Mám dotaz ohledně snížení výkonu u GSR600.Na jaro ho po mě zdědí manželka a potřeboval bych na čas snížit výkon než se do toho dostane.Slabší motorku ji kupovat nechci,zbytečně bych jí zase prodával a nechat snížit výkon v servise se mi taky nechce,nevyhodím zbytečně peníze když to třeba po nějaké době budu zase otvírat.
Díky za nápady.
Když dáš restrikci do karburátoru / přemapuješ střik, bude to to samý.
medvěd 77>Máte pravdu,nechám tam vůli tak do sedmi osmi tisíc a uvidíme.
nechci ti do toho kecat, ale mezi otevřením plynu a stropem otáček není přímá úměra. Pokud to nastavíš tak, aby to na volnoběh neudělalo víc než 8 tisíc tak to skoro nepojede. Při zátěži to neudělá ani 6 (odhad)
medvěd 77>Číkus> No to je myslím jedno a to samé.Pokud dám nějakou zarážku na plynové lanko tak tím docílím že otáčky půjdou jen do určité hranice.Do takové kterou nastavím tou zarážkou.
Blbost, zarážkou pouze snížíš ,,rychlost" nástupu do otáček...
však si to zkus sám
Vyhovoval jí slušný krouťák, výkon lehce přes 60 koníků, ... Prostě pohoda. Ženský totiž překvapivě dobře zvládají výkon - mají lehčí ruku a míň agresivity v hlavě. Pro ženskou může být problémem váha, výška sedla, ... ale ne práce s plynem.
Nic neomezuj - nemá to smysl.
Jak psal Číkus, byla by chyba zaškrtit to tak moc, aby motorka na volnoběh nenatočila ani těch 8tis(teď jen z hlavy nevím, kolik GSR točí a v jakých točkách má výkon)
Myslím, že na začátek ideální by mohlo být zaškrcení cca ,,na půl" plynu.V případě, že to nebude vyhovovat, dá se jít níže i výše
650ccm>Moje žena, když si před pár lety dělala papíry na motorku, tak prohlašovala, že sedne maximálně na 125. Po první hodině na dváce dobrovolně rychle přešla na Jawu 350. Odjela na ní povinné hodiny a instruktor před ni postavil Yamahu XJ 600 Diversion - samozřejmě bez omezení výkonu. Po návratu z hodiny prohlásila, že to je konečně motorka pro ni.
Vyhovoval jí slušný krouťák, výkon lehce přes 60 koníků, ... Prostě pohoda. Ženský totiž překvapivě dobře zvládají výkon - mají lehčí ruku a míň agresivity v hlavě. Pro ženskou může být problémem váha, výška sedla, ... ale ne práce s plynem.
Nic neomezuj - nemá to smysl.
Svatá pravda ženský narozdíl od nás, nemají potřebu za to tolik tahat - vypozorováno na přítelce co taky jezdí mašinu..
abcman>650ccm>Moje žena, když si před pár lety dělala papíry na motorku, tak prohlašovala, že sedne maximálně na 125. Po první hodině na dváce dobrovolně rychle přešla na Jawu 350. Odjela na ní povinné hodiny a instruktor před ni postavil Yamahu XJ 600 Diversion - samozřejmě bez omezení výkonu. Po návratu z hodiny prohlásila, že to je konečně motorka pro ni.
Vyhovoval jí slušný krouťák, výkon lehce přes 60 koníků, ... Prostě pohoda. Ženský totiž překvapivě dobře zvládají výkon - mají lehčí ruku a míň agresivity v hlavě. Pro ženskou může být problémem váha, výška sedla, ... ale ne práce s plynem.
Nic neomezuj - nemá to smysl.
Svatá pravda ženský narozdíl od nás, nemají potřebu za to tolik tahat - vypozorováno na přítelce co taky jezdí mašinu..
já bych viděl hlavní problém v tom,že se slečna bude učit ,je uplně jedno jestli je rozumná nebo ne,občes zazmatkuje každej začátečník,a je rozdíl jestli ve zmatku pošle na zadek plnej výkon,nebo něco přijatelnýho...
nehledě na to,že jí pak najednou zvedneš výkon,a motka jí hned tak neomrzí
los fazeros>abcman>650ccm>Moje žena, když si před pár lety dělala papíry na motorku, tak prohlašovala, že sedne maximálně na 125. Po první hodině na dváce dobrovolně rychle přešla na Jawu 350. Odjela na ní povinné hodiny a instruktor před ni postavil Yamahu XJ 600 Diversion - samozřejmě bez omezení výkonu. Po návratu z hodiny prohlásila, že to je konečně motorka pro ni.
Vyhovoval jí slušný krouťák, výkon lehce přes 60 koníků, ... Prostě pohoda. Ženský totiž překvapivě dobře zvládají výkon - mají lehčí ruku a míň agresivity v hlavě. Pro ženskou může být problémem váha, výška sedla, ... ale ne práce s plynem.
Nic neomezuj - nemá to smysl.
Svatá pravda ženský narozdíl od nás, nemají potřebu za to tolik tahat - vypozorováno na přítelce co taky jezdí mašinu..
já bych viděl hlavní problém v tom,že se slečna bude učit ,je uplně jedno jestli je rozumná nebo ne,občes zazmatkuje každej začátečník,a je rozdíl jestli ve zmatku pošle na zadek plnej výkon,nebo něco přijatelnýho...
nehledě na to,že jí pak najednou zvedneš výkon,a motka jí hned tak neomrzí
Na tom něco bude!