globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR900RR Fireblade
 
20.9.2008 v 10:54
Ahoj

nejde mě otáčkoměr na Honda CBR900RR rv96, poradí mě někdo na co se podívat, kde a co měřit, bohužel se mě nepodařilo stáhnou servisní manuál z netu a tak čekám na knihu a to může trvat až měsíc.

Děkuji.

Naposledy editováno 20.09.2008 10:54:49

CBR900RR Fireblade

22.9.2008 v 19:57 | Nahoru | #1
Fugo>mám stáhlej a vytisklej servisní manuál na CBR 900RR 96/99 , takže jestli chceš tak ti ten manuál pošlu (je to v PDFku) nebo zavolej , nebo napiš a dáme spicha někde napůl mezi LB a JC.. "jsem z Chrastavy u LB" ..a pučim ti ten vytisklej. Čau Voda

CBR900RR Fireblade

22.9.2008 v 20:44 | Nahoru | #2
Voda> Velice děkuji, včera se mě povedlo ho stáhnout a hned jsem podle toho hledal, když máš manuál tak máš asi i cbr, koukni kdyžtak do tématu začátečník s cbr900rr, mám tam pár otázek tak kdybys věděl na ně odpověď byl bych ti velice zavázán. Ještě jednou díky za ochotu.

CBR900RR Fireblade

22.9.2008 v 23:10 | Nahoru | #3
... nejde otackomer a mas manual? Mas dilenksou prirucku? Je tam troubleshoting ten mne zatim nezklamal.
Jinak co jsi to koupil za mrdku ze s ni mas tolik starosti? Tolik temat
otackomer si vystaci s jednim dratem a zemi to byse melo dat najit. Nebo zeby to souviselo s tim konektorem ...

CBR900RR Fireblade

23.9.2008 v 07:13 | Nahoru | #4
Lub@> no mělo to tyto závady: nešel otáčkoměr,zadní brzda brzdila míň a nešly blinkry toť vše, tak to zas tak strašný není ne? co se týče třeba toho tématu s konektorem tak to už jsem vyřešil, dělalo se totiž čidlo pro tacho v karteru nebo v deklu na řetězové kolo a někdo tam dal ten dekl s čidlem a tím pádem je na karteru volný kabel od čidla.

Jinak v blinkrech jsem vyměnil žárovky, u brzdiče jsem musel odvrtat zarostlý šroub na kterém brzdič plave a otáčkoměr nejde protože je dle manuálu chyba v jednotce zapalování, v manuálu se píše "změřte napětí na kabelu Y/G a musí být větší než 10.5V, pokud je tak je KO otáčkoměr či vedení k němu a pokud je pod 10.5V je problém ve výstupu z jednotky - vyměňte jednotku".

CBR900RR Fireblade

23.9.2008 v 09:09 | Nahoru | #5

Fugo>Lub@> no mělo to tyto závady: nešel otáčkoměr,zadní brzda brzdila míň a nešly blinkry toť vše, tak to zas tak strašný není ne? co se týče třeba toho tématu s konektorem tak to už jsem vyřešil, dělalo se totiž čidlo pro tacho v karteru nebo v deklu na řetězové kolo a někdo tam dal ten dekl s čidlem a tím pádem je na karteru volný kabel od čidla.

Jinak v blinkrech jsem vyměnil žárovky, u brzdiče jsem musel odvrtat zarostlý šroub na kterém brzdič plave a otáčkoměr nejde protože je dle manuálu chyba v jednotce zapalování, v manuálu se píše "změřte napětí na kabelu Y/G a musí být větší než 10.5V, pokud je tak je KO otáčkoměr či vedení k němu a pokud je pod 10.5V je problém ve výstupu z jednotky - vyměňte jednotku".



ja taky skoncil na vetvi vymente jednotku ale ted mam laditelnou od Ignitechu. Myslim ze kdyz pripojist otackomer na vstup zapalovaci civky tak bude ukazovat - aspon mymu otackomeru je to jedno

CBR900RR Fireblade

23.9.2008 v 10:55 | Nahoru | #6
Lub@> tak to nepujde, a tím že jsou cívky 2 tak by případný údaj na otáčkoměru neseděl s realitou.

CBR900RR Fireblade

23.9.2008 v 11:04 | Nahoru | #7
Fugo> vyzkusaj a uvidis. rikam mymo otackomeru je jedno jestli ma signal z ECU nebo primo z civky - taky mam jen dve civky na ctyri valce

CBR900RR Fireblade

23.9.2008 v 11:16 | Nahoru | #8
Lub@> vyzkoušeno , otáčkoměr jde okamžitě na max.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist