Davátor>Podle me to nejde jednoznacne rict. Kazdymu vyhovuje neco. Kazdopadne se v prevazny vecine na okruhu pouziva pouze predni brzda. Ja brzdim stylem- plnej plyn, zaklapnout plyn zmacnout brzdu ne na krev aby plynule klesly tlumice a ne trhem a pak domacknu tak aby zadni kolo se jen tak lehce dotykalo asfaltu ale ne zas aby jsi dobrzdoval po prednim , no pak v urcite chvili pomalu poustim brzdu a pri tom sklapim motorku. No a tusim ze doba mezi brzdenim a pridamnim plynu by mela byt co nejkratsi, to kvuli riziku padu a samozrejme rychlosti. No a treba na okruhu v Vys. Myte se jezdi pomalejc a tak si obcas zadkem pomuzu do lehkyho brzdnyho driftu abych moto vic natocil do zatacky. Ale to jenom tam. Treba v Brne je na to moc rychli kalup Nevim teda jestli je to rychlejsi ale bavi me to
To ti řekl kdo že se na okruhu používá pouze přední brzda?
I když u mojeho tučňáka to ani jinak nešlo, zadní brzda je permanentně prázdná...
Pokud ale pozooruju lidi například při brždění za cílovkou v mostě, většina si tam zadkem minimálně přibrzďuje...
.. už vůbec neřešim zrždění před retarderem Indoše a Sršně... to je masakr, kterej slabší povahy nemusej vydejchat
Kczer> Hele a jak to delali ty v GP když měli pernamentně ve vzduchu? Mi neříkaj že stáli i na zadní.
readymen>zaklapnu plyn lehce zmáčknu aby šla vidle trochu dolu a pak tvrdě na brzdu,pak to pouštim a jedu pak už nebrzdim
Třeba v Mostě v ďolíku jen uberu a ťuknu trochu do zadní na rovině a pak klopim na loket až na helmu..
No to s tím ďolíkem Ti teda nevěřím. Já tam mám o dost míň koní než Ty a taky mám těžší motorku i sebe . I tak řadím z vracáku pod plným 2-3-4-5 a píše mi to tam před ďolíkem nějakých 190 km/h (to je rychlost real). Když se mi to tam podaří dobře poskládat, mám na vjezdu do zatáčky cca 145 km/h (opět real). Na Tvém bajku tam tudíž musíš mít v nájezdu alespoň o 10 - 15 km/h víc a garantuju ti, že i když brnkneš o zadní, v týhle rychlosti tu zatáčku neprojedeš. Jen pro info, jdi se někdy podívat na Alpe Adrii, to jsou trochu jiní střelci, než my a jediný, kdo to tam posílá rovnou jsou sportprodakšny, které mají 40 koníků. I lidi na 125GP tam brzdí a o velkých třídách se vůbec nebavím. Třeba Meklau a Szkopek to jezdí na štoku zhruba stejně. Přilítnou tam v driftu, překývnou to v plných brzdách do driftu na druhou stranu a celou zatáčku už mocně gazujou a zadek se jim za hustokrutého gumování vlní jako had a do toho ještě řadí.
Jinak já brzdím pouze předkem. Do poslední chvíle držím full gas a pak na to prostě pořádně hrábnu a postupně do náklonu brzdu pouštím.
ubrat plyn, zatlacit vydle a domacknout,
dale nevim jak brzdi lidi s antihopem ale ja zadek
z 99,9% nepouzivam, jemne brzdeni delam motorem
a v posledni dobe jsem uz i to spise vymackaval spojku
a brzdil zejmena predkem, mam totiz takovy pocit
ze kdyz to zadni kolo roztancuje motku, tak predek
nemuze tak dobre brzdit...
PS: jsem lama s mostem za 1:58
Naposledy editováno 01.10.2008 14:56:37
Plejba jr.>readymen>zaklapnu plyn lehce zmáčknu aby šla vidle trochu dolu a pak tvrdě na brzdu,pak to pouštim a jedu pak už nebrzdim
Třeba v Mostě v ďolíku jen uberu a ťuknu trochu do zadní na rovině a pak klopim na loket až na helmu..
No to s tím ďolíkem Ti teda nevěřím. Já tam mám o dost míň koní než Ty a taky mám těžší motorku i sebe . I tak řadím z vracáku pod plným 2-3-4-5 a píše mi to tam před ďolíkem nějakých 190 km/h (to je rychlost real). Když se mi to tam podaří dobře poskládat, mám na vjezdu do zatáčky cca 145 km/h (opět real). Na Tvém bajku tam tudíž musíš mít v nájezdu alespoň o 10 - 15 km/h víc a garantuju ti, že i když brnkneš o zadní, v týhle rychlosti tu zatáčku neprojedeš. Jen pro info, jdi se někdy podívat na Alpe Adrii, to jsou trochu jiní střelci, než my a jediný, kdo to tam posílá rovnou jsou sportprodakšny, které mají 40 koníků. I lidi na 125GP tam brzdí a o velkých třídách se vůbec nebavím. Třeba Meklau a Szkopek to jezdí na štoku zhruba stejně. Přilítnou tam v driftu, překývnou to v plných brzdách do driftu na druhou stranu a celou zatáčku už mocně gazujou a zadek se jim za hustokrutého gumování vlní jako had a do toho ještě řadí.
Jinak já brzdím pouze předkem. Do poslední chvíle držím full gas a pak na to prostě pořádně hrábnu a postupně do náklonu brzdu pouštím.
To jsi mi nerozuměl, tím jsem chtěl říct, že třeba v ďolíku si pomůžu i zadní brzdou,ale v pohodě já tam jedu ze 4omezovač na 3 a pak full omezovač a dolu Matador,no já mám 125kilo,taky jsem pomalej,asi jsem tě potkal na Utahováku ne?Jak ti žuchla moto?Přeci mě nemůžeš srovnávat s Meklauem,nebo že by já se taky vlnim No v plných brzdách to asi neprojedou to nevěřím tobě
Naposledy editováno 01.10.2008 16:01:44
Já myslím, že to je individuální a za sebe musím přiznat, že bez fungující zadní brzdy bych byl v peeli!
Nějak už se to tu probíralo, kdy má smysl brzdit zadkem.. Když začínám brzdit, přimáčknu nejdřív zadek (ono to je tedy skoro současně s předkem) a motorka si jakoby "klekne", potom naplno předek a když se zadek odlehčuje, pomalu ho pouštím, případně ještě přimáčknu spojku, kdyby se chtělo nějak z.kolo rozskákat.. Mně to pomáhá v nájezdech do zatáček, motorka se víc stabilizuje a dá se i trochu "nasměrovat".. Tohle tedy hlavně po dlouhých rovinkách, kdy na to je čas, jinak třeba mezi Schwantzem a levou do kopce to nějak nestíhám se zadní brzdou..
A ještě jeden fígl umí zadní brzda, jestli to mám prozrazovat Třeba při překlápění v "esíčku", který potřebuješ udělat rychle a normálně to nějak "nejde" nebo nejsou síly...ťukneš do z.brzdy a jsi z jednoho náklonu do druhýho "okamžitě" (praktický využití po výjezdu v náklonu ze dvou pravých na "Áčku" do levý na stadion..)..
Je to slovo "do diskuze", každej to umí jinak a mě by zajímalo, jak to dělají třeba Smržáci, Čermoň, Čihák, Vostárek no a všichni rychlí ...no ale vydoluj to z nich..
Strategii mam takovouto: plny gas dokud uz se fakt nebojim, pak rychle na brzdy co to de. Kdyz nekdo rychly jede predemnou, je to snazsi, sleduju jeho a vzdy brzdim a metr dal nez on, to je pak pohodova jizda
assassin>majkl: jeden mam hotovej, ale uz sem ho slibil pred tebou jaskovi, dva dalsi (1pro tebe) mam rozdelany. v sobotu se mi zabil kolega, takze nebyla nalada na to abych to dal do kupy. pocitam s tebou a ozvu se ti, jestli na to nejak extra nespechas, to bych ti dyztak nechal svuj...
hele v pohodě, jen jsem se zeptal, že jsem tě tu zahlídl. Chápu že máš teď uplně jiný problémy, tak ať se z toho vyhrabeš Jinak díky, že mě vedeš v patrnosti
pepazdepa1>kaCZer> Už to tu někde psal že rád používá zadní brzdu. Prý má rád smyky. Ale za to ho myslím peskoval jeho trener Lečo
Pozor,nejsem trenér,ale jenom "radil" a "rozumbrada"!
To mi jde dobře!Víš,co mám doma obrázkových časopisů!
A o těch "brzdách"!
Tak ona v tom byla trochu nadsázka,protože se to řešilo u času v Brně kolem 2.40!což mi přišlo trochu mimo!
A myslím si ,že je to o "stylu" a hlavně v závislosti na rychlosti!Ale určitě "zadní" za určitých podmínek a u určitého stylu jízdy a rychlosti smysl a užitek má!
stepos>Tak Majkle až si na tu svou krásnou K1 dáš bílá kola tak se naučíš skoro nebrzdit jako já protože kdo to má skara každej den čistit
Štěpo a já si pořád řikal jak stihneš na okruhu sledovat tolik věcí okolo (co zrovna svačí traťák, kde vykvetla nová pampeliška, jakej kvalt má zrovna zařazeno ten co tě předjíždí, která divačka je na céčku nejhezčí), když jedeš zrovna ,,pilu" a ono to je tim, že si nechceš umazat ty svoje bílý kola
Možná mě Leko opraví
edit: zapomněl jsem na to brždění
Naposledy editováno 02.10.2008 09:43:55