Honzys>1) Co tam leješ za olej do benzinu ?
2) Jestli máš omezovač ..Tak tě nemuze pustit přes 80kmh
3) Nemáš zasranej karburátor ? Třeba bordel z benzinu ?
No tak olej tam leju Castrol RS ...syntetiku....Api TC JASO FD....myslim....Omezovač tam prej je..a je tam....i z kopce s toho víc jak 80 nevytáhnu....karbec zasranej bejt nemůže...nedávno sem to měl celý rozdělaný a mělo by to bejt čistý...akorát nádrž mám trochu vyrezlou...ale sou tam na obouch přívodách sejtka...že by byli zacpaný? nevim....já to typuju na něco v motoru....
Píšeš něco o úpravách výfuku, tak to zase hezky vrať do původního stavu nebo to nepojede, u 2T de výfukem většinou víc posrat než zlepšit (a i když to zlepšit de tak musíš dobře vědět co děláš).
To samý platí i pro sání, divil by ses jakej rozdíl udělá novej/starej filtr.
Naposledy editováno 18.09.2008 22:00:09
Xchalleng>Nazdar pár zkušeností,DT jsem měl jak 80 tak 125 stimsem zkončil v roce 2000 ale co se týče toho problému s vytáčenim ... koukni se zda na předních dudách máš vyraženo omezení stejně jako tvůj kámoš poté, nejvíc problémů vznikalo když se přicpával vejfuk a to hlavně v té úzké trubce co jde do tlumiče, pozor na nějaké tvoje úpravy nic neřezat a podobně,podle tabulek by se měl píst zajíždět cca 1500km danejma režimama, ten tvůj kamarád ji má už vyběhanou a ten motor se celkove uvolnil a měl by hlavně chodit lechčejc ale když to nechodí za otočením zkontroluj zda si nepřisává vzduch kolem sání a i kolem klapek ideal benzin a lehce na štětec a potřít a uvidíš, potom by sem se docela kouknul na přívěru může tam bejt docela dost špíny a taky nemusí chodit a otevírat se naplno jednoduše rozdělat a zkontrolovat. musej tam bejt... vůle. a přesná reakce na plyn.,...co se týče oleje doporučuju motol když sem to kupoval byla to plná s. ale už si to nepamatuju, a dobře seřízenou motorku poznáš tak vytáhni sytič s vypnutym klíčkem třikrát prošlápni pak dej klíček a šlápni měla by naskočit a při kontrole karburace ho rozeber a vyčisti trysky aby tam takaky něco nebylo tod asi vše co mě napadá .... pak druhá věc může bejt i chycenej kroužek a to pak je trošku jiná starost ale to bych ani neřek ..... tak držim palce
zatím díky...ještě odepíšu další věci co mě napadli...tedka ale nemám moc času...
fazer1man>Také zkusím pár rad. DT jsme měli svého času doma a je to podle mého názoru jedna z nejlepších 125. Co se týká problému s omezovačem rychlosti na 80 km, tak se dá obejít zařízením od ignitechu ( možná bych tu krabičku ještě někde našel ) Jinak na DT bývá docela často záměrně otočená výfuková přívěra, takže pracuje v podstatě naopak. Návod, jak to dát tak, jak to má být si mladý stáhl někde na netu ( nevím přesně na jakých stránkách )Pokud to máš ale všechno v pořádku a motorka pořád nejede, tak, jak má, zkus takovou jednu chujovinu. Pořádně zkontroluj baterku. Zdá se to být blbost, ale může to být i ní. Na té, kterou jsme měli doma, to bylo právě baterkou. Motorka normálně startovala ( byla to verze bez startéru )normálně svítila, blikala, ale slabá baterka prostě nestačila pořádně cvičit s motorkem přívěry. Po její výměně lítala jako drak
no tak přívěru musim ještě zkontrolovat....jestli je dobře nastavená...a potom když se to nezlepší tak jak zkontrolovat baterku? Nechat změřit napětí nebo jak a co? Jinak ještě mě napadlo jestli by to třeba nemohlo bejt ve směsi...protože když motorku přetočím přes omezovač a držím jí na plnej aby se co nejvíc vytočila tak nedá víc jak 9.5 tisíc...a kámošovi se klidně a bez většího problému vytočí do 11 tisíc.....tak třeba jestli neni třeba si lehce pohrát se směsí? asi blbost co? protože jinak motor běží normálně...volnoběh drží jak dlouho chci...( když je teplá samozřejmně)a rozbíhá se bez díry...atd....jo ještě jedna poznámka....ted sem byl 14 dnů pryč a motorka nejela....pak k ní po těch 14 dnech přídu otočím klíčkem a motorek přívěry šel pomalejc než jak sem to znal....čili sem usoudil že baterka se lehce vybila....může to bejt známka špatný baterky? zatim všem dík ;)
Naposledy editováno 20.09.2008 11:59:22