globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Půlení motoru GS500
13.10.2008 v 21:42
Potřebuju vyměnit horní díl motoru, za jiný a to znamená půlit. Jinej díl mám a nejsem si jistej že to stačí jenom vyšroubovat a přehodit, když v tom běhá klikovka. Nemáte s tim někdo zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek Půlení motoru GS500

13.10.2008 v 21:46 | Nahoru | #1
co si s tím proboha dělal že to potřebuješ vyměnit?!

(reakce na) Půlení motoru GS500

13.10.2008 v 21:59 | Nahoru | #2
jerzy500> s motorem jsem nedělal nic, jenom mám motorku se zadřenou klikou a druhej motor, kterej je novější a bohužel má jiný označení, tak bych potřeboval ten typ co mám v papírech a to je na horním víku. Šrouby to má stejný co jsem koukal a všichni mi zatim tvrdili že i ty motory jsou stejný, jenom ten novější má ve válci vývody na olejovej chladič. Proto asi jiný číslo.

1 reakcí na tento příspěvek Půlení motoru GS500

13.10.2008 v 22:14 | Nahoru | #3
Tyjo co blbnes,nemuzes davat do kupy dva druhy motoru,nerikam,ze to nejde,to ano,ale ta klikovka je uz zajeta na salkach a nemuzes ji dat jiny.Nebyl by moudrejsi prerazit cislo motoru a dat tam ten pojizdnej???Jestly to prehodis tak je to loterie.A ver,ze vim o cem mluvim.

(reakce na) Půlení motoru GS500

13.10.2008 v 22:30 | Nahoru | #4
StiefTomas> To je taky jedna z variant, ale radši bych to měl nepřezažený. Právě toho co si psal se trochu bojim, tak to zkoušim zjistit dřív než to budu otvírat. Gs je pro přítelkyni tak bych nerad aby se jí to někde vymstilo.

2 reakcí na tento příspěvek Půlení motoru GS500

13.10.2008 v 22:30 | Nahoru | #5
U suzuki sem řešil to samý. Odešel mi motor na TL, rok 97 - Typ P502. Koupil sem motor z roku 98, a to už je typ P503. (ty čísla ber orientačně, nemám ted u sebe techničák, tak to nevim přesně). stačí napsat do Suzuki, poslat jim tam kopii velkýho techničáku a kupní smlouvu (klidně i fiktivní) na ten druhej motor. Za 600 kč ti pošlou vyjádření, se kterym pudeš na odbor dopravy, kde ti za 50 kč napíšou změnu typu motoru.
Jinak kartery se měněj oba dva, sou k sobě svrtávaný.

(reakce na) Půlení motoru GS500

13.10.2008 v 22:38 | Nahoru | #6
Kuba350> Jestli by to prošlo takhle, tak by to bylo nejlepší. V suzuki se stavim a zjistim si to blíž. Díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půlení motoru GS500

13.10.2008 v 23:00 | Nahoru | #7

Kuba350>U suzuki sem řešil to samý. Odešel mi motor na TL, rok 97 - Typ P502. Koupil sem motor z roku 98, a to už je typ P503. (ty čísla ber orientačně, nemám ted u sebe techničák, tak to nevim přesně). stačí napsat do Suzuki, poslat jim tam kopii velkýho techničáku a kupní smlouvu (klidně i fiktivní) na ten druhej motor. Za 600 kč ti pošlou vyjádření, se kterym pudeš na odbor dopravy, kde ti za 50 kč napíšou změnu typu motoru.
Jinak kartery se měněj oba dva, sou k sobě svrtávaný.


cau do ktery suzi si to daval? ja resim to same volal jsem primo do prahy a tam prej ze to nejde (v tp N706 a v moto mam N705) a snazil se mi namluvit ze muj motor je podle typu vodnik atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půlení motoru GS500

13.10.2008 v 23:11 | Nahoru | #8
DRN> Jednalo se o TL 1000 S. Motory sou napohled identický. ale sou ěnjaké měnší změny uvnitř, proto i jiné číslo typu. Když máš ty motory stejný - oba například stříkačky, vodníci, tak by to snad měli povolit.. Ale zase do kdybys do GS narouboval nějaký GSXR tak ybch se nedivil, že to nechtěj povolit

2 reakcí na tento příspěvek Půlení motoru GS500

14.10.2008 v 00:09 | Nahoru | #9
Nech si zrušit číslo motoru z velkýho techničáku. Motor je dnes už jen náhradní díl a nikdo nezkoumá jeho číslo ani typ (pokud to tedy není motor úplně z jinýho stroje...). Důležitý je VIN rámu. O nic jiného už při registraci nebo technické kontrole nejde. Určitě bych doma na koleně nic nepřerážel.
Já sám jsem měl ve velkým TP číslo motoru škrtnutý s razítkem STK a dál už se o to nikdy nikdo nestaral. Neznám přesně postup, jak to udělat, ale zavolej si nezávazně na nějakou STK, poradí ti.

(reakce na) Půlení motoru GS500

14.10.2008 v 07:13 | Nahoru | #10
MartinGS500> Co já vim, tak číslo motoru nikdo neřeší, ale typ musís sedět s velkym TP. Proto když se jde přihlašovat moto je potrřeba evidenční kontrola a tam se kontroluje VIN a typ motoru, pokud to nebude sedět nepřihlásej ti to.

(reakce na) Půlení motoru GS500

14.10.2008 v 08:44 | Nahoru | #11
MartinGS500> jo číslo nikoho nezajímá, ale musí ti souhlasit typ...Ten nevymažeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půlení motoru GS500

14.10.2008 v 09:11 | Nahoru | #12

Kuba350>DRN> Jednalo se o TL 1000 S. Motory sou napohled identický. ale sou ěnjaké měnší změny uvnitř, proto i jiné číslo typu. Když máš ty motory stejný - oba například stříkačky, vodníci, tak by to snad měli povolit.. Ale zase do kdybys do GS narouboval nějaký GSXR tak ybch se nedivil, že to nechtěj povolit


no oba motory jsou naprosto stejne, jenom jeden je rok 88 a druhy 93, to jen tam delal nejaky pakos, tvrdil ze je to vodnik, ptal se na jake je to moto na obe cisla ramu a ze bez toho to nejde (cislo mam jenom svoje, druhe nemam), tys to resil primo s tou prazskou suzou?

(reakce na) Půlení motoru GS500

14.10.2008 v 09:16 | Nahoru | #13
DRN> jo řešil sem to přímo přes pražskou suzuki

Půlení motoru GS500

14.10.2008 v 10:46 | Nahoru | #14
No my když jsme řešili sesypanej motor na plechovce, tak místo 1.3D se montoval 1.7D, tedy i úplně jinej typ. A legalizace doporučená na dopravce: Zajet na STK nechat udělat evidenční kontrolu, tam zjistili jinej typ a tedy že vozidlo z hlediska evidenční kontroly nevyhovuje.Následně zpět na dopravku, tam přeškrtli číslo motoru v TP, k tomu razítko a konstatování na základě evidenční kontroly ze dne 00.00.2005 zjištěn typ motoru xxxxx. Toť vše. Na STK to v pohodě prochází, a navíc povinný ručení pořád na 1300 ccm. Perlička na závěr: Ve velkém TP zapsáno typ: Fiat UNO 1.3 D, v malém 1.4 a realita 1.7D.

Ale sráč je to furt stejnej....

Naposledy editováno 14.10.2008 10:47:17

Půlení motoru GS500

14.10.2008 v 23:23 | Nahoru | #15
Jenom horní díl vyměnit nemůžeš, protože oba díly jsou, horní i spodní, opracovávany už v továrně společně. Pokud nevíš tak základní věci nech si to udělat někým, kdo to umí - ušetříš hodně peněz.

Půlení motoru GS500

10.2.2010 v 11:42 | Nahoru | #16
Nic proti nečet sem všechny příspěvký ale s prvníma sohlasim blbost. Nelze složit jeden ze dvou. Nejlepší je na dopravce udělat výmaz čísla motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 9 Dnes v 10:22 ViraxRider
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist