Téma: Brno a okolí - enduro
 
19.9.2008 v 12:54
Zde by se mohli soustředit a domlouvat ti, co mají motorky, které nejsou určeny jen pro jízdu po silnici, ale i v terénu.


Uzavřeno 21.01.2013 v 14:19 uživatelem Libor67

Naposledy editováno 16.01.2013 13:43:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno a okolí - enduro

10.10.2011 v 09:43 | Nahoru | #1
prackarr> nechci se s Tebou přít, každý máme svoje zkušenosti a mně nezbývá než Ti závidět.
Tohle je třeba karbec Advíka po dvou dnech na Ukrajině. Vzduchový filtr dvojitý a denně praný.
, palivový filtr v pořádku a dokonce jeden přídavný. A stejně se to tam dostane...
Museli jsme to rozhodit na místě a vyčistit, protože motorka prostě nejela.
Kdyby to třeba někdo neviděl, ten šedohnědý vnitřek, není nástřik, to je souvislá vrstva bordelu.
Tohle přestalo jet opravdu z minuty na minutu...
[img]

Naposledy editováno 10.10.2011 09:47:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno a okolí - enduro

10.10.2011 v 10:00 | Nahoru | #2
Klasika> přít se se mnou nemusíš,ale závidět máš co,to ti povím. Ted si asi přihřeju svoji Honďáckou polívčičku,ale KTM má airboxy úplně na piču.
Proto tam máš takovej bordel. To u CRF prostě neexistuje!
Já si pod filtr do náfuku nastříkl trochi air filter oilu,jako kontrolu těsnosti airboxu a filtru. Po snad 2OO MTH absolutně čistej,bez jakéhokoliv náznaku prchového filmu.
Proto i ty rolny musí odejít,jak psal suchman,protože prach tam udělá brusnou pastu.Pokud má CRF něco opravdu geniálně udělané,tak je to sací systém. Filtr čistím pravidelně a skoro i zbytečně brzo.
Téma je zamknuto


TOPlist