ma to smysl? vyuzivate obe dve?
nebo je to k nicemu, protoze to pouze stoji hafo penez a stejne si to neuzijete, protoze si kazdou chvili musite zvykat na tu, na ktere zrovna jedete?
kdysi jsem mel asi pul roku dve motorky a proste nejsem schopen rict, jestli to bylo dobre nebo ne.. fajn rozhodne bylo to, ze kdyz jsem jednu mel popsutou, tak jsem proste jezdil na druhe a hotovo..
jestli mate dve motorky, tak jake? hodne rozdilne? nebo napr dva sporty?
ja mam XT600 a chtel bych (snad pristi rok?) sporta 600ccm..
ma to smysl si nechavat XTcko, kdyz vim, ze bych ho vytahl asi jen jednou do roka o prazdninach a zbytek roku bych na nem asi moc nejezdil?
no a pak dalsi vec jsou samozrejme finance - dostat za XTcko 50litru by docela usnadnilo nakup te zelene Kawy
endura se vzdavat nechci, pac na sportu jet nekam na vychod nebude uplne ono
ale zas............... no ja uz nevim
piste, piste, treba diky vasim odpovedim na neco prijdu..
dik
PS: prosim o ponechani toho threadu tady.. kdyby sel do pokecu, tak hned tam je milion odpovedi.. a co jedna, to blbejsi :)
vzácná je 471-250ccm, která se zde moc nevidí a v původním dochovaným stavu jí takřka nepotkáš, nehledě na to, že přesně tahle verze byl můj sen
vzácný je i Roadster 200ccm, protože krom toho, že je to poslední čz, tak je to pudilův-ČZ-4T motor, kterej měl na tehdejší dobu velice slušný parametry a dnešní čínský dvoukila strčí do kapsy s prstem v nose, se 4t 125 ještě snáz... Nehledě na to, že je to jedna z pouhých 500, vyrobených kusů. V budoucnu bude možná velkej problém s dílama, ale za to mi to stojí.
Tohle všechno, by ses ovšem, ještě s mnoha dalšími informacemi a údaji, na těch stránkách dozvěděl, pokud bys krom prohlížení obrázků z blbnutí při jednom nedělním odpoledni, Přečetl stránky věnovaný, každý motorce zvlášť.......
Ten jezdec XXXXL jsem já, a focený je to před asi 2-3 lety...
1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?
Ale porad nevim :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?
1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?
yeuop
Uživatel
Motorka: Ducati 1098 RRR
"ja mam XT600 a chtel bych (snad pristi rok?) sporta 600ccm.. "
Jsem netusil, ze Duca 1098 je sestka..? :cool:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?
2 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?
1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?
plány do budoucna jsou sice už trochu ve snech, protože jsem chtěl sehnat, nebo postavit repliku typu 481 trail, ovšem protože díly nejsou a nebudou k sehnání, jsem to odložil... možná časem, až bude mít náladu ty díly vyrobit.
prostě máme asi jiný názor... litrovej superbike mne nedonutí hnout brvou, ale starý klasiky, nebo pěkž zachovalá ČZ nebo Jawa mne zvednou ze židle hned.
Poslední dobou co dělá triumph bonnevilla, thruxtona, scramblera, tak tyhle motorky se mi pojetm a designem velice líbí, víc než třeba ducati classic a Paul smart (snad jsem to nenapsal blbě) byť bude asi duvati tecnicky dál, tak klasika je klasika.. Ovšem zase 350kkč jde utratit rozuměji, než za motorku a jetá za 100 nějak není k mání, takže taky odloženo.... uvidím, co se mi postaví do cesty, Roadstera jsem koupil taky neplánovaně, ale když byl k mání, tak musel domu....
pech. píše: Vlaha: to jsem nenapsal, ale kdyby sis krom první řádky přečetl vše, pochopil bys, že obyčejný nejsou... navíc já mám rád čz, a hlavně vzácnější kousky, tak si jich pár držím, v 100% stavu a nejvíc mi srdce krvácí, když tady vidím zubožený mašiny, který nějaký dementní čuráček zničí, pod pláštíkem přestavby na kros, kterej z toho stejně nikdy nebude....
plány do budoucna jsou sice už trochu ve snech, protože jsem chtěl sehnat, nebo postavit repliku typu 481 trail, ovšem protože díly nejsou a nebudou k sehnání, jsem to odložil... možná časem, až bude mít náladu ty díly vyrobit.
prostě máme asi jiný názor... litrovej superbike mne nedonutí hnout brvou, ale starý klasiky, nebo pěkž zachovalá ČZ nebo Jawa mne zvednou ze židle hned.
Poslední dobou co dělá triumph bonnevilla, thruxtona, scramblera, tak tyhle motorky se mi pojetm a designem velice líbí, víc než třeba ducati classic a Paul smart (snad jsem to nenapsal blbě) byť bude asi duvati tecnicky dál, tak klasika je klasika.. Ovšem zase 350kkč jde utratit rozuměji, než za motorku a jetá za 100 nějak není k mání, takže taky odloženo.... uvidím, co se mi postaví do cesty, Roadstera jsem koupil taky neplánovaně, ale když byl k mání, tak musel domu....
Moje rec, ja jich mam taky pozehnane, ale novou jenom jednu, a i ta je vlastne replikou..., proste kazedej ma jinej salek caje, nekdo jde do vykonu, nekdo spis do pozitku, nekdo rad cestuje a jinej radsi to bahno
tak posílám fotečku kde jsem obklopen svými motkami(asi ještě 5 jich tam chybí ;) )
1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?
1. GSX 750R -zatim ji zde kazdej za neco chvalil, nikdo ji za nic nesejmul a pry muze jezdit i kolem 4 litru/100. V jednom testu psali ze muze byt v rukou zkuseneho jezdce v technickych pasazich stejne rychla jako vetsi sestricka, tak zatim vede.
2. VFR 800, ne V-tech -pohodlna, technicky vyspela a porad sportovni. Asi nejblize memu idealu, kdyby mene zrala a byla lehci tak ma jasna volba.
3. GSX 1000R -ikona a srovnavaci vzorek pro testy supersportovnich plechovek. Nechci tam ale davat klasicke riditka a krmit ji 7 litrama/100.
4. Haybusa -peklo, 300km/hod cestovni rychlost a pohodlna. Ale neminim jezdit bezne 250 a pak zaparkovat do kufru nejakeho loudy, tezka.
5. ZX 10R -pokud by me delalo dobre to porad tocit nad 8 000 a honil se s nekym na okruhu o desetinky, tak ano. Jinak spis zavodni nacini nez stroj na bezne silnice.
Nicmene rozhodnuto jeste nemam. Chci se alespon na prvnich trech svezt, osahat si je a pak uvidim. Jelikoz me ale neskutecne bavi tahat za plyn moje enduro, hazet ho na zadni a vodit bokem, je mozne ze skoncim i u ZX 10R. Zalezi na tom co Ti dela dobre.
80ka dvoutakt 80kg a cca 10koníků ta strmost výkonu je jen u dvoutaktu-na městské uličky super(nejde o skůtr!!!)
306ka čtyřtakt řadovej dvouvál,vytoužený mazel skoro veterán r.v.85 ať taháš za plyn jak chceš přes 4l/100 se nedostaneš,vmax.155km/h a děsně pohodlná i při mojich 192cm
no a 650ka Včko já+baťůžek vs. FZR 600-solo jezdec kopec hned za Rychnovem n.K. směr Rokytnice po konec obce 50kou oba a pak .... do cca 120ky chlapec neměl šanci ikdyž to podkopal lol
Nedávno jsem si položil otázku:na které bych jel radši v létě třeba do Řecka.Která by byla z těch dvou vhodnější? No odpověděl jsem si upřímně.ANI JEDNA:ZZR600 je sport/cestovní celokapota,což je výhoda v chladnu,dešti a ve vysokých rychlostech,ale v létě se na ni člověk peče. A enduro TE610E má malou nádrž a na tak extrémně dlouhou cestu bych jí asi nevěřil.Není stavěná na trvalou rychlost třeba 135km/h.Přesto bych radši jel na ní.
Možným řešením je vybrat si takovou motorku,která umožní i občasné odbočení mimo asfalt,má slušnou ochranu před větrem,ale ne zas až přehnaně,umožňuje stálou dostatečně vysokou cestovní rychlost při nízké spotřebě a dá se na ní jezdit třeba i po zadním.Tím myslím,aby s ní byla i zábava. Napadá mě Kawasaki Versys nebo třeba
Yamaha Fazer 600 s polokapotáží(tuším r.v.2006-7).Takový výběr zabije několik much jednou ranou,ne? Ono živit víc motorek není nic levného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?
liborcz7>Resim uplne stejnej problem, mam XR 650R. Zatim jsem tise stravil par dnu studiem a kopirovanim toho co zde kdo napsal, mozna Ti mensi vycuc pomuze. Vybral jsem 5 masin a poradi je zatim nasledujici:
1. GSX 750R -zatim ji zde kazdej za neco chvalil, nikdo ji za nic nesejmul a pry muze jezdit i kolem 4 litru/100. V jednom testu psali ze muze byt v rukou zkuseneho jezdce v technickych pasazich stejne rychla jako vetsi sestricka, tak zatim vede.
2. VFR 800, ne V-tech -pohodlna, technicky vyspela a porad sportovni. Asi nejblize memu idealu, kdyby mene zrala a byla lehci tak ma jasna volba.
3. GSX 1000R -ikona a srovnavaci vzorek pro testy supersportovnich plechovek. Nechci tam ale davat klasicke riditka a krmit ji 7 litrama/100.
4. Haybusa -peklo, 300km/hod cestovni rychlost a pohodlna. Ale neminim jezdit bezne 250 a pak zaparkovat do kufru nejakeho loudy, tezka.
5. ZX 10R -pokud by me delalo dobre to porad tocit nad 8 000 a honil se s nekym na okruhu o desetinky, tak ano. Jinak spis zavodni nacini nez stroj na bezne silnice.
Nicmene rozhodnuto jeste nemam. Chci se alespon na prvnich trech svezt, osahat si je a pak uvidim. Jelikoz me ale neskutecne bavi tahat za plyn moje enduro, hazet ho na zadni a vodit bokem, je mozne ze skoncim i u ZX 10R. Zalezi na tom co Ti dela dobre.
Jestli chceš "SUPERBIKE",tak neřeš spotřebu a náklady na provoz ......a pomalu se na tom nejezdí!!!
To co pises dava smysl, ja to ale proste musim resit...
1. propalit 7 litru jen tak pro zabavu bezcilnou jizdou me prijde rouhanim,tezko sam sobe ospravedlnim zbytecne emise jenom tim ze na to mam a muzu
2. kdyz si koupim 125cm na spotrebu, schazi me pozitek z jizdy a na dalky to neni. Rozdil 2-3 litru skousnu, 4-6 uz ne
3. na dalsi speeding pokuty uz nemam body v ridicaku, ani na XR 650R se neda jezdit pomalu
Idealni by pro me byl supersport co by zral travu kolem silnice, ale takova technologie tu bohuzel jeste dlouho nebude.