globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Negativní zkušenost - auto horák - přezouvání pneu

1.10.2008 v 11:09
Shanel jsem kde mi prezuji zadni gumu (mel jsem novou vlastni) rovnou na masine (tj. vcetne demontaze zadniho kola). Nejblizsi pneuservis co jsem nasel byl AUTO HORÁK (Hradecká 30). Po telefonickem ujisteni, ze neni problem prijet s celou motorkou a ze mi to i vyvazi jsem se k nim objednal (vzali me jeste ten den), ocekavat muzu cenu do 500,-.
Prijel jsem tam, najel na stani "4", zeptal se jestli potrebuji ode me asistenci, po ujisteni ze ne, ze mu kdyztak pomuze kolega jsem sel do "cekarny".
Na motorku jsem celou dobu nemel vyhled, zvedli mi do vyhledu nejaky auto co opravovali na jinym stani. Vymena pneu trvala cca 45minut (to bylo OK - na to me upozornili uz do telefonu). Pak jsem sel zaplatit, prekvapilo me prijemnych 200,-
Vzal jsem starou pneu, nesu do auta a jen tak letmym pohledem zaznamenam neco na krytu sedadla spolujezdce (naka modra smouha), hodim pneu do auta a vracim se pro motorku.
No a opravdu - na krytu sedadla spolujezdce skrabanec od neceho modryho, tak na to koukam a ptam se toho servisaka co to je, ze to tam predtim nebylo. Servisak ze pry o nicem nevi, ze to neudelali, ze ani nemeli jak. Pritelkyne, ktera tam byla se mnou si vsimla, ze totoznou barvu ma zvedak na auta (na prace na aute zespod). Na to reagovali ze to je na auta ze ani nevi jak by to tim mohli odrit. Po kratkem dohadovani a zvazeni zda volat policii jsem odjel s neporizenou (spechal jsem mel jsem uz neco domluvenyho dal).
Cestou jsem se jeste stavil na benzince ze si zkontroluju tlak (nejak se me nezeptali na kolik to chci a ja jim to popravde taky zapomel rict). Tam me cekalo dalsi prekvapeni, panove dokazali ztrati moji krytku ventilku a misto me tam dali nejakou kovovou hruzu.

Takze abych to shrnul: do tohoto pneuservisu / servisu bych nedal nic (auto, moto..). Kdyby panove priznali, ze to odreli, tak to vemu, domluvime se treba na kompenzaci ze to bude zadarmo (prezuti) a ja si ten lak necham udelat spolecne s bokem co mam varenej. Takto je to pro me neseriozni servis, na ktery upozornuju "rychle odsud pryc".

Fota dodam pozdeji.

Naposledy editováno 01.10.2008 15:00:33

1.10.2008 v 11:28 | Nahoru | #1
ja jim daval obe kola odmontovany, vlastni gumy, ventilky bez mych cepicek (ty paradni se proste ztraci, tak jsem se uz poucil a neverim nikomu). Travlo to dyl, ale to jsem vedel dopredu a nespechal jsem tak OK.
Za prezuti obou kol jsem platil kolem tri set - nepamatuji si presne. Na tlak se me neptali, ale pri prebirani jsem se zeptal a nechal si ho bez reci upravit. A na ventilky jsem dostal jejich cepicky - predpokladam ze ventilky se meni vzdy. Delali mi tam i altik na auto (v porovnani se znackovym servisem za pakatel) a prezouvali kola na aute. O nejake prehnane ucte k zakaznikovi se hovorit neda, ale udelali co jsem chtel, kdy jsem chtel a za kolik jsem byl ochotnej zaplatit.

ScootyZX12R> zkus napsat maila majitelovi s fotkama, zamestnanci si malokdy dovoli nabidnout nejake kompenzace

1.10.2008 v 11:32 | Nahoru | #2
Jo s těma servisama je to na posrání asi všude. Mohu doporučit Unionpneu www.unionpneu.cz/ vedle Křenové, domluvíš se, máš to na počkání a seš ještě u moto, vybavení mají i dynamickou vyvažovačku. Navíc ten servisák je pečlivej. Jezdím už jen tam roky a spokojenost.

1.10.2008 v 11:37 | Nahoru | #3
Já jezdím klasicky do Kohoutek, je to tam sice takové garážové, borci svérázní ale jsem na ně takhle zvyklej. spokojenost.

1.10.2008 v 11:37 | Nahoru | #4
Možná to sem nepatří jedná se o auto, ale přímo s tímto servisem AUTO-HORÁK na stejné ulici Hradecká 30, jsem měl v létě taky problém. Jel jsem na výměnu brzdových destiček, výměna proběhla v pořádku, ale s tím že na skladě zrovna nemají nějaké těsnění či co, že bez něho mi to začne zase pískat, ale zítra dostanou a že mi zavolají, po týdnu čekání sem se rozhodl zavolat já, to by bylo ještě v pohodě, říkam zapoměli, zavolám, zavolal jsem, nikdo v celým servisu absolutně netušil o čem to mluvím, a dokonce že nikdo z jejich zaměstnanců mi nic takového neslíbil, ale z těžkou podotýkám absolutní neoochotou mi řekli že mi tento díl zajistí, já na to že ale co nejdřive nerad bych musel menit desticky znovu.... už sem byl rozhodlej že tak nikdy v životě nepujdu, ale že si jeste to tesneni tam necham vymenit, je 1.10. 2008 a z Auto Horák se vůbec nikdo neozval, destičky odešli a já si našel jinej servis kde mi všecko udělali. takže závěr? Souhlasím se ScootyZX12R a do auto horák už v životě nevkročím!

1.10.2008 v 12:26 | Nahoru | #5
Si gumy přezouvám doma sám,je to sice pracnější,ale stačí montérpáky,dřevorubecký klín a větší kladivo...mám nařezané z plastu krytky,abych nepodřel ráfek a dělám to tak už roky...nemusím se vztekat a když si něco pok...tak můžu být nas.... jen na sebe...

1.10.2008 v 13:35 | Nahoru | #6
lopata75> Muzes mi prosim napsat konkretne jak to delas a z ceho mas ty plastove krytky? Uz jsem se po tom parkrat pidil jak na to protoze se mi parkrat stalo ze jsem treba v nedeli potreboval prezout. Proste pro strycka prihodu

1.10.2008 v 13:50 | Nahoru | #7
V Holubicích za přezutí vlastní gumy vlastní účtují 450 Kč .....

1.10.2008 v 14:50 | Nahoru | #8
Pravě i proto to dělam. Před posledni projiždkou jsem taky narychlo přezoval předni gumu.No základ je ten klín. Je z tvrdého plastu a koupíš v dřevorubeckych potřebách...To je nejdůležitější pro odražení gumy od ráfku,dokud jsem ho neměl,byl to problem...no a pak jen nasadis mezi rafek a gumu a daváš rány dokola až tu gumu odrazíš,potom druhou stranu...ostatní postup je třeba jak když jsi přezoval kolo. Pod ty montérpáky dávám podložky z plastu,nastříhaný ze starého podběhu auta z vrakáče,chce to jích mít hodně,časem se rozštípou...

1.10.2008 v 18:45 | Nahoru | #9

libor67>V Holubicích za přezutí vlastní gumy vlastní účtují 450 Kč .....

Tak to jsou sikovni...Vysokohorska prirazka )

2.10.2008 v 09:49 | Nahoru | #10
lopata75> Jo tak. A zadny problem s ohnutim rafku nebo tak neco? Chce to asi ten spravny grif co? A kdyz tu patku odrazujes a nasledne sundavas montpakama tak kde mas kolo polozene nebo zajistene?

2.10.2008 v 10:01 | Nahoru | #11
Kolo mám na dřevěných špalcích co mám na podložení auta...Je potřeba dávat pozor na kotouče,aby byly pořád ve vzduchu a taky trošku překáží těm montérpákám,ale jak říkáš,chce to grif... Předení guma je brnkačka,ale posledně jsme měli problém s bráchovou 190 zadní na BMW R1200S,protože má příplatkový široký ráfek a je plochý...nakonec jsme to zvládli,ale byla to makačka...

2.10.2008 v 12:03 | Nahoru | #12
lopata75> Jasny no dofam kdyz to budu zkouset ze to nepokonim Jinak diky

4.10.2008 v 11:36 | Nahoru | #13
Ja si teda na horaka nemuzu stezovat, asi to bude tim, ze tam nejezdim, ale dost kolegu z prace tam jezdi a v pohode! Vzdy jsou spokojeni!

8.10.2008 v 12:18 | Nahoru | #14
Ze zásady si dodávám vlastní pneu, do servisu vozím jen kola a pokud dovolí, chci být u toho a nebojím si říct o služby, který si platím. Bohužel, dnešní doba je taková. Platit to jo, ale dělat už moc ne .... člověk si na to musí dohlídnout. Super skušenosti mám s Az servis v Brně

5.1.2015 v 21:08 | Nahoru | #15
Já mám s horákem taky hroznou zkušenost. Byl jsem tam s autem a nechal jsem si měnit olej s filtrem, s tím že materiál zajistí oni. Dali tam "Mobil Super 3000 XE 5W-30" a za 4l si naúčtovali 1560 Kč (na netu se dá 5l kanistr přesně stejného oleje koupit pod 700, tedy míň než polovina). Za filtr si naúčtovali 344 Kč, cena na netu 140 Kč. To už jsem chtěl taky pomalu volat policajty za krádež.
Nejhorší je že to nebyla moje první zkušenost. Asi před rokem mi tam dělali brzdy a auto mi vrátili v takovém stavu že téměř nebrzdilo, bzdy celé zavzdušněné, nepomohla ani reklamace..
Hold za blbost se platí a všem doporučuju se autu horák vyhnout hodně velkým obloukem.

1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost - auto horák - přezouvání pneu

5.1.2015 v 21:36 | Nahoru | #16

Přezouvá se asi tak nějak...když neumíš přezouvat,tak si nekupuj motorku

(reakce na) Negativní zkušenost - auto horák - přezouvání pneu

5.1.2015 v 22:26 | Nahoru | #17
0017> Jestli Ti jsou jedno škrábance na ráfku, což u stunt mašiny asi jo.. tak dobrá práce ... ale jinak mi to přijde dost hrrr a jestli jsem dobře viděl, házet to na betonu na brzdovej kotouč mi je taky proti srsti.

5.1.2015 v 23:42 | Nahoru | #18
Ja to videl nekde borce prezouvat rycem
Jinak s GSXem jezdim k Hamletovi a vzdy spokojenost a Mku prezouvam rukama u piva sam a taky vzdy spokoje ost.