globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektrické schéma CPI Popcorn
 
12.10.2008 v 13:41
Pomůže mi někdo sehnat schéma el.zapojení na skutra? Nejde nastartovat protože nejde do válce benzín. Ke karburátoru vedou 3 dráty. Jeden jde k automatickému sitiči a další dva netuším k čemu jsou. Každopádně když zapnu zapalování tak ani na jednom nanaměřím žádné napětí.Plováková komora je plná benzínu a svíčka je suchá.Obě trysky jsou čisté. Jsem přesvědčen, že je problém někde v elektrice ale bez schématu to asi nevyřeším. Díky za případnou pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Elektrické schéma CPI Popcorn

14.10.2008 v 09:18 | Nahoru | #1
hoši hoši vy mě matete , jeden říká, že se postupně zasouvá, druhej, že se postupně vysouvá???? Ta čeština Jen by mě ještě zajímalo, jak se sytič dostane po jízdě do polohy "0mm na pravítku" Přece přijedu, zdechnu to a sytič je zavřenej protože byl motor zahřatej, přijdu až vychladne a potřebuju aby byl otvřenej? Řeším to na Peugeotovi, sytič je furt zavřenej, takže za studena problém.

(reakce na) Elektrické schéma CPI Popcorn

14.10.2008 v 10:34 | Nahoru | #2
neznamyScooterD> Principiálně je to stejný, záleží o co má kdo na mysly (já beru sytič jako blok) Mara bere sytičovej kanal a pravdu máme oba
Záleží jak je to na karbu dělaný, jestli jehla přivře "obohacovací okruh" tak pak je sytič otevřený za studena (jehla nahoře) a s teplotou se zavírá
Ty vole sem se nějak vtom zamotal

Co máš za karb? Jestli dellorto tak na ten dělaj ruční sadu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist