Uzavřeno 21.01.2013 v 14:19 uživatelem Libor67
Naposledy editováno 16.01.2013 13:43:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno a okolí - enduro
Klasika>libor67> Libore já teda nevím, ale nepamatuju si, že by kdy na STK zajímalo někoho něco jiného, než jestli to svítí, bliká a troubí . Že by někdo zkoumal jestli tam máš jiné kolo... to by se mu muselo chtít a o tom silně pochybuju
Ze života: Koupil jsem si kdysi Jawu 350. Vypadala hrozně, tak jsem hned zvedl výfuky, dal jiná řidítka, sehnal polokapotáž, snižil sedlo, zkrátil zadní blatník, přední dal z jiné moto, přezul na jiný rozměr, motor uložil přes simeringy a plno dalších úprav. Z první STK mě vyhodily tak rychle, že jsem ji ani nestihl dát na stojan. Na druhou už jsem se snažil dát všechno do původního stavu, ale některé věci už nešly. Například zkrácené výfuky s duralovými tlumiči. Vyhodili mě opět. Od kamaráda jsem vyprosil jeho motorku a přeházel jsem i ty výfuky. Vyhodily mě zase, protože jsem zapomněl, že mám sklepaný zadní blatnik, aby byl trochu výše nad kolem. Totálně vyčerpaný jsem ji prodal pod cenou bez platné STK.
Naposledy editováno 15.10.2008 08:54:21
pokud si nejsi STK jistý, tak je lepší ji zajet udělat někam "na dědinu" Např. kámoš tam přijel s Dacií 1300ccm rok 1969, v hrozném stavu - rezavá skrz, gumy v menším rozměru, totální sliky, pravé kolo brzdilo mnohem víc, než levé, zadek nebrzdí, světla seřízené mimo - prostě hrůza. A týpek na STK mu řekl, že jako to fakt nemůže projít, ale kdyý mu koupí cigarety "tak se to nějak udělá"... Takže v podstatě v té době za úplatek 50 Kč za cigára vesele jezdí dál a ohrožuje sebe a ostatní.