paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..ma smysl mit dve motorky?
 
15.12.2007 v 18:05
toto je dotaz hlavne pro ty, kteri maji soucasne 2 (nebo i vice..) motorky..
ma to smysl? vyuzivate obe dve?
nebo je to k nicemu, protoze to pouze stoji hafo penez a stejne si to neuzijete, protoze si kazdou chvili musite zvykat na tu, na ktere zrovna jedete?

kdysi jsem mel asi pul roku dve motorky a proste nejsem schopen rict, jestli to bylo dobre nebo ne.. fajn rozhodne bylo to, ze kdyz jsem jednu mel popsutou, tak jsem proste jezdil na druhe a hotovo..

jestli mate dve motorky, tak jake? hodne rozdilne? nebo napr dva sporty?

ja mam XT600 a chtel bych (snad pristi rok?) sporta 600ccm..
ma to smysl si nechavat XTcko, kdyz vim, ze bych ho vytahl asi jen jednou do roka o prazdninach a zbytek roku bych na nem asi moc nejezdil?
no a pak dalsi vec jsou samozrejme finance - dostat za XTcko 50litru by docela usnadnilo nakup te zelene Kawy

endura se vzdavat nechci, pac na sportu jet nekam na vychod nebude uplne ono
ale zas............... no ja uz nevim


piste, piste, treba diky vasim odpovedim na neco prijdu..

dik


PS: prosim o ponechani toho threadu tady.. kdyby sel do pokecu, tak hned tam je milion odpovedi.. a co jedna, to blbejsi :)

1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?

12.1.2008 v 15:54 | Nahoru | #1
Resim uplne stejnej problem, mam XR 650R. Zatim jsem tise stravil par dnu studiem a kopirovanim toho co zde kdo napsal, mozna Ti mensi vycuc pomuze. Vybral jsem 5 masin a poradi je zatim nasledujici:
1. GSX 750R -zatim ji zde kazdej za neco chvalil, nikdo ji za nic nesejmul a pry muze jezdit i kolem 4 litru/100. V jednom testu psali ze muze byt v rukou zkuseneho jezdce v technickych pasazich stejne rychla jako vetsi sestricka, tak zatim vede.
2. VFR 800, ne V-tech -pohodlna, technicky vyspela a porad sportovni. Asi nejblize memu idealu, kdyby mene zrala a byla lehci tak ma jasna volba.
3. GSX 1000R -ikona a srovnavaci vzorek pro testy supersportovnich plechovek. Nechci tam ale davat klasicke riditka a krmit ji 7 litrama/100.
4. Haybusa -peklo, 300km/hod cestovni rychlost a pohodlna. Ale neminim jezdit bezne 250 a pak zaparkovat do kufru nejakeho loudy, tezka.
5. ZX 10R -pokud by me delalo dobre to porad tocit nad 8 000 a honil se s nekym na okruhu o desetinky, tak ano. Jinak spis zavodni nacini nez stroj na bezne silnice.
Nicmene rozhodnuto jeste nemam. Chci se alespon na prvnich trech svezt, osahat si je a pak uvidim. Jelikoz me ale neskutecne bavi tahat za plyn moje enduro, hazet ho na zadni a vodit bokem, je mozne ze skoncim i u ZX 10R. Zalezi na tom co Ti dela dobre.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

19.2.2008 v 13:14 | Nahoru | #2

liborcz7>Resim uplne stejnej problem, mam XR 650R. Zatim jsem tise stravil par dnu studiem a kopirovanim toho co zde kdo napsal, mozna Ti mensi vycuc pomuze. Vybral jsem 5 masin a poradi je zatim nasledujici:
1. GSX 750R -zatim ji zde kazdej za neco chvalil, nikdo ji za nic nesejmul a pry muze jezdit i kolem 4 litru/100. V jednom testu psali ze muze byt v rukou zkuseneho jezdce v technickych pasazich stejne rychla jako vetsi sestricka, tak zatim vede.
2. VFR 800, ne V-tech -pohodlna, technicky vyspela a porad sportovni. Asi nejblize memu idealu, kdyby mene zrala a byla lehci tak ma jasna volba.
3. GSX 1000R -ikona a srovnavaci vzorek pro testy supersportovnich plechovek. Nechci tam ale davat klasicke riditka a krmit ji 7 litrama/100.
4. Haybusa -peklo, 300km/hod cestovni rychlost a pohodlna. Ale neminim jezdit bezne 250 a pak zaparkovat do kufru nejakeho loudy, tezka.
5. ZX 10R -pokud by me delalo dobre to porad tocit nad 8 000 a honil se s nekym na okruhu o desetinky, tak ano. Jinak spis zavodni nacini nez stroj na bezne silnice.
Nicmene rozhodnuto jeste nemam. Chci se alespon na prvnich trech svezt, osahat si je a pak uvidim. Jelikoz me ale neskutecne bavi tahat za plyn moje enduro, hazet ho na zadni a vodit bokem, je mozne ze skoncim i u ZX 10R. Zalezi na tom co Ti dela dobre.



Jestli chceš "SUPERBIKE",tak neřeš spotřebu a náklady na provoz ......a pomalu se na tom nejezdí!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist