globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..preskoceni rozvodaku
 
13.10.2008 v 10:30
1. za jakych okolnosti muze preskocit rozvodak? zajimaji mne osobni zkusenosti
2. jak se to projevuje? je mozne, ze clovek ani nepozna, ze mu preskocil rozvodak?
3. kdyz je rozvodak zraly na vymenu, bude nejak hlasitejsi nebo tak neco?
4. jak casto/pri kolika km menite rozvodak? (napiste, o jakou motorku se jedna)
5. je mozne, ze rozvodak preskoci a pritom to neskodi az tolik motoru?

PS: muj fanklub prosim, aby mi sdelil, co si o mne mysli tady: http://www.motorkar...?ft=43358&fid=34
a ne v tomto tema..

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 10:34 | Nahoru | #1
yeeoup: preskoci kdyz je volnej

uz kdyz je o jeden zub, je na chodu motoru znat ze jde mizerne, pokud vubec bezi.
kdyz je zraly na vymenu, nebo nenapina napinak, je slyset chrakateristicky kraval.
menim kdyz je vytahanej tak ze chrasti
kdyz preskoci o zub, motor jde blbe ale nic se nemusi stat, kdyz preskoci o vic motor se potka (ventily a pist) a to je zcela destruktivni jev...

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 10:47 | Nahoru | #2
No mám toho M600, a myslím že přeskočení rozvodáku není možné, protože u Ducati jsou ty rozvodáky obtočený kolem řemenice víc než na 200 stupnů, takže mu to prostě nedovolí, jedině že by byl už moc volnej, ale to by tak mlátilo do krytů, že by si toho asi každej všiml, já je kontroluju tak po 2000 - 3000 Km, nebo jak to výjde, ono se na tý motorce každou chvíly něco posere tak to mam rozebraný často, jinak já měl ty starý rozvodáky hodně špatný a potrhaný, ale nebyli vůbec hlučný, pořád pěkně tichý jako ty nový...
Jinak u Ducati je jeden zub poměrně velký rozsah, takže by to tak rozhodilo časování, že by to bud začalo střílet do vejfuků nebo do sání, a mohl by se podpálit ventil, nebo kdyby to přeskočilo víc, tak by se potkal píst s ventilama, a jak říká assassin, to by byla úplná destrukce...

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 10:48 | Nahoru | #3
Kamoš měl na WR 400 přeskočený rozvodák o zub a jen mu to střílelo do výfuku a nejelo jak by mělo. Možná kdyby to vytočil do mrtva tak by se to mohlo potkat. Na XT je to jednoduché. Sundej levé víko na stator a víko ventilů a mrkni jestli sedí rysky.

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 11:10 | Nahoru | #4
yeuop> Ještě jedna otázečka, máš na mysli Rozvodovej Řemen nebo Řetěz???

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 11:19 | Nahoru | #5
DMC: resi tu svoji jebku yamahu... rozvodovej remen je dost specificka zalezitost u DUC a mozna par dalsich exotu....

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 11:36 | Nahoru | #6
.

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 11:39 | Nahoru | #7
assassin> Jo aha, takhle, to já nemůžu vědět žejo, jen co jsem viděl že má v Avataru napsáno Forza Ducati, hned mě napadlo že jde o řemen, jinak bych se na to vysr*kašlal, jinak máš pravdu, Ducati je Exot, a na to jsem taky patřičně hrdý!

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 13:00 | Nahoru | #8
Rozvodak? Co to je? Kup si VFR a nembudes mit takoveto starosti

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 13:08 | Nahoru | #9

DMC.motobiker>assassin> Jo aha, takhle, to já nemůžu vědět žejo, jen co jsem viděl že má v Avataru napsáno Forza Ducati, hned mě napadlo že jde o řemen, jinak bych se na to vysr*kašlal, jinak máš pravdu, Ducati je Exot, a na to jsem taky patřičně hrdý!



Že sem vůbec něco píšeš, nemá řemen, tak se s ním nebav!!! Chudák s řetězem a prý mu přeskočil....

Přeskočení je znát, o zub a už jde špatně do otáček. Přeskočit by neměl, pokud nejzdíš s totálně vytahaným řetězem nebo vadným napínákem, ale obojí je signalizováno typickým zvukem sypajících se hřebíků Rozvoďák se často nemění, měl jsem motorky s najetýma 100 tis. (cesťáky XJ 900) se stále původním rozvoďákem. Myslím, že to každý začne řešit až když nastane problém.

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 13:19 | Nahoru | #10
nx9005: vidis a ja to mam pul napul, kus retezem a pak ozubenejma kolama:)

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 14:14 | Nahoru | #11
Před pár lety jsem měl Hondu XR 600. Jezdilo to v poho, obyčejný starší jednobuch, trochu lomozu, ale vše v normě. Jednou jedu natankovat, pak startuju pákou a po třetím šlápnutí je motor natvrdo. Říkám, to je divný, že by přeskočil rozvoďák ? Přítáhl jsem to domů, kouknul pod víko hlavy a co bys řek ? BYL TO PŘESKOČENÝ ROZVOĎÁK.
Víš jak se to opravuje ? Koupí se nový řetěz za cca 1.600 Kč pro XT 600, překontroluje se napínák jestli nezadrhává, ozubená kola jsou u 99% motorek O.K., vše se složí a máš na 30-40.000 km pokoj.

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 14:53 | Nahoru | #12
Jak už ti radili v jíné diskusi :při štelování motoru se seknul motor - sundej hlavu a celé to prohlídní...nějaké co by, kdyby je úplně na nic...prd to mu rozumíte - ty i tvůj kamarád a hrabete se v tom (no jo, každý nějak začínal )...na japonci nemá smysl šetřit, cokoliv ojebeš, to se ti dvakrát vrátí zpátky

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 14:57 | Nahoru | #13
pokud ti jde o to těsnění pod hlavou...tak ho můžeš použít ještě jednou - je to sice prasárna, no ale - stříkni ho dvakrát vypalovací barvou, přilepí se a bude držet...osobně bych to ale nedělal...

..preskoceni rozvodaku

13.10.2008 v 15:04 | Nahoru | #14
2stroke> Origo těsnění na XT stojí asi 1200. Já sem ho nechával dělat pro kámoše u známého za 200 a drží Určitě bych dal druhé a asi i šrouby na hlavu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist