pepazdepa1>Tak jak jsem já pochytil rady o brždění jsou následovný: držet plnej plyn dokud si nukákneš (viz dawe02), pak to pustit položit (ne na zem) dat mírnej plyn (aby jsi tu zatáčku projižděl pod plynem, neubírat v ní jen přidávat) a od půlky kdy jsi za apexem a vidíš výjezd začít přidávat.
Možná mě Leko opraví
a kde jsou ty brzdy?
jinak já se bojim už v depu
Naposledy editováno 02.10.2008 08:36:44
Elvis.>Zajimave. Nicmene k tomuhle tematu by me zajimalo spis kde a jak brzdite. Brzdite jen kdyz jedete rovne nebo az do zatacky a kde jakou intenzitou? Kdyz sem brzdil i do zatacky, motorka se tam pracnejc pokladala a vetsinou sem mel nizkou najezdovou rychlost, pze sem to proste prebrzdil. Ted sem kvuli zvyseni najezdovy rychlosti zkusil Pustit pred zatackou brzdu a vysledek byl nasledujici: Motorka tam padla uplne sama a najezdova rychlost mnohem vyssi, takze sem byl ve finale rychlejsi. Ale sem lama s mostem za 2,03... teprv se ucim jak na to. Teoreticky by se melo brzdit rovne na max. a jak to zacnu skladat do zatacky tak uz jen mirne a od cca. pulky zatacky zas pridavat, ne? V jaky fazi a jak silne brzdite? a perete se s moto do zatacky, tak ze zaroven brzdite a sklapite nebo tu brzdu na chvili skoro povolite aby se lip klopila a zas brzdite mirne ale o neco vic nez pri tom sklapeni?
Jo, je lepší brzdit třeba i o chlup dřív, ale plynule a né tak silně a mít rychlý nájezd do zatáčky pod brzdama (přední kolo snese fakt hodně, když není sjetá pneu)..Brno je na tomhle stylu založený, jsou to takový jednotvárný stejně rychlý dlouhý oblouky..z brzd pak rovnou do lehkýho plynu, aby se pak motorka už řídila zadním kolem a ještě se mi osvědčilo sedět vzadu, než na nádrži a enormě tím zatěžovat předek (taky jsem to okoukal od jezdců na R1 - Čermáka, atd.). Ale zase, každej to může dělat trochu jinak... A třeba ve vracákách se prostě vyplatí dobrzdit to "na krev" na rovině, otočit "kolem nohy" a vypálit ven co nejdřív..než se tam zabejvat elegantně rychlým průjezdem v náklonu a pak nemít dobrej výjezd...si tedy myslím
Zde Čermoň a neuvěřitelný styl "na ucho"...krutá střelba
[URL=
Edit: jinak na brzdy je asi dobry sedet vzadu (teoreticky, pze me to dycky silou tech brzd na tu nadrz stejne posune ) ale pak se teda v zatacce posouvas na nadrz, abys pri vyjezdu nejel po zadnim? Pze kdyz sedis uplne vzadu a das na vyjezdu plnej, tak z toho musi bejt jasny wheelie
Naposledy editováno 02.10.2008 10:28:02
Na chování ve výjezdu už má zase hlavní vliv zadní tlumič...ale tohle vychytat k dokonalosti je snaha i těch nejlepších v GP, proto ta elektronika, kontrola trakce, telemetrie, co nejdokonalejší tlumiče, hromada ingenýrů...
Tobě musí stačit pocit z jízdy a nějaký rozumně zajetý čas..a snaha vnímat, co motorka pod tebou právě dělá (nebo nedělá a přitom by měla )
Slicky Bridge jsou na tohle vážně dobrý, na brzdách jsou úplně neutrální!
majkl31>Dawe02> v porovnání s pár ostatníma nejsi žádnej střelec, ale v porovnání se mnou jsi megahustostřelec . Jel jsem s tebou v jedný jízdě na volnejch po Suzuki dni a musim říct, že právě ty brzdy mě na tobě zaujaly. Vlastně kuli tobě jsem si poprvé do helmyřekl ,,sakra něco dělám špatně" . Jo a taky výjezdy mi dělaj problém, nevim jestli se za to bojim zatáhnout nebo co, ale rozhodně jsem nepatřil k nejrychlejšim. V zatáčce jsem stačil snad každýmu, ale pak mi ti rychlý buď ujeli na brzdy, nebo měli rychlejší výjezd. Ale je fakt, že jsm byl tehdy po druhý na okruhu. Teď ,,už" jsem byl 5x a z toho 4x na vodě Ale jak to řikal ten nalitej primátor co naboural 5 aut: ale snažim se ...
Hehe, ted si to procitam a docela se bavim...tak ja nekoho dokonce i inspiruju k zamysleni? To je gol
http://www.worldsbk...._EN/popup.php?id=269
pepazdepa1>Tak jak jsem já pochytil rady o brždění jsou následovný: držet plnej plyn dokud si nukákneš (viz dawe02) brzdy (viz. výše, prodce rychle kontrolovaně), pak to pustit položit (ne na zem) dat mírnej plyn (aby jsi tu zatáčku projižděl pod plynem, neubírat v ní jen přidávat) a od půlky kdy jsi za apexem a vidíš výjezd začít přidávat.
Možná mě Leko opraví
edit: zapomněl jsem na to brždění
Zdar skocim do debaty,ale hned se musim teda ohradit Pepo proti tomuhle nazoru a radam ktery si nekde slysel...vim ze jedes docela dobre,ale nerikej mi ze to delas takhle jak pises???
Ale jednou jsem taky slysel ze jezdci motoGP brzdi daleko za tecnu zatacky!!!Cili pridavani do zatacky je naprosty nesmysl.Napriklad West jede podle telemetrie jen oste brzdy a pak fullgas...nic jineho.Ale urcite nepridava jeste pred zatackou.Ja jen za sebe reknu,ze od chvile kdy jsem prestal zbesile brzdit,tak jsem zrychlil o 10s...ale nevim,mozna kdybych zese zacal brzdit a tak nejak jinak,tak bych zrychlil o dalsich 10s
Naposledy editováno 06.10.2008 15:49:04
Nenapsal jsem o tom, že máš přidávat před zatáčkou! To by byla pěkná kokotina.
Myslel jsem to tak že brzdíš v tom nejzasším bodě a pak pod plynem tu zatáčku projedeš. Nevím jestli teda full, ale rozhodně nějakej by tam měl být, kvůli vyvážení motorky. Plnej až za apexem.
Ale klidně si nechám poradit i jinou fintu