nejde mě otáčkoměr na Honda CBR900RR rv96, poradí mě někdo na co se podívat, kde a co měřit, bohužel se mě nepodařilo stáhnou servisní manuál z netu a tak čekám na knihu a to může trvat až měsíc.
Děkuji.
Naposledy editováno 20.09.2008 10:54:49
Jinak co jsi to koupil za mrdku ze s ni mas tolik starosti? Tolik temat
otackomer si vystaci s jednim dratem a zemi to byse melo dat najit. Nebo zeby to souviselo s tim konektorem ...
Jinak v blinkrech jsem vyměnil žárovky, u brzdiče jsem musel odvrtat zarostlý šroub na kterém brzdič plave a otáčkoměr nejde protože je dle manuálu chyba v jednotce zapalování, v manuálu se píše "změřte napětí na kabelu Y/G a musí být větší než 10.5V, pokud je tak je KO otáčkoměr či vedení k němu a pokud je pod 10.5V je problém ve výstupu z jednotky - vyměňte jednotku".
Fugo>Lub@> no mělo to tyto závady: nešel otáčkoměr,zadní brzda brzdila míň a nešly blinkry toť vše, tak to zas tak strašný není ne? co se týče třeba toho tématu s konektorem tak to už jsem vyřešil, dělalo se totiž čidlo pro tacho v karteru nebo v deklu na řetězové kolo a někdo tam dal ten dekl s čidlem a tím pádem je na karteru volný kabel od čidla.
Jinak v blinkrech jsem vyměnil žárovky, u brzdiče jsem musel odvrtat zarostlý šroub na kterém brzdič plave a otáčkoměr nejde protože je dle manuálu chyba v jednotce zapalování, v manuálu se píše "změřte napětí na kabelu Y/G a musí být větší než 10.5V, pokud je tak je KO otáčkoměr či vedení k němu a pokud je pod 10.5V je problém ve výstupu z jednotky - vyměňte jednotku".
ja taky skoncil na vetvi vymente jednotku ale ted mam laditelnou od Ignitechu. Myslim ze kdyz pripojist otackomer na vstup zapalovaci civky tak bude ukazovat - aspon mymu otackomeru je to jedno