globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..ma smysl mit dve motorky?
 
15.12.2007 v 18:05
toto je dotaz hlavne pro ty, kteri maji soucasne 2 (nebo i vice..) motorky..
ma to smysl? vyuzivate obe dve?
nebo je to k nicemu, protoze to pouze stoji hafo penez a stejne si to neuzijete, protoze si kazdou chvili musite zvykat na tu, na ktere zrovna jedete?

kdysi jsem mel asi pul roku dve motorky a proste nejsem schopen rict, jestli to bylo dobre nebo ne.. fajn rozhodne bylo to, ze kdyz jsem jednu mel popsutou, tak jsem proste jezdil na druhe a hotovo..

jestli mate dve motorky, tak jake? hodne rozdilne? nebo napr dva sporty?

ja mam XT600 a chtel bych (snad pristi rok?) sporta 600ccm..
ma to smysl si nechavat XTcko, kdyz vim, ze bych ho vytahl asi jen jednou do roka o prazdninach a zbytek roku bych na nem asi moc nejezdil?
no a pak dalsi vec jsou samozrejme finance - dostat za XTcko 50litru by docela usnadnilo nakup te zelene Kawy

endura se vzdavat nechci, pac na sportu jet nekam na vychod nebude uplne ono
ale zas............... no ja uz nevim


piste, piste, treba diky vasim odpovedim na neco prijdu..

dik


PS: prosim o ponechani toho threadu tady.. kdyby sel do pokecu, tak hned tam je milion odpovedi.. a co jedna, to blbejsi :)

..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 08:33 | Nahoru | #61
Vlaha: je vidět že nemáš potuchy co co je, 175 skutečně není vzácná, páč není origo a na předním kole to má plovoucí kotouč.....

vzácná je 471-250ccm, která se zde moc nevidí a v původním dochovaným stavu jí takřka nepotkáš, nehledě na to, že přesně tahle verze byl můj sen

vzácný je i Roadster 200ccm, protože krom toho, že je to poslední čz, tak je to pudilův-ČZ-4T motor, kterej měl na tehdejší dobu velice slušný parametry a dnešní čínský dvoukila strčí do kapsy s prstem v nose, se 4t 125 ještě snáz... Nehledě na to, že je to jedna z pouhých 500, vyrobených kusů. V budoucnu bude možná velkej problém s dílama, ale za to mi to stojí.

Tohle všechno, by ses ovšem, ještě s mnoha dalšími informacemi a údaji, na těch stránkách dozvěděl, pokud bys krom prohlížení obrázků z blbnutí při jednom nedělním odpoledni, Přečetl stránky věnovaný, každý motorce zvlášť.......

Ten jezdec XXXXL jsem já, a focený je to před asi 2-3 lety...

..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 08:39 | Nahoru | #62
výhodu toho, že když se jedna sypne, druhá jezdí dál, už jsem si taky ověřil, protože 471 se sypla na převodovce (pouzdro) a roadster si umínil povolit matku na klikáči a šel ztuha, čímž věrně imitoval přidření, poorozebrání se mi hooodně ulevilo.. no a 477 si zase umanula, že jí v půlce sezony praskne pístní kroužek, takže dostala novej píst, kruhy... asi satisfakce za předešlých mnoho bezproblémových sezon, se to chovalo podle sloganu, když se to sere, tak se to sere všechno, na druhou stranu vždy jela aspoň jedna :)

1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 09:18 | Nahoru | #63
Tak ja taky uvazuju o druhy masine, ale spis vzhledem ke svy nevyjezdenosti o necem, s cim se nebudu bat blbnout a neco se naucit. Fazer je novous~kej, milacek neodrenej krasnej, a clovek se boji nejen o sebe ale i o nej, takze se mi ani nechce na nem zkouset naky bejkarny. A proto bych si poridil nejakou starsi olitanou a trosku vzteklejsi malorazku, kterou by mi nebylo lito poslat po asfaltua ktera by byla vylozene na blbnuti, na motokarovy okkruhy typu sosnova atd.

Ale porad nevim :)

..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 09:18 | Nahoru | #64
Aha,já něco tušil,ale že ta vzácnost vyprchala tím kotoučem,to mně nenapadlo,jinak koukám,jseš samý klenot :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 09:20 | Nahoru | #65
nejhorší je když máte 2 a jedna musí pryč rozhodnout se která půjde :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 09:29 | Nahoru | #66
certice>Motorek není nikdy dost - cross,enduro,čtyřkolka pracovní + sport,supersport a cestovní - tak by to mělo v garáži vypadat + vodní skútr .............jdem na čaj ? ...v 10 00 hod.jsem u Tebe!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 09:30 | Nahoru | #67
2LEKO>dobrá v 10 jak minule pa

(reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 09:31 | Nahoru | #68
certice>>
Jsem tam!

1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 10:09 | Nahoru | #69
Maly detail:
yeuop
Uživatel
Motorka: Ducati 1098 RRR

"ja mam XT600 a chtel bych (snad pristi rok?) sporta 600ccm.. "

Jsem netusil, ze Duca 1098 je sestka..? :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 10:13 | Nahoru | #70
PetrXX>nevím,jestli má 1098,ale může mít více motorek,né? ;)

(reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 10:30 | Nahoru | #71
Autor>>
No coby ne, ja osobne mam tri ;) ale sestkovou Ducnu 1098 ma malokdo, rekl bych :D

(reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 10:46 | Nahoru | #72
oxygens>Přeju ti to a naprosto to chápu.
Mám dvě a už si myslim,že je to přepych...
Ale kdybych měl...,tak jich mám taky patnáct

2 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 15:49 | Nahoru | #73
Vlaha: nauč se číst, pak možná dostaneš rozum :)

(reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 15:50 | Nahoru | #74
certice: řešení je neprodávat, ale když není místo, tak není pomoci..

(reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 16:34 | Nahoru | #75
pech.>dostat rozum znamená,skupovat takový klenoty co máš?děkuju nechci :lol:

1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?

4.1.2008 v 16:54 | Nahoru | #76
Vlaha: to jsem nenapsal, ale kdyby sis krom první řádky přečetl vše, pochopil bys, že obyčejný nejsou... navíc já mám rád čz, a hlavně vzácnější kousky, tak si jich pár držím, v 100% stavu a nejvíc mi srdce krvácí, když tady vidím zubožený mašiny, který nějaký dementní čuráček zničí, pod pláštíkem přestavby na kros, kterej z toho stejně nikdy nebude....
plány do budoucna jsou sice už trochu ve snech, protože jsem chtěl sehnat, nebo postavit repliku typu 481 trail, ovšem protože díly nejsou a nebudou k sehnání, jsem to odložil... možná časem, až bude mít náladu ty díly vyrobit.

prostě máme asi jiný názor... litrovej superbike mne nedonutí hnout brvou, ale starý klasiky, nebo pěkž zachovalá ČZ nebo Jawa mne zvednou ze židle hned.

Poslední dobou co dělá triumph bonnevilla, thruxtona, scramblera, tak tyhle motorky se mi pojetm a designem velice líbí, víc než třeba ducati classic a Paul smart (snad jsem to nenapsal blbě) byť bude asi duvati tecnicky dál, tak klasika je klasika.. Ovšem zase 350kkč jde utratit rozuměji, než za motorku a jetá za 100 nějak není k mání, takže taky odloženo.... uvidím, co se mi postaví do cesty, Roadstera jsem koupil taky neplánovaně, ale když byl k mání, tak musel domu....

(reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

6.1.2008 v 21:18 | Nahoru | #77

pech. píše: Vlaha: to jsem nenapsal, ale kdyby sis krom první řádky přečetl vše, pochopil bys, že obyčejný nejsou... navíc já mám rád čz, a hlavně vzácnější kousky, tak si jich pár držím, v 100% stavu a nejvíc mi srdce krvácí, když tady vidím zubožený mašiny, který nějaký dementní čuráček zničí, pod pláštíkem přestavby na kros, kterej z toho stejně nikdy nebude....
plány do budoucna jsou sice už trochu ve snech, protože jsem chtěl sehnat, nebo postavit repliku typu 481 trail, ovšem protože díly nejsou a nebudou k sehnání, jsem to odložil... možná časem, až bude mít náladu ty díly vyrobit.

prostě máme asi jiný názor... litrovej superbike mne nedonutí hnout brvou, ale starý klasiky, nebo pěkž zachovalá ČZ nebo Jawa mne zvednou ze židle hned.

Poslední dobou co dělá triumph bonnevilla, thruxtona, scramblera, tak tyhle motorky se mi pojetm a designem velice líbí, víc než třeba ducati classic a Paul smart (snad jsem to nenapsal blbě) byť bude asi duvati tecnicky dál, tak klasika je klasika.. Ovšem zase 350kkč jde utratit rozuměji, než za motorku a jetá za 100 nějak není k mání, takže taky odloženo.... uvidím, co se mi postaví do cesty, Roadstera jsem koupil taky neplánovaně, ale když byl k mání, tak musel domu....


Moje rec, ja jich mam taky pozehnane, ale novou jenom jednu, a i ta je vlastne replikou..., proste kazedej ma jinej salek caje, nekdo jde do vykonu, nekdo spis do pozitku, nekdo rad cestuje a jinej radsi to bahno

..ma smysl mit dve motorky?

9.1.2008 v 17:52 | Nahoru | #78
jese: scrambler je taky mooc pěknej, navazuje na Tornado 750s... jediný co by se mi nelíbilo, takovej detail, je umístění otáčkoměru a ty krycí plechy tlumičů, hezčí by byly děrovaný, ale to by šlo řešit... každopádně za novej ty peníze nedám, jetý nejsou..

..ma smysl mit dve motorky?

9.1.2008 v 18:18 | Nahoru | #79
tak upřímně, už nestíhám každou projet... :D ale zase ke každé mám hezký vztah a zážitky. přes tohle jsem se dopracoval až k japonci :) beru to jako můj koníček, sbírat veterány a postupem času je renovovat nebo popřípadě nechat v originálním stavu. myslím, že na několik zimních období nemusím mít starost, co kutit v dílně :shy:
tak posílám fotečku kde jsem obklopen svými motkami(asi ještě 5 jich tam chybí ;) )

..ma smysl mit dve motorky?

9.1.2008 v 18:30 | Nahoru | #80
má smysl furt v něčem hledat smysl??? :P život je nesmyslnej...nudnej...o ničem...zima je nesmyslná...debilní...psychokurvadelicky pojebaná...smysl je sprostý slovo

1 reakcí na tento příspěvek ..ma smysl mit dve motorky?

12.1.2008 v 15:54 | Nahoru | #81
Resim uplne stejnej problem, mam XR 650R. Zatim jsem tise stravil par dnu studiem a kopirovanim toho co zde kdo napsal, mozna Ti mensi vycuc pomuze. Vybral jsem 5 masin a poradi je zatim nasledujici:
1. GSX 750R -zatim ji zde kazdej za neco chvalil, nikdo ji za nic nesejmul a pry muze jezdit i kolem 4 litru/100. V jednom testu psali ze muze byt v rukou zkuseneho jezdce v technickych pasazich stejne rychla jako vetsi sestricka, tak zatim vede.
2. VFR 800, ne V-tech -pohodlna, technicky vyspela a porad sportovni. Asi nejblize memu idealu, kdyby mene zrala a byla lehci tak ma jasna volba.
3. GSX 1000R -ikona a srovnavaci vzorek pro testy supersportovnich plechovek. Nechci tam ale davat klasicke riditka a krmit ji 7 litrama/100.
4. Haybusa -peklo, 300km/hod cestovni rychlost a pohodlna. Ale neminim jezdit bezne 250 a pak zaparkovat do kufru nejakeho loudy, tezka.
5. ZX 10R -pokud by me delalo dobre to porad tocit nad 8 000 a honil se s nekym na okruhu o desetinky, tak ano. Jinak spis zavodni nacini nez stroj na bezne silnice.
Nicmene rozhodnuto jeste nemam. Chci se alespon na prvnich trech svezt, osahat si je a pak uvidim. Jelikoz me ale neskutecne bavi tahat za plyn moje enduro, hazet ho na zadni a vodit bokem, je mozne ze skoncim i u ZX 10R. Zalezi na tom co Ti dela dobre.

..ma smysl mit dve motorky?

17.2.2008 v 20:23 | Nahoru | #82
no ba že!!! jedna nikdy nestačí
80ka dvoutakt 80kg a cca 10koníků ta strmost výkonu je jen u dvoutaktu-na městské uličky super(nejde o skůtr!!!)
306ka čtyřtakt řadovej dvouvál,vytoužený mazel skoro veterán r.v.85 ať taháš za plyn jak chceš přes 4l/100 se nedostaneš,vmax.155km/h a děsně pohodlná i při mojich 192cm
no a 650ka Včko já+baťůžek vs. FZR 600-solo jezdec kopec hned za Rychnovem n.K. směr Rokytnice po konec obce 50kou oba a pak .... do cca 120ky chlapec neměl šanci ikdyž to podkopal lol

..ma smysl mit dve motorky?

17.2.2008 v 22:13 | Nahoru | #83
Má to smysl !! Klidně i víc, vždyť si musíš občas udělat radost, ne?

(reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

18.2.2008 v 23:42 | Nahoru | #84
yeuop>

2 jsou málo, aspoň 4
JAWA 50 MOSQUITO kolem komína
YAMAHA TZR 125 na vyřádění a spotřebu
JAWA 350 z nostalgie (na opravy )
YAMAHA FZR 1000 na rozum a ježdění

no a podle toho jaká je nálada, tak jedu

..ma smysl mit dve motorky?

19.2.2008 v 09:51 | Nahoru | #85
Tak tak, dve sou malo..
Mam Simsona na popojizdeni tady po okoli a obcasny delsi vylet z nostalgie.
Suzu GS500 na jezdeni po silnicich
chystam se na neco do terenu, nejspis vyhraje prekopani CZ175
a chci starou CB750, protoze se mi libi.

..ma smysl mit dve motorky?

19.2.2008 v 12:12 | Nahoru | #86
Plný souhlas s těmi,co tvrdí,že jedna nestačí.Kdyby to finance umožnily,tak aspoň čtyři.Mám ZZR600 a Husqv.TE610E.
Nedávno jsem si položil otázku:na které bych jel radši v létě třeba do Řecka.Která by byla z těch dvou vhodnější? No odpověděl jsem si upřímně.ANI JEDNA:ZZR600 je sport/cestovní celokapota,což je výhoda v chladnu,dešti a ve vysokých rychlostech,ale v létě se na ni člověk peče. A enduro TE610E má malou nádrž a na tak extrémně dlouhou cestu bych jí asi nevěřil.Není stavěná na trvalou rychlost třeba 135km/h.Přesto bych radši jel na ní.
Možným řešením je vybrat si takovou motorku,která umožní i občasné odbočení mimo asfalt,má slušnou ochranu před větrem,ale ne zas až přehnaně,umožňuje stálou dostatečně vysokou cestovní rychlost při nízké spotřebě a dá se na ní jezdit třeba i po zadním.Tím myslím,aby s ní byla i zábava. Napadá mě Kawasaki Versys nebo třeba
Yamaha Fazer 600 s polokapotáží(tuším r.v.2006-7).Takový výběr zabije několik much jednou ranou,ne? Ono živit víc motorek není nic levného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

19.2.2008 v 13:14 | Nahoru | #87

liborcz7>Resim uplne stejnej problem, mam XR 650R. Zatim jsem tise stravil par dnu studiem a kopirovanim toho co zde kdo napsal, mozna Ti mensi vycuc pomuze. Vybral jsem 5 masin a poradi je zatim nasledujici:
1. GSX 750R -zatim ji zde kazdej za neco chvalil, nikdo ji za nic nesejmul a pry muze jezdit i kolem 4 litru/100. V jednom testu psali ze muze byt v rukou zkuseneho jezdce v technickych pasazich stejne rychla jako vetsi sestricka, tak zatim vede.
2. VFR 800, ne V-tech -pohodlna, technicky vyspela a porad sportovni. Asi nejblize memu idealu, kdyby mene zrala a byla lehci tak ma jasna volba.
3. GSX 1000R -ikona a srovnavaci vzorek pro testy supersportovnich plechovek. Nechci tam ale davat klasicke riditka a krmit ji 7 litrama/100.
4. Haybusa -peklo, 300km/hod cestovni rychlost a pohodlna. Ale neminim jezdit bezne 250 a pak zaparkovat do kufru nejakeho loudy, tezka.
5. ZX 10R -pokud by me delalo dobre to porad tocit nad 8 000 a honil se s nekym na okruhu o desetinky, tak ano. Jinak spis zavodni nacini nez stroj na bezne silnice.
Nicmene rozhodnuto jeste nemam. Chci se alespon na prvnich trech svezt, osahat si je a pak uvidim. Jelikoz me ale neskutecne bavi tahat za plyn moje enduro, hazet ho na zadni a vodit bokem, je mozne ze skoncim i u ZX 10R. Zalezi na tom co Ti dela dobre.



Jestli chceš "SUPERBIKE",tak neřeš spotřebu a náklady na provoz ......a pomalu se na tom nejezdí!!!

(reakce na) ..ma smysl mit dve motorky?

20.2.2008 v 15:59 | Nahoru | #88
2LEKO>
To co pises dava smysl, ja to ale proste musim resit...
1. propalit 7 litru jen tak pro zabavu bezcilnou jizdou me prijde rouhanim,tezko sam sobe ospravedlnim zbytecne emise jenom tim ze na to mam a muzu
2. kdyz si koupim 125cm na spotrebu, schazi me pozitek z jizdy a na dalky to neni. Rozdil 2-3 litru skousnu, 4-6 uz ne
3. na dalsi speeding pokuty uz nemam body v ridicaku, ani na XR 650R se neda jezdit pomalu
Idealni by pro me byl supersport co by zral travu kolem silnice, ale takova technologie tu bohuzel jeste dlouho nebude.

..ma smysl mit dve motorky?

23.2.2008 v 17:58 | Nahoru | #89
Smysl dvou motorek - mám Suzuki GSX 1100 G a ta má 300Kg! Tak že na nějaké popojížďky jen tak do obchodu za dědinku, to nemá smysl vytahovat z garáže, dále, kamarád má za dědinkou ranč z koňma a jeď tam na něčem jiném než je enduro! Dále máme nějakou tu vynici a na plašení špačků a na zajetí pro ovoce do buchet a td. není zas nic lepšího než to endurko! Ale v neděli z kamarádama, nebo jen tak z přítelkyní na zmrzku, není hezčího stroje než nějaké té klasiky, jak potom chodí lidi okolo a hlavně ti co je jim 55-65-75 atd. jak obhlížejí ty naleštěné výfuky a nádherně žebrované válce a jen pokyvujou že tak nějak má nádherný motocykl vypadat, to je prostě skvělé. Doufám že všichni mému nadšení rozumíte, ale tak sem se ani vykecat nechtěl. Má rada prostě je, že dvě motorky se doma vždy hodí, halvně pokud je jedna endurko a žiješ někde kde se to prostě tak hodí tak jako mě.

..ma smysl mit dve motorky?

23.2.2008 v 18:08 | Nahoru | #90
Porad se tu resi,ze zivit vic motorek je drahe.Ja nevim,motorky dve mam a prijde mi,ze je to drazsi nez jedna pouze o jedno povinne ruceni.Pac na obou najednou jeste jezdit neumim,takze danny pocet km najedu bud na jedne nebo na druhe.To znamena,ze bud koupim dve sady pneu (2x vymena oleje atd) na jednu nebo jednou na dvou.Finacni vydaj je cca stejny...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist