1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší motorka je Hyosung!
Já nevěděl že to byl nějakej závod co se dřív prodá.. si měl vsazeno?? :lol:
Tu Ducati ještě mám... ale o čem to vypovídá??
Nechápu... motorka každá jiná..
Ale jedno ti řeknu, vzal jsem to jen kvůli těm 25kw, a ten majitel si to taky kvůli tomu koupil... ne z lásky k Hyosungu :D to bych se vys...
Kdyby to byla normální otevřená verze v TP, bude stát ještě hodně dlouho.. ,ale to by u mě vůbec nebyla.. *yes*
DavR1 píše: Homer> ty si asi vážně nějakej posedlej :lol:
Já nevěděl že to byl nějakej závod co se dřív prodá.. si měl vsazeno?? :lol:
Tu Ducati ještě mám... ale o čem to vypovídá??
Nechápu... motorka každá jiná..
Ale jedno ti řeknu, vzal jsem to jen kvůli těm 25kw, a ten majitel si to taky kvůli tomu koupil... ne z lásky k Hyosungu :D to bych se vys...
Kdyby to byla normální otevřená verze v TP, bude stát ještě hodně dlouho.. ,ale to by u mě vůbec nebyla.. *yes*
Posedlej rozhodně nejsem a je mi jedno jak se u tebe co prodá. Já jen chci říct, že je podle mě nesmysl mít obecně předsudky vůči čemukoli novému, aniž by se člověk nejdřív seznámil s tím, co kritzuje a odmítá. A na tomhle případu chci demostrovat to, že i když máš např. v nabídce značkovou motorku, kterou většina lidí považuje za opravdu dobrou značku, neznamená to, že bude lépe prodejná než méně značková motorka z Koreje. Každé zboží má přece svého kupce (až na tu tvojí Ducnu :lol: ) a člověk by měl být vůči ostatním tolerantnější a nedělat z nich blbce. I když kdo si koupí Jinlun... (sorry VlaHo :lol: ) Já např., pokud bych si mohl vybrat, tak si dneska koupím SV1000s nebo VTR FireStorm, ale nejvíc se mi líbí litrovej Fazer. Nicméně kdyby dělal Hyosung něco jako litrový SV s polokapotou a byl by za rozumný peníze, tak bych po zkušenosti s Cometem neváhal.