rozhodl jsem se s Vámi podělit o své zkušenosti s tímto "strojem", některé zážitky jsou ještě živé...
Tudle motorku jsem si loni pořídil, protože jsem sháněl něco menšího, levného a nového (v domění, že tka bude zajištěna bezporuchovost) na občasné projížďky po okolí. A můj Simson už na to nebyl to pravé ořechové
Od počátku byly s Yuki problémy:
1)po pár kilometrech mi přestal fungovat blinkr - prodřený špatně uchycený kabel
2) po 500 km vytahaný řetěz - výměna
3) v 1500 km - utřepal se konektor od zapalování.
4) 2000 km - stržený závit v držáku stupačky
4) 3000 km - opět nefunkční blinkr a světlo - vadné objímky.
4) 3800 km - opět vytahaný řetěz a rozsypané silentbloky v zadní rozetě - výměna. Krom toho odešla 1 svíčka.
U každé takové opravy stála motorka 2-3 týdny v servise, takže je jasné, že člověk si sezónu moc neužije.
To nejlepší ale na závěr:
Dneska jsem vyrazil na výlet v domění, že to bude krásně strávený slunečný den. Po 40 km se mi při jízdě z kopce do levotočivé zatáčky najednou v cca 60-70 km rychlosti zablokovala řídítka, a po krátkém brždění jsme já i přítelkyně skončili s motorkou v potoce. Děkujeme Bohu, že jsme měli dobré oblečení, přilby a cestou že nebyl žádný strom, sloup nebo auto v protisměru.
Odnesli jsme to teda jenom pohmožděninama a odřeninama, a v promočeném oblečení jsme hodinu čekali na odtah. Motorka je ze předu a ze strany očesaná, kostra ohlá a spravovat ji asi nemá smysl.
A jak že se to mohlo stát? Když jsme za pomocí jiných motorkářů (fakt moc díky všem!) vylezli a motorku vytáhli, zjistili jsme, že na vidlici vpředu chybí zamykání řídítek!!! To se během jídy uvlonilo a zapadlo mezi kostru a vidlici tak, že motorka jela pouze jedním směrem a na tlak na řídítka vůbec nereagovala.
Doporučení pro případné zájemce - NIKDY si nekupujte NIC, na čem je závislý Váš život, a vyrábí se v ČÍNĚ!!! Maximálně tak kalkulačku nebo DVD přehrávač....
Martin.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
I přihnal se s tím krumplem od Yuki, nebo resp. nepřihnal. On ho koupil a nechal v obchodě, že si ho vyzvedne. Už za rok a půl po této koupi jsem ho až já musel jet do obchodu vyzvednout. Na těch asi 50km z obchodu do garáže nezapomenu. Pro všechny notorický honiče adrenalinu na supersportech mám tip: rvát gsx-r do zatáček při silně nelegálních rychlostech se adrenalinem ani neblíží pocitům na Yukině při 80kmh...
Ta věc při puštění sytiče blokuje zadní kolo, k jízdě potřebuje plný plyn, jinak se nehneš z místa, k tomu při tom plném plynu kolísají otáčky!!! (a ne, omezovač to fakt není ). Přední brzda tak tupá, že kdybych měl zablokované přední kolo, tak se o tom dozvím až na zemi (ale to znají např. uživatelé H-D, tam je to to samý ).
No a šla zas do garáže, po roce jsem jí konečně vytáhl, abych jí sešteloval a pokusil se jí prodat, aspoň za pár šupů. Motorka má nyní najeto cca 150km (opravdu, není to chyba ). Celou dobu jen v garáži, přikrytá. Totálně zpuchřelé silentbloky, takhle nevypadají ani na 40let staré Jawě! Palivový kohout po otočení začal neskutečně chcát, taky těsnění zcela v tahu. No a žádná možnost seřízení bohatosti volnoběžné směsy na tom primitivním karbeci, takže nevím ani jak to teď normálně seřídit. Asi rozberat karbec a natvrdo ohnout uložení plováku, abych zvýšil hladinu v karbeci... No fakt radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 250 darker = M.R.D.K.A neskutečná! nebrat!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yuki 250 Chopper Yuki Chopper 250 | Kimmi | 13 | 15.12.2010 v 20:56 čoprak |
@ Yuki Darker 250 | kawapepek | 5 | 17.5.2008 v 14:34 Fufi |