichni popřepínají - trefí ten traktor, případně minou odpočívadlo. Aby nedocházelo k rušení, je tam technologie, která když jeden mluví ostatním zamkne vysílačky, aby nebyla komunikace rušena. Když domluví, je konec komunikace oznámen pípnutím, aby bylo jasné, že může mluvit další. Nedovedu si představit skupinovou komunikaci 20 lidí jiným způsobem. Pokud chci použít Tribe mimo skupinu, přehodíme si kanály a můžeme mluvit sami.

Logika CellularLine je, že si nemusím kupovat ani nejvyšší model a mohu ušetřit nějaké peníze. Celý rok jezdím se spolujezdcem, občas ve skupině. Koupím si tedy F3, který je za 4890 pro 2 přilby tzn. do jedné přilby za 2445. Je ideální pro komunikaci řidič-spolujezdec a pokud bych potřeboval skupinovou komunikaci, dokoupím Tribe. Nebo celý rok budu jezdit s F4 na který si připojím spolujezdce, nebo jiného majitele Interphone mezi 2 motorkami (majitelů Interphone je už hodně přes 4 tis.), na skupinu opět použiju Tribe, pokud bude třeba. Výhodou je taky dosah Tribe - 2,5 km přičemž je třeba vzít v úvahu, že PMR je analog, ne digitál, takže bude méně citlivý na překážky. U digitálního spojení je potřeba mít téměř plný signál aby fungovalo, u analogu ne, přenese to v horší kvalitě, ale přenese. Dále pak ovládání. Výhodou Interphone je jednoduchost. Vše se snadno ovládá 3 tlačítky (jednotlivě samozřejmě), nebo hlasem, což přispívá k bezpečnosti.

K dostupnosti: Týden před Motosalonem jsme místo vzorku Tribe dostali podivnou informaci o tom, že není jasné jestli Tribe bude. Dost mne to vyděsilo. Nakonec z toho vyšlo, že se prý paralelně připravoval ekvivalent, který je prý nyní kvalitativně srovnatelný, na stejném principu, ale levnější a že se rozhoduje který z produktů bude nasazen. 2x týdně se pokouším získat více informací. Jakmile budou dám Vám vědět. Jediné co vím, je že tuto sezónu to stále plánují dát na trh, ale termín prodeje byl posunut na přelom května a června. Omlouvám se všem, kteří na produkt čekají... ale věřím, že pokud by se produkt nakonec prodával např. za 2500 Kč je to velmi dobrá zpráva pro každého. Například F3 + Tribe pod 5000 Kč pro jednoho účastníka by byla geniální cena za skupinovou, neomezenou, bezdrátovou komunikaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

26.3.2010 v 20:05 | Nahoru | #316
Dan-RECALL>
Díky, příspěvek OK, nezávidím ti jako prodejci ten stále se odkládající termín dodávek.
Jak budeš mít první kusy ozvi se. Potřebujeme to vyřešit do 15.6.2010
Podobné řešení nabízí Midland 445 BT plus Scala Rider Q2. Mají výhodu že už to prodávají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

26.3.2010 v 20:09 | Nahoru | #317

JARDAJBC>Dan-RECALL>
...
Podobné řešení nabízí Midland 445 BT plus Scala Rider Q2. Mají výhodu že už to prodávají.


nebo Midland 445 BT + Midland BT2 (imho o fous lepsi headset nez Q2)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

27.3.2010 v 11:32 | Nahoru | #318

Skalda>nebo Midland 445 BT + Midland BT2 (imho o fous lepsi headset nez Q2)



Máš odzkoušenou tuhle kombinaci na motorce? Popiš to. Klidně se přijedu i mrknot. Díky Jarda
Midland je OEM Scala Rider takže by to mělo být stejný.

Naposledy editováno 27.03.2010 11:48:35

(reakce na) Bluetooth interkom

27.3.2010 v 14:00 | Nahoru | #319
JARDAJBC> Jestli máte nějaké zkušenosti ohledně tohoto řešení s vysílačkou Midland, prosím o více informací. Aktivuje se intercom jen přes tlačítko, nebo se dá i hlasově? Lze kombinovat interkom s telefonem, přehráváním stereo muziky, telefonem a posílání hlasových pokynů z navigace? Jak fungují priority (má přednost telefon před vysílačkou, jak je to pak s ostatními funkcemi...)? Dá se to rozumně skloubit se Zumo 660? Jaká je kvalita zvuku? Je to odzkoušené ve větších skupinách? Osvědčil se systém? To zařízení je dost velké, do kapsy to asi nebude, kam se obvykle dává? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

27.3.2010 v 14:49 | Nahoru | #320
JARDAJBC> OEM Scaly (v 1. generaci) je Midland BT1; BT2 je trochu odlisny od Q2 (ackoliv to skoro urcite bude jeji branch)... rozdily jsem tady uz nekdy popisoval (BT2 umi A2DP napr., ma mikrofon vedeny ze sluchatka (ne z tela jako Q2), ma externi audio vstup). Odzkouseno to nemam (mel jsem v planu koupit BT2, ale nakonec to vypada nejspis na nakup levneho cinskeho BT interkomu - teste se na recenzi), ale pokud funguje tebou popisovana kombinace (on by ani nemel byt duvod, proc by to s tou BT PMR vysilackou neslo), zafunguje i v kombinaci s HS od Midlandu (tim spis, kdyz jsou to od stejneho vyrobce produkty pro stejne aplikace)

EDIT: a taky se pripojuji k otazkam, ktere polozil Dan-RECALL

Naposledy editováno 27.03.2010 14:53:01

2 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom

28.3.2010 v 16:10 | Nahoru | #321
Chci si koupit BT do helmy a zatim jsem vsude slysel jen samou chvalu na Interphone F4,co jsem si zatim precetl,tak je to to co potrebuju.Spis bych chtel jen ujistit od nekoho kdo s tim ma zkusenosti,ze to bude fungovat soucasne>prijimat hovory z telefonu pres A2DP,poslouchat povely navigace z pda pres A2DP,poslouchat hudbu bud z telefonu nebo z pda.Komunikaci se spolujezdcempovazuji za samozrejmost.Pripadne jake jine reseni by jste doporucili vy abych mohl vyuzivat vsechno tohle soucasne.Mozna to nekomu prijde jako prehnany pozadavek,ale motorky me zivi a jezdim na nich kazdy den a s kabelama jsou jenom problemy a hrozna otrava.Diky za rady.

(reakce na) Bluetooth interkom

28.3.2010 v 17:07 | Nahoru | #322
Barko>
Čau napiš co G4, dlouho si se odmlčel, čekám na zkušenosti.Díky Jarda

Bluetooth interkom

28.3.2010 v 18:12 | Nahoru | #323
Aj na slovenkých stánkach sa vedie o G4 diskusia. Nájdete tam aj moje skromné poznatky. Vozil som sa aj včera a doteraz som G4 nenabíjal . Včera mi hrala prilba asi + 2 1/2 hod. k tomu čo uvádzam na SK stránkach (MP3) a baterka stále drží , čiže takých 10 hodín baterka určite vydrží. Treba troška dávať bacha pri zatváraní prilby, inak žiadne negatívum. Práve naopak. Rádio má trocha slabší príjem, po 50 km od Bratislavy začína "šuchotať", no to som bol už skoro pri maďarských hraniciach a druhý krát v dolinách Malých Karpát. Vyššia rada telefonov sa dá pri prehrávaní MP3 ovládať priamo z G4 (zapínanie, preskakovanie na iné skladby). Skúšal som počuteľnosť aj pri 210 km/h a paráda, sama sa pridá hlasitosť. Ja osobne som spokojný! Vozenie teraz nabralo iný rozmer, nemusím počúvať celý deň vetenú meluzínu okolo prilby. Ľadvinka mi povedala že v živote sme sa toľko nerozprávali ako keď sme sa vozili . Ešte dobre že ju možem zrušiť .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

28.3.2010 v 20:10 | Nahoru | #324
Skalda> Pošli mi nějakou adresu na čínský bluetooth ať si doplním vzdělání. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

28.3.2010 v 20:41 | Nahoru | #325
JARDAJBC> prisel s tim Mat o par stranek drive (vc. linku na ebay - kdyztak hledej "interphone motorcycle"). Jeden z nich prodava gooddeals18 pod nazvem shark shkmbt88i, od toho jsem sehnal i manual a mozna se dockate i recenze

EDIT: aktualizace odkazu

Naposledy editováno 03.04.2010 22:50:30

(reakce na) Bluetooth interkom

28.3.2010 v 21:00 | Nahoru | #326
cafe racer> F4 tě určitě nezklame. Mluvím z vlastní zkušenosti i zkušeností nejen našich zákazníků

2 reakcí na tento příspěvek Bluetooth interkom

28.3.2010 v 21:21 | Nahoru | #327
mr.onca>takze F4 splnuje vsechny me pozadavky jak jsem popsal?Jeste me napadla jedna vec,ze mozna budu mit problem s pda,protoze pouzivam bluetooth gps a nejsem si jisty jestli muze pda komunikovat soucasne s gps modulem a intercomem.

(reakce na) Bluetooth interkom

28.3.2010 v 23:20 | Nahoru | #328
cafe racer> F4 umí vše co jsi popsal, jen nemám zkušenost jak to spolupracuje s PDA a telefonem zároveň. Umí to kombinovat 2 telefony + A2DP + intercom, na základě priorit. Nejnižší prioritu má A2DP (tzn. muzika+povely z GPS), vyšší intercom (při aktivaci přeruší předchozí), nevyšší příchozí hovor. Používal jsem to s několika telefony se Symbianem a s Windows Mobile a spolupráce mezi stereo přehráváním muziky, které bylo doplněno pokyny z navigace, přerušováno intercomem, nebo telefonním hovorem, to vše funguje na 100%. Dokonce nebyl ani problém s externím GPS modulem, ale to je otázka zařízení, moje stará 6630 s Tomtomem, a externím GPS modulem mne provedla dost velkým kusem Evropy. To PDA fakt posoudit neumím. Novější telefony s operačním systémem do stáří cca 2 let by měly být bez problémů. Sám jsem testoval Nokia N95, E71, E72, E66, E65, HTC HD2. Baterie má výdrž minimálně 8 hodin, záleží na tom co se používá. Největší spotřebu má intercom. Takže pokud budeš používat muziku a pokyny z navigace, životnost je delší než 8 hodin.
Mám ale nápad jak to zjistit, aby třeba nákup přes e-shop pro tebe nebyla zbytečná investice. Dodáváme nyní prodejcům testovací sluchátka na prodejny, aby si lidi mohli "pohrát" a vyzkoušet si, že F4 je špička. Dej vědět odkud jsi a já tě pošlu na prodejnu, kde si to můžeš vyzkoušet. Spolupráce s prodejcem má i jiné výhody, které ti např. ebay nenabídne. 2 roky záruky bez diskusí a obav, okamžité řešení v případě nějakého problému, dostupnost náhradních dílů dlouho i po ukončení prodeje zakoupeného modelu atd. To se u nás dost podceňuje, cena produktu často bývá na 1. místě, ale kvalita často umí uřetřit nejen peníze, ale i nervy. Na závěr je asi nutné uvést, že jsem prodejce, takže zaujatý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

29.3.2010 v 08:45 | Nahoru | #329
Skalda> Dík už jsem to našel i u náswww.yamaha-zizi.cz/detail/doplnky/4195 Jak je v Číně zvykem , jeden výrobce a samý OEM. Vypadá to na kopii Scala Q2 ne designovou.

Naposledy editováno 29.03.2010 08:53:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bluetooth interkom

29.3.2010 v 09:49 | Nahoru | #330
JARDAJBC> To je ta čínská věc, kterou jsme testovali už před rokem nebo rokem a půl. Nabízel jsem to tady, kdyby je někdo chtěl (jetý ale funkční) tak se jich rád zbavím. Mechanické provedení katastrofa, sluchátková sada na tenkých drátkách... ale funguje to tak, jak výrobce uvádí (A+B,A+C,C+A) ale vzdálenost 500 leda v případě že to není přes hlavu (přímo musí anténa vidět anténu).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist