Muze se mi stat ze pri zadavani novych casu ci jezdcu omylem nekoho z vas smazu a neda se to uz dohledat.Omlouvam se a pokud se nenajdete dejte vedet,opravim to diky!
Pismena:
T- znaci overeny cas transporderem!
R- jakekoliv rucni mereni,nebo pocitani nahlas bez stopek,pripadne hruby odhad podle slunecnich hodin
V-cas na vode,mokre trati,nebo mokrych gumach pokud neni na suchu mereno
< cas za sipkou znaci predchozi uvedeny pro porovnaní zlepsení
TOP 79 :
BRNO:
1. Libor M GSXR1000 2:09.3 T
2. Perňa81 R1 2:09.769 < 2:10.002 T
3. premek798 GSXR1000 2:10.xx? T
4. PavelR1 R1 2:13.6 T
5. RiCi R6 2:14.2 T
6. pitbules R6 2:14.4 T
7. vik51 R6 2:14.6 T
8. DavR1 R6 2:15.8 T
9. mrtvola GSXR1000 2:16 T
10. Kolda RSV1000 2:16.2 T < 2:17.1 T < 2:19.5 T
11. DAWE02 GSXR1000 2:16.5 T < 2:19 T
12. Nejt GXSR1000 2:16.5 R < 2:17.8 T < 2:20 R
13. MiP GSXR1000 2:17.8 T < 2:20 R
14. Kotel CBR1000 2:17 R
15. rp GSXR1000 2:18.5 T
16. NoFear4 ZX10R 2:18.9 T < 2:20.7 T
17. Driffter R6 2:19 T
18. BK GSXR1000 2:19.3 T
19. špageta RSV1000 2:19.5 T < 2:21.6 T
20. Milagros CBR929 2:19
21. Prasouš CBR1000RR 2:20.1 T
22. tomiK3 GSXR1000 2:21 T
23. NoriHaga Duc1098 2:21.2 T < 2:27 T
24. pepazdepa1 R1 2:21 T < 2:26 T
25. JohnyGSX-R GSXR1000 2:21.9 R
26. 2LEKO GSXR1000 2:21.99 T
27. Gebbin GSXR1000 2:22.2 T < 2:27 R
28. faster 2:22 R
29. Palec68 ZX6 2:22.8 T < 2:24.9 T
30. DavaR6 R6 2:23.4 T < 2:24 T
31. Kaczer GSXR1000 2:23.6 T < 2:26 T
32. ope GSXR600 2:23.9 T < 2:34.1 T
33. Ducati1098 2:23 R
34. Taz-007 GSXR1000 2:24 R
35. Norik R1 2:24 R
36. Majkl31 GSXR750 2:25.6 T
37. kieffer GSXR600 2:25.9 T
38. Honziss R1 2:26 RV
39. jirik83 GSXR750 2:26.4 T
40. Maršoun VTRSP1 2:26 R
41. stepos79 GSXR750 2:27 T < 2:31 T
42. véna 2:27.6 T
43. Azzaziel CBR600 2:27 R
44. LeCorbusier R6 2:28 T
45. dracek87 CBR954 2:28.7 T 2:29.3 T < 2:35 R
46. Davator CBR900 2:28 R
47. DavidH R6 2:28 R
48. Kwaker81 ZX10R 2:28 R < 2:34 R
49. "Pavouk" CB600 2:29 R
50. dedaj R6 2:29.8 R
51. šup ZX6R 2:30 T
52. Kamikadze-Ace YZF1000 2:30.2 T
53. Suzuki(holka)CBR600 2:31 T
54. Bateria 2:31 R
55. Bubrak ZX10R 2:32 T
56. Lukino CBR954 2:32 R
57. Adam 46 CBR929 2:32 R
58. Peacemaker GSXR1000 2:34.5 T < 2:46.7 T
59. Elvis ZX6R 2:34.7 T
60. Qbi-C SV650 2:34.8 T
61. MAHDY GSXR600 2:34 R
62. Bedus CBR1000 2:34 R
63. Shorty SV650 2:34 R
64. Lukycat R6 2:35 R
65. Ratlik CBR600F 2:35 R
66. Sefo Apr.SL1000 2:36 R
67. Kraky ZXR750 2:38 R
68. Stev VTR1000F 2:40.8 T
69. Ruck GSXR750 2:40 R
70. Sooky FZS600 2:40 R
71. priki R6 2:42.2 T
72. David98 Jawa250 2:43 R
73. Ashley CBR600 2:47 R
74. petridas Mito125 2:47 R
75. strojvedoucí R6 2:48 R
76. natrium R1 2:51
77. Pro_man GSXR750 2:52
78. Afi(holka) GXSR1000 2:53 T
79. Alien(holka)TL1000S 2:58 R
MOST:
1. Libor M GSXR1000 1:41.3 T
2. Perňa R1 1:43.3 T
3. premek798 GSXR1000 1:45.3 T
4. mrtvola GSXR1000 1:46 T
5. NoFear4 ZX10R 1:46.5 T < 1:48.5 R < 1:49.2 R < 1:52 T
6. pitbules R6 1:47.5 T
7. RiCi R6 1:48 T
8. Franky CBR 1:48 T
9. Renegade R1 1:48.2 R
10. Driffter R6 1:49 T
11. Prasouš CBR1000RR 1:49.8 T
12. MiP GSXR1000 1:50 T < 1:52 R < 1:56.7 T
13. NoriHaga Duc1098 1:50.1 T < 1:55 T
14. DavR1 R6 1:50.2 T
15. Palec caferacer R1 1:50.2 T < 1:52.2 T
16. Kolda Tuono1000 1:51 T
17. DAWE02 GSXR1000 1:51.1 T
18. špageta 1:51.7 T
19. kieffer GSXR600 1:51.9 T
20. kawafil ZX10R 1:51 R < 1:53 R
21. tomiK3 GSXR1000 1:52 R < 1:57 R
22. Kony CBR954 1:52.2 R
23. Plejba jr.Tuono1000 1:52.5 T
24. Kaczer GSXR1000 1:53.281 T < 1:54 T
25. Corela9 CBR929RR 1:53.284 T < 1:55.1 R
26. 2LEKO GSXR1000 1:53 R
27. Majkl31 GSXR750 1:55.3 T < 2:02 R
28. Lukino CBR954 1:55.7 R < 1:57 R
29. artili R6 1:55.8 T
30. pepazdepa1 R1 1:55.9 T < 1:58 R
31. Qbi-C RSV1000R 1:55.8 T
32. ope GSXR600 1:56 R < 2:04 T
33. DABELSKABABICKA YZF750 1:56.3 R
34. Ducati1098 1:57 R < 2:02 R
35. stepos79 GSXR750 1:58.0 T < 2:20
36. HausO R1 1:58 R
37. Jindraa SV650 1:58 R
38. Azzaziel CBR600 1:58
39. Davátor CBR929 1:58.7
40. Norik R1 1:59 R
41. Jirik750 GSXR750 2:02 R
42. Bubrak ZX10R 2:02.9 T < 2:06 T
43. Elvis.ZX10R 2:03 R
44. Suzuki(holka)CBR600 2:05 T
45. Sausage 916 2:08 R
46. alesmoto FZ750 2:10 R
47. priki R6 2:11.7 T
48. cruis FZS600 2:11 R
49. lukaash Duc749 2:11.4
50. David98 Jawa250 2:12 R
51. hani-DUC 900SS 2:16 R
52. A.F.I.(holka) GSXR600 2:29 R < 2:48 R
53. Angie(holka) CBRR600RR 2:52 R
Naposledy editováno 28.05.2009 08:44:02
jel jsem v mostu vseho vsudi asi 2 hodiny a porad jen zjistuji ze se to da projizdet rychleji a rychleji...
puvodne jsem mel limit
1.prvni leva po retarderu - 180 (pak brzdy)
2.po vracaku - 160
3.pod boxama - 190
posledni hodnoty co si pamatuji jsou
1. 200
2. 190
3. 210
a to jsem se imho jen rozjizdel pac na cilovce jsem dosahoval casi "jen" 250 oproti 260 z predesle navstevi.
tedy imho ty 3 leve jsou velice podstatne zejmena vyjezdy do nich, spocatku jsem vo vracaku drzel koleno co to slo, pak jsem si zacal nadavat k cemu ho tam mam tak dlouho...
edit: rychlosti jsou dle meho budiku a vim ze ukazuje o neco prehnane... (doplnuji pac je tu nekolik rypalku )
Naposledy editováno 02.10.2008 21:14:19
Ale při převodu 16/47 na R1 mám před brzdama do technický 5ku vytočenou nadoraz ...z toho by se dalo i vypočítat, jaká je rychlost v reálu.. Pokud máš zkrácenej převod, tak 200 dle tacho je celkem málo..myslím.
Perňa #81>HausO> V tý levý za retardérem mi to ukazovalo 280-290 a na to se můžu vysr.t, ještě sledovat tacho a bát se...tak jsem to krásně přelepil kýčovitou karbonovou fólií a je to good - neřeším ten prolhanej tacháč! To samé v Hořicích v nájezdu do lesa u křížku, taky šílený numera a teď mám klid a aspoň to neodvádí pozornost a čoek víc "tahá"
Ale při převodu 16/47 na R1 mám před brzdama do technický 5ku vytočenou nadoraz ...z toho by se dalo i vypočítat, jaká je rychlost v reálu.. Pokud máš zkrácenej převod, tak 200 dle tacho je celkem málo..myslím.
No ja jen zbezne mrknul na moje videa..tachak bych rekl ze moc nekeca a prvni leva na konci 232+- a za vracakem asi 210+- a to by se to dalo jet mnohem rychleji....,ale ze bys tam mel Perno 290 tak tomu neverim...to ti neukaze ani cilovka!!
pac ty rezervy tam jeste jsou a jak je videt tak jsou jeste znacny
co se prevodu tyce tak je to seria tedy 17/45 a na cilfce mam taky 5 ale ne jeste vytocenou z pocatku jsem tam tu 5ku ani neradil pac se mi to na tech posledni 100metru `nechtelo` ale to mi cukal omezovac. Jak rikam v mostu mam najete necele 2 hodiny takze rozhodne je co zlepsovat...
jinak nechapu k cemu je ten magnet na prednim kole ...
edit: ted mne napada ze jsem tam ale zadny senzor nevidel a tedy je mozne ze tam nekdo predemnou mel namontovanej gearindicator...
Naposledy editováno 02.10.2008 21:56:55
Takže ze svého pohledu přidám rychlosti z Tuona ´03 při časech lehce přes 1:52. Ne, že bych na to furt čučel, ale něco už jsem v Mostě najezdil a tak si přibližně pamatuju:
Na konci levé za šikanou brzdím z cca 205 km/h
Levá dolů do ďolíku - těsně pod 200 km/h, do zatáčky něco mezi 140 - 145 km/h podle toho, jak se mi to podaří odbrzdit a porovnat
Před Matadorem brzdím ze 190 km/h
Na vrcholu levé pod boxama mám kolem 165km/h a na konci brzdím z cca 205 km/h
Vmax na cílovce mám lehce přes 220 km/h, jednou jsem se vyvezl celou cílovku za Kráťou s FZ1 Fazer a na konci mi to zaznamenalo 228 km/h.
(no jo aspon to tady nezasiram ale ja jsem vterka a napisu to jeste jednou)
ted jsem brousdal po netu a nasel RaceChrono
vypada to velice zajimave, hned vysvetlim vocogou
RaceChrono je programek do mobilu na mereni casu na okurhu
vysledek muze byt tabulka v excelu, nebo .kvl soubor pro Google Earth a nove i soubor .cvs pro trackvision (spojeni obrazu a polohy), GPS souradnice pro okuruhy jsou na stazeni z webu a
k dispozici je Brno i Most
(horcice bohuzel fini neznaji ale muzete si je dodelat)
vice na www.racechrono.com/
[URL=
Naposledy editováno 02.10.2008 23:42:04
Palec_caferacer>Tak taky pridam ... okem jsem si vzdycky jednou za den vsiml ryhclosti.....na cilovce jsem najvic videl 264....po retarderu ta leva 230 a po vracaku ta mi prijde nejadrnalinovejsi ze vsech tam jsem mel 215.Seriové převody na R1 06
taky hodnotim ten padak dolu za nejadrenalinovejsi, a priznam se ze mi to vzdy prvych par kol dela torchu problem nez se otrkam vysednout pod motorku dolu tim kopcem..
nofear4>Dawe02>nofear4> prevody Feare!
Jo ja zapomnel ze to nema jak na Kawe...tam to ukazuje dobre at mas jakykoliv prevod...aspon to teda rikal Bubrak a to je nejaka kapacita v oboru
Me premeruje ZX10 o 6%, na fixnich 15kmh zapomen. Na 5ku v omezovaci ma ukazat 310, na 6ku 328, akorat ja v omezovaci zatim nebyl, mel sem cca 312, na 06ce sem mel 318, ta ma ale v omezovaci 344 a je HODNE znat, ze kolem 290 zrychluje vic, kde je asi ve spicce kroutaku. Z tech hodnot si odecti 6%, a u moji maximalky mas teda tech 294 real, coz odpovida parametrum.
Jinak 06 fakt jede vic na 6ku, videl sem ji jet kolem 330, coz je asi 310 real a prijde mi to skutecny, kvuli tomu prevodu jak jsem psal (a ve 290 fakt zrychluje jak moje ve 275 treba).
Zalezi hodne na gume, ale Kawa premeruje nekde kolem 6-8%, ZX9 mela 8%. Se 180gumou (na ZX10) sem mel snad kolem 3%. Overeno na sprintech, kde vidim tacho v cili a pak mam hodnoty z radaru.
Jinak jak tu zaznelo, Aprilie asi nepremeruje vubec, kamosovi dokonce podmerovala.
Naposledy editováno 03.10.2008 01:04:22
HausO>ehmm byla odstava a jeden muj prispevek tady neni
(no jo aspon to tady nezasiram ale ja jsem vterka a napisu to jeste jednou)
ted jsem brousdal po netu a nasel RaceChrono
vypada to velice zajimave, hned vysvetlim vocogou
RaceChrono je programek do mobilu na mereni casu na okurhu
vysledek muze byt tabulka v excelu, nebo .kvl soubor pro Google Earth a nove i soubor .cvs pro trackvision (spojeni obrazu a polohy), GPS souradnice pro okuruhy jsou na stazeni z webu a
k dispozici je Brno i Most
(horcice bohuzel fini neznaji ale muzete si je dodelat)
vice na www.racechrono.com/
To je dobrá vychytávka. Jak to využiji na své N73, nebo popřípadě Iphonu3g?
(no jo aspon to tady nezasiram ale ja jsem vterka a napisu to jeste jednou)
ted jsem brousdal po netu a nasel RaceChrono
vypada to velice zajimave, hned vysvetlim vocogou
RaceChrono je programek do mobilu na mereni casu na okurhu
vysledek muze byt tabulka v excelu, nebo .kvl soubor pro Google Earth a nove i soubor .cvs pro trackvision (spojeni obrazu a polohy), GPS souradnice pro okuruhy jsou na stazeni z webu a
k dispozici je Brno i Most
(horcice bohuzel fini neznaji ale muzete si je dodelat)
vice na www.racechrono.com/
[URL= to neni špatný, máš první kladnej bod a když ještě zjistíš jestli a jak to bude fachat na iphone, tak tě pozvu na drink.
Jinak R1 skutečně i na sériový převod na 5ku dá tachometrových 299 Km/h. Už si přesně nepamatuju, kolik otáček má těsně před dosažením 299 na 6ku, ale počítám, že necelých 13tis., takže ještě nějakých 1000-1500 otáček k omezovači..
A další věcná - Čermoň letos na Salzburgringu při IDM na R1 jezdil na jedné "rovince" kolem 300-310, ale reálnou!!!
HausO>ted nevim o ktery sikane mluvis ale co vim tak ta za cilofkou je tam teprf 2 roky ...
nebo se pletu ???
edit: tak uz to vim je to od 2005
To je jen "název", s Aprilkou jsem jezdil samozřejmě starou verzi trati! Ale na konci té dlouhé levé je to stejný teď, jako "tenkrát" se starým retardérem, i v týhle verzi se tam motorka na tu rychlost dostane, ikdyž to taháš od 2ky.
Na cílovce mám 6ku vytočenou přes 12-13.500ot., podle toho, jak "fouká" vítr a jak se vydaří výjezd na cílovku (což je opět logicky tachometrově bohatě v 299, když to tam je i na 5ku).
Palec_caferacer>Tak taky pridam ... okem jsem si vzdycky jednou za den vsiml ryhclosti.....na cilovce jsem najvic videl 264....po retarderu ta leva 230 a po vracaku ta mi prijde nejadrnalinovejsi ze vsech tam jsem mel 215.Seriové převody na R1 06
Pokud nám to tu Bubrak vypočítá a převede do reálu, můžeme si určit, jakou tam tedy oba máme reálnou rychlost a kde tedy jsou ještě rezervy
Ono totiž tachometrově je to čistě závislý na zařazeném kvaltu a otáčkách, proto kdybys roztočil sériovou 5ku na konci tý levý stejně jako já (s převodem 16/47), tacho ti ukáže to samé, co u mě, ale pojedeš reálně o moc rychleji!!! Tedy spíš poletíš
Perňa #81>Bubrak ZX10R> A uměl bys udělat výpočty pro různé převody? Když ti sem napíšu převodový poměry R1 07 a pak můj použitý převod, abychom předešli dohadům?? Snad na to existuje i program..
Jinak R1 skutečně i na sériový převod na 5ku dá tachometrových 299 Km/h. Už si přesně nepamatuju, kolik otáček má těsně před dosažením 299 na 6ku, ale počítám, že necelých 13tis., takže ještě nějakých 1000-1500 otáček k omezovači..
A další věcná - Čermoň letos na Salzburgringu při IDM na R1 jezdil na jedné "rovince" kolem 300-310, ale reálnou!!!
Jak tu psal kacer, ten http://gearingcommander.com/, tam si to natukej. Akorat bacha, ta hodnota max otacek M.P.RPM neni omezovac ale otacky kde ma dana moto max vykon, u ZX10 sem to musel nastavit na 13500, ac omezovac je podle me ve 14000, tak pro 13500 plati hodnoty na nizsi rychlosti, bud premeruje otackomer nebo nevim, to si chci jeste overit. Ale pro 13500 proste plati ze 1ka ma 168, 2ka 208 atd, proto 6ka tech 328, a pro 07 (tam maj ty presety) tam je tech 344 a zase odpovidaji nizsi rychlosti, a i ve specifikacich je, ze 06-07 ma delsi 6ku. Takze jak tam nacpat tvoje prevody - najdi si nejdriv max RPM ktery odpovidaji hodnotam tacho v omezovaci, a pak prenastav ty prevody. Asi.
Jinak ja reagoval jen na nofeara, utekly mi tady asi 2 stranky, musim si to docist.