bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snížení výkonu---ne papírově
 
25.9.2008 v 18:01
Zdravím všechny.
Mám dotaz ohledně snížení výkonu u GSR600.Na jaro ho po mě zdědí manželka a potřeboval bych na čas snížit výkon než se do toho dostane.Slabší motorku ji kupovat nechci,zbytečně bych jí zase prodával a nechat snížit výkon v servise se mi taky nechce,nevyhodím zbytečně peníze když to třeba po nějaké době budu zase otvírat.
Díky za nápady.

Snížení výkonu---ne papírově

25.9.2008 v 18:25 | Nahoru | #1
dej jí doraz na plyn,poleze to míň do otáček,bude to jako beránek

Snížení výkonu---ne papírově

25.9.2008 v 18:28 | Nahoru | #2
los fazeros> O tom jsem taky uvažoval,ale bylo mi řečeno že je to na hovno.Když bude chtít předjet bude muset podřadit aby měla výkon protože nebude mít celý rozsah otáček.

Snížení výkonu---ne papírově

25.9.2008 v 18:50 | Nahoru | #3
no a vo co de?chceš aby se na tom naučila ne?jestli si myslíš,že se bude hrnout předjíždět v každej mezeře,tak asi umí jezdit,a nepotebuje tydle nesmyly..

já když sem se učil,tak sem toho na pionýru moc nepředjel....

Snížení výkonu---ne papírově

25.9.2008 v 18:52 | Nahoru | #4
medvěd 77> To cos napsal si ale odporuje, buďto chceš snížit výkon anebo chceš aby motorka bleskově předjížděla bez podřazování a mám pocit že obojí dohromady moc nejde.
Když dáš restrikci do karburátoru / přemapuješ střik, bude to to samý.

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 11:05 | Nahoru | #5
Máte pravdu,nechám tam vůli tak do sedmi osmi tisíc a uvidíme.

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 11:38 | Nahoru | #6

medvěd 77>Máte pravdu,nechám tam vůli tak do sedmi osmi tisíc a uvidíme.


nechci ti do toho kecat, ale mezi otevřením plynu a stropem otáček není přímá úměra. Pokud to nastavíš tak, aby to na volnoběh neudělalo víc než 8 tisíc tak to skoro nepojede. Při zátěži to neudělá ani 6 (odhad)

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 11:43 | Nahoru | #7
Číkus> Nějak to poladím.Budu zkoušet.

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 12:00 | Nahoru | #8
medvěd 77> být tebou bych prostě omezil rozsah otevření škrtící klapky (=chod plynové rukojeti) a neřešil otáčky

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 12:08 | Nahoru | #9
Číkus> No to je myslím jedno a to samé.Pokud dám nějakou zarážku na plynové lanko tak tím docílím že otáčky půjdou jen do určité hranice.Do takové kterou nastavím tou zarážkou.

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 12:33 | Nahoru | #10

medvěd 77>Číkus> No to je myslím jedno a to samé.Pokud dám nějakou zarážku na plynové lanko tak tím docílím že otáčky půjdou jen do určité hranice.Do takové kterou nastavím tou zarážkou.


Blbost, zarážkou pouze snížíš ,,rychlost" nástupu do otáček...
však si to zkus sám

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 12:43 | Nahoru | #11
Moje žena, když si před pár lety dělala papíry na motorku, tak prohlašovala, že sedne maximálně na 125. Po první hodině na dváce dobrovolně rychle přešla na Jawu 350. Odjela na ní povinné hodiny a instruktor před ni postavil Yamahu XJ 600 Diversion - samozřejmě bez omezení výkonu. Po návratu z hodiny prohlásila, že to je konečně motorka pro ni.
Vyhovoval jí slušný krouťák, výkon lehce přes 60 koníků, ... Prostě pohoda. Ženský totiž překvapivě dobře zvládají výkon - mají lehčí ruku a míň agresivity v hlavě. Pro ženskou může být problémem váha, výška sedla, ... ale ne práce s plynem.
Nic neomezuj - nemá to smysl.

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 12:44 | Nahoru | #12
BagoBorec> Jak jsem už psal budu to testovat.A když docílím jen toho že zarážkou snížím rychlost nástupu do otáček,budu taky rád alespoň budu vědět že při prudkém přidání plynu ji motorka neujede z pod zadku.

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 12:47 | Nahoru | #13
medvěd 77> Ale určitě to chce zkoušet, zkoušet zkoušet...
Jak psal Číkus, byla by chyba zaškrtit to tak moc, aby motorka na volnoběh nenatočila ani těch 8tis(teď jen z hlavy nevím, kolik GSR točí a v jakých točkách má výkon)
Myslím, že na začátek ideální by mohlo být zaškrcení cca ,,na půl" plynu.V případě, že to nebude vyhovovat, dá se jít níže i výše

Snížení výkonu---ne papírově

26.9.2008 v 12:58 | Nahoru | #14
BagoBorec> Točí 12000 a od šesti to začíná být zajímavé.

Snížení výkonu---ne papírově

27.9.2008 v 10:16 | Nahoru | #15

650ccm>Moje žena, když si před pár lety dělala papíry na motorku, tak prohlašovala, že sedne maximálně na 125. Po první hodině na dváce dobrovolně rychle přešla na Jawu 350. Odjela na ní povinné hodiny a instruktor před ni postavil Yamahu XJ 600 Diversion - samozřejmě bez omezení výkonu. Po návratu z hodiny prohlásila, že to je konečně motorka pro ni.
Vyhovoval jí slušný krouťák, výkon lehce přes 60 koníků, ... Prostě pohoda. Ženský totiž překvapivě dobře zvládají výkon - mají lehčí ruku a míň agresivity v hlavě. Pro ženskou může být problémem váha, výška sedla, ... ale ne práce s plynem.
Nic neomezuj - nemá to smysl.



Svatá pravda ženský narozdíl od nás, nemají potřebu za to tolik tahat - vypozorováno na přítelce co taky jezdí mašinu..

Snížení výkonu---ne papírově

28.9.2008 v 20:36 | Nahoru | #16

abcman>650ccm>Moje žena, když si před pár lety dělala papíry na motorku, tak prohlašovala, že sedne maximálně na 125. Po první hodině na dváce dobrovolně rychle přešla na Jawu 350. Odjela na ní povinné hodiny a instruktor před ni postavil Yamahu XJ 600 Diversion - samozřejmě bez omezení výkonu. Po návratu z hodiny prohlásila, že to je konečně motorka pro ni.
Vyhovoval jí slušný krouťák, výkon lehce přes 60 koníků, ... Prostě pohoda. Ženský totiž překvapivě dobře zvládají výkon - mají lehčí ruku a míň agresivity v hlavě. Pro ženskou může být problémem váha, výška sedla, ... ale ne práce s plynem.
Nic neomezuj - nemá to smysl.

Svatá pravda ženský narozdíl od nás, nemají potřebu za to tolik tahat - vypozorováno na přítelce co taky jezdí mašinu..



já bych viděl hlavní problém v tom,že se slečna bude učit ,je uplně jedno jestli je rozumná nebo ne,občes zazmatkuje každej začátečník,a je rozdíl jestli ve zmatku pošle na zadek plnej výkon,nebo něco přijatelnýho...
nehledě na to,že jí pak najednou zvedneš výkon,a motka jí hned tak neomrzí

Snížení výkonu---ne papírově

29.9.2008 v 10:10 | Nahoru | #17

los fazeros>abcman>650ccm>Moje žena, když si před pár lety dělala papíry na motorku, tak prohlašovala, že sedne maximálně na 125. Po první hodině na dváce dobrovolně rychle přešla na Jawu 350. Odjela na ní povinné hodiny a instruktor před ni postavil Yamahu XJ 600 Diversion - samozřejmě bez omezení výkonu. Po návratu z hodiny prohlásila, že to je konečně motorka pro ni.
Vyhovoval jí slušný krouťák, výkon lehce přes 60 koníků, ... Prostě pohoda. Ženský totiž překvapivě dobře zvládají výkon - mají lehčí ruku a míň agresivity v hlavě. Pro ženskou může být problémem váha, výška sedla, ... ale ne práce s plynem.
Nic neomezuj - nemá to smysl.

Svatá pravda ženský narozdíl od nás, nemají potřebu za to tolik tahat - vypozorováno na přítelce co taky jezdí mašinu..

já bych viděl hlavní problém v tom,že se slečna bude učit ,je uplně jedno jestli je rozumná nebo ne,občes zazmatkuje každej začátečník,a je rozdíl jestli ve zmatku pošle na zadek plnej výkon,nebo něco přijatelnýho...
nehledě na to,že jí pak najednou zvedneš výkon,a motka jí hned tak neomrzí



Na tom něco bude!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist