2. jak se to projevuje? je mozne, ze clovek ani nepozna, ze mu preskocil rozvodak?
3. kdyz je rozvodak zraly na vymenu, bude nejak hlasitejsi nebo tak neco?
4. jak casto/pri kolika km menite rozvodak? (napiste, o jakou motorku se jedna)
5. je mozne, ze rozvodak preskoci a pritom to neskodi az tolik motoru?
PS: muj fanklub prosim, aby mi sdelil, co si o mne mysli tady: http://www.motorkar...?ft=43358&fid=34
a ne v tomto tema..
uz kdyz je o jeden zub, je na chodu motoru znat ze jde mizerne, pokud vubec bezi.
kdyz je zraly na vymenu, nebo nenapina napinak, je slyset chrakateristicky kraval.
menim kdyz je vytahanej tak ze chrasti
kdyz preskoci o zub, motor jde blbe ale nic se nemusi stat, kdyz preskoci o vic motor se potka (ventily a pist) a to je zcela destruktivni jev...
Jinak u Ducati je jeden zub poměrně velký rozsah, takže by to tak rozhodilo časování, že by to bud začalo střílet do vejfuků nebo do sání, a mohl by se podpálit ventil, nebo kdyby to přeskočilo víc, tak by se potkal píst s ventilama, a jak říká assassin, to by byla úplná destrukce...
DMC.motobiker>assassin> Jo aha, takhle, to já nemůžu vědět žejo, jen co jsem viděl že má v Avataru napsáno Forza Ducati, hned mě napadlo že jde o řemen, jinak bych se na to vysr*kašlal, jinak máš pravdu, Ducati je Exot, a na to jsem taky patřičně hrdý!
Že sem vůbec něco píšeš, nemá řemen, tak se s ním nebav!!! Chudák s řetězem a prý mu přeskočil....
Přeskočení je znát, o zub a už jde špatně do otáček. Přeskočit by neměl, pokud nejzdíš s totálně vytahaným řetězem nebo vadným napínákem, ale obojí je signalizováno typickým zvukem sypajících se hřebíků Rozvoďák se často nemění, měl jsem motorky s najetýma 100 tis. (cesťáky XJ 900) se stále původním rozvoďákem. Myslím, že to každý začne řešit až když nastane problém.
Víš jak se to opravuje ? Koupí se nový řetěz za cca 1.600 Kč pro XT 600, překontroluje se napínák jestli nezadrhává, ozubená kola jsou u 99% motorek O.K., vše se složí a máš na 30-40.000 km pokoj.