Naposledy editováno 26.09.2008 17:53:18
líézneš spojku vytočíš plyn lehce škubneš a jedeš...no a teď nezapomeň mít nohu na zadní brzdě a drž to na tom správnym bodu přerušovanym plynem...
Jinak já zatim dycky jen vlaju jesi někdo ví líp jak na to sem s tim...
Allan>BagoBorec>Pšššt
To by mi podrylo autoritu
Strejda jí teď trošku bouhnul tak čekáme až budou finance na nový brejle
J8 jezdil nejdřív bez brejlí
Sem se vrátil a viděl sem hnědě
Jak sem za to vzal měl sem xicht plnej hlíny
No, já měl na mysli trochu jiný brejle...
[img]
Naposledy editováno 25.09.2008 20:38:25
Zato na 410 je to paráda, se čtyrtaktem po zadním je to úplně jinčí..
Jinak když už dvácu zvedám, tak bud na dvojku nebo na trojku, nechám si otáčky pod přívěrou, přidám plyn, líznu spojku(jen lechce v rychlovce přimáčknout), otáčky vyletí nad přívěru a už to jde na prdel
Normálně jed, do takovejch otáček až ti začne trochu víc brát, pak přidej plyn a přimáčkni spojku tak aby se motor vytočil a měl tak větší výkon, a pust jí(to vše otázka pár desetin sekundy, né že motor vytočíš do mrtva a pak pustíš úplně spojku, dopadl bys jak popisuju výše). Vše s citem, musíš si sám osahat kolik plynu jak se spojkou, zadní brzdou atd...
Co máš za stroj. CR, WR, WRE, SMs ? Normálně otevřený na plnej výkon?
Naposledy editováno 25.09.2008 21:21:11