Dnes jsem měřil tlaky. L-13, P-13. Tímto jsem vyloučil podpálený ventil a utvrzuje mě to ,že karburátor není seřízen dobře, protože na volnoběh si saje P válec víc jak L.
Veškerý rady vítám, jelikož zítra se vrhnu na karburátory, ve kterých je nejspíš problém.
Naposledy editováno 13.02.2009 11:16:15
.... jo a ještě jsem nepochopil, čeho jsi chtěl seřízením dosáhnout. Maximálka 150-160 km/h je normální stav (s ohledem na stáří těch našich kusů spíš lepší průměr).
... jo a ještě samozřejmě přeju, abys to dal brzy a levně dohromady !
Naposledy editováno 26.09.2008 22:06:31
Návštěvou servisu jsem chtěl mít jistotu, že ventily a motor je v nejlepším pořádku. Což ventilové vůle byly a karburátory, údajně ne tak je seřídily digitálem. Od té doby klesají otáčky pomalu.
Naposledy editováno 26.09.2008 22:40:53
Jestli ti to před opravou jezdilo v pohodě 160 a po opravě nejde motor, tak jak má, tak se jim to seřízení asi moc nepovedlo. Normálně to reklamuj. Na práci je záruka jako na cokoliv jinýho. Ukaž jim na místě co to dělá a ať to dají dohromady.
Naposledy editováno 26.09.2008 22:57:57
Otáčky už klesají normálně.
Volnoběh jde seřídit, oproti 1500 předtím.
Oba válce pracují stejně, po vytažení L nebo P fajfky.
Teď už jenom dojedu do toho servisu, vyvrátím jejich argumenty, že to je normální u takhle staré motorky, protože teď fachá jak chci a budu požadovat peníze za špatně odvedenou práci. Pak dám vědět jak jsem uspěl.
jinak tady je odkaz, třeba ti to pomůže jsou ttam různé údaje o moto a technická data a příručka v cz